Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Zawiercie: ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 202912 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710748, fax 032 6710748.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZORGANIZOWANIU TURNUSU REHABILITACYJNEGO. W dniach 13.09.2008 r. - 31.10.2008 r. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE: Zakwaterowanie dla 46 osób, Pełne wyżywienie dla 46 osób (śniadanie, obiad, kolacja), (40 uczestników turnusu rehabilitacyjnego z zabiegami, 6 opiekunów uczestników turnusu rehabilitacyjnego). Wymagania dotyczące ośrodka: Typ ośrodka: Ośrodek uprawniony do organizacji turnusów rehabilitacyjnych, Lokalizacja ośrodka: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników turnusu rehabilitacyjnego winno znajdować się w Polsce nad morzem Pokoje do dyspozycji: 1, 2, 3 osobowe. Uprawnienia: Organizacja turnusów rehabilitacyjnych ogólnousprawniających z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją: - narządu ruchu, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - narządu wzroku (niewidzący i niedowidzący), - narządu słuchu (nie słyszący i niedosłyszący), - z upośledzeniem umysłowym, - chorobą psychiczną, - epilepsją, - dziecięcym porażeniem mózgowym, - z pozostałymi schorzeniami neurologicznymi, - z chorobami układu krążenia, - schorzeniami układu oddechowego, - z chorobami wydzielania wewnętrznego i przemiany materii, - dla kobiet po mastektomii, - z cukrzycą, - hemofilią, - nadczynnością tarczycy). Wymagania dotyczące bazy zabiegowej w ośrodku: - Kinezyterapia, - Masaż, - Hydroterapia, - Fizykoterapia, - Ciepłolecznictwo, - Światłolecznictwo, - Krioterapia miejscowa, - Inhalacje ultradźwiękowe, - ćwiczenia manipulacyjne rąk, - terapia zajęciowa, - Muzykoterapia. Wymagania medyczne. Wykonawca zapewni: - bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska, lekarz). Rekreacja: - Basen rekreacyjny, - Basen ze sztuczną falą na terenie ośrodka - Basen wielofunkcyjny. Atrakcje rekreacyjno - sportowe: - boiska (do siatkówki, koszykówki, badmintona, piłki nożnej), - kort tenisowy na terenie ośrodka, - wypożyczalnia sprzętu sportowo-rekreacyjnego (rakiety do tenisa ziemnego, stołowego, piłki, badminton, gry planszowe, leżaki, parawany), - zajęcia integracyjne, Wszystkie atrakcje muszą być bezpłatnie dostępne dla uczestników w trakcie trwania turnusu rehabilitacyjnego. Wymagania niezbędne dotyczące bazy usługowej i wyposażenia Ośrodka: - Stołówka dla kuracjuszy położona na terenie ośrodka. - Identyfikacja uczestników turnusu: indywidualny system identyfikacji paskowej. - Pralnia samoobsługowa dla kuracjuszy na terenie ośrodka, - Wyposażenie w pokojach: telefon, czajnik bezprzewodowy, TV-SAT, lodówka. - Ośrodek musi posiadać kadrę gwarantującą należyte wykonanie umowy i bezpieczeństwo uczestników. Dojazd: Wykonawca zapewni transport autokarowy uczestników z Zawiercia do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Zawiercia po zakończeniu turnusu. Autokar musi być klimatyzowany i przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach dla osób niepełnosprawnych. Taksa klimatyczna: Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników turnusu. Termin realizacji - Zamawiający wymaga zorganizowania wyjazdu w terminach: od dnia 13.09.2008 r. - do dnia 31.10.2008 r. ( maksimum 2 turnusy - 2 tygodniowe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp). 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000,00 złotych. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy ofertowy (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia wraz z załączonymi referencjami (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000 zł. 7. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji wyjazdu (zał. nr 3 do SIWZ). 8. Zawiadomienie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów. 9. Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków. 10. Informację pisemną potwierdzającą pełną zgodność przedstawianej przez siebie oferty ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 SIWZ. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Wyposażenie dodatkowe ponad określone w SIWZ - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 0-32/6710748, fax 0-32/6710748.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa modernizacji oprogramowania do ochrony stacji roboczych i serwerów
- Część nr 1 Wykonanie dok. projekt. (....) termomodernizacji bud. SP. nr 2 Część nr 2 Wykonanie dok. projekt. (...) termomodernizacji bud. SP. nr 4 (...)
- Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn" Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - III "
- Świadczenie usług terapeutycznych (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.