Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Nosowo: Przetarg Nieograniczony
Numer ogłoszenia: 202911 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania (w organizacji) w Nosowie, Nosowo 1, 76-039 Nosowo, tel. 0 94 318 03 80, fax 0 94 318 03 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-nosowo.ohp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamuwienia jest dostawa mebli,dekoracja okien oraz wyposażenie dodatkowe do XIX w Pałacu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 17.00.00.00 - Tekstylia i wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma Oryginalny kod CPV: 28.81.58.11 - Karnisze do zasłon Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.58.11 - Karnisze do zasłon Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Oryginalny kod CPV: 29.22.16.00 - Wyciągi pionowe i pochyłe, wyciągi, schody ruchome i chodniki ruchome Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.60.00 - Wyciągi pionowe i pochyłe, wyciągi, schody ruchome i chodniki ruchome Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust. 1 PZP oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 PZP. 2. Doświadczenie zawodowe: posiadający doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonawca zrealizował co najmniej jedną dostawę mebli o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł.. Dotyczy zadania 1i 2. 3. Doświadczenie zawodowe: posiadający doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonawca zrealizował co najmniej jedną dostawę dekoracji okiennych w obiektach zabytkowych - pałace. Dotyczy zadania 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ust. Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5. 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru luz zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw, złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 6. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w wykazie zostały wykonane ( zakończone) należycie (m.in. referencje). 5. Certyfikaty bezpieczeństwa na oferowane produkty (dotyczy zadania 1 i 2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-nosowo.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nosowo 1 76-039 Biesiekierz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowaniaw Nosowie Nosowo 1 76-039 Biesiekierz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble stylizowane w stylu Ludwik XV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble stylizowane w stylu Ludwik XV Styl Meble lub równoważne wykonane z drewna oklejone okleiną dębową, wybarwienie orzech, częściowo tapicerowane..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble kolekcji klasycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble kolekcji klasycznej Black Red White styl Kent lub równoważne wykonane z materiałów drewnopochodnych w kolorze kasztan.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dekoracje okien.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dekoracje okien do części hotelowej pasujące do XIX wiecznego Pałacu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.00.00.00-2, 28.81.58.11-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lampki nocne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampki nocne stylizowane pasujące do XIX-wiecznego pałacu szt.29.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparaty telefoniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty telefoniczne do pokoi hotelowych szt.15..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Radia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Radia w stylu retro w drewnianej obudowie, kolorystyka orzech szt.15..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostarczenie dywanów, chodników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie dywanów, chodników oraz wykładzin dywanowych pasujących do stylu XIX-wiecznego pałacu.dywany 100% wełna szt.7,chodnik ilość metrów bieżących 115,wykładziny dywanowe wymiary 6mx6m szt.1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Meble ratanowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble ratanowe. Fotele wykonane z wikliny + poduszka gąbkowa - 20 szt Stolik okrągły wykonany z wikliny, blat szklany - 5 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Transporter schodowy gąsienicowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transporter schodowy gąsienicowy gąsienice usytuowane w sposób umożliwiający załadunek różnych typów wózków (nawet niskim krzyżakiem - dla wózków składanych) sztuk 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyposażenie w meble pomieszczenia biurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w meble pomieszczenia biurowego oraz archiwum.Biurka szt.5 szafa biurowa szt.3,regał biurowy szt.2, stolik mobilny szt.2,stół biurowy szt.2,fotel biurowy szt.5,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Komputer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z monitorem oraz notebook.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu telekomunikacyjnego - centrali telefonicznej
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
więcej: Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





