Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Ostrów Wielkopolski: Zbiornik wodny Lutynia gm. Dobrzyca i Kotlin
Numer ogłoszenia: 202882 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Dąbrowskiego 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 736 28 02, fax 062 7365188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WZMIUW.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiornik wodny Lutynia gm. Dobrzyca i Kotlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Koncepcji Programowo Przestrzennej budowy zbiornika wodnego Lutynia o powierzchni 70 ha
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a) główny projektant musi posiadać odpowiednie uprawnienia wodno - melioracyjne lub hydrotechniczne oraz mieć min. 3 lata doświadczenia na stanowisku projektanta 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. posiadają doświadczenie w zakresie projektowania zbiorników wodnych w ilości min 1 szt. o łącznej pojemności 1,0 mln m3 5. wykazujący sprzedaż w ostatnich 3 latach wynoszącą min. 1,5 mln zł. (łącznie) 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia; 7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej; 8. zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (załącznik SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2.zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualna informacja z Centralnego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w ustawie na temat karalności oferenta, a w przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 7.zaakceptowany projekt umowy na wykonanie zamówienia Uwaga! Przy podmiotach występujących wspólnie dokumenty opisane w pkt. 2, 3, 4. musi spełniać każdy przedmiot z osobna, pozostałe warunki sumaryczne dla podmiotów występujących wspólnie 8. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Dane finansowe i ekonomiczne - potencjał ekonomiczny, załącznik nr 2 1.1. Udokumentowanie sprzedaży w ostatnich 3 latach wynoszącej min 1,5 mln zł. (łącznie) 2. Potencjał techniczny, wykonawczy, załącznik nr3 2.1 Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualnie przynależą do właściwej Izby Zawodowej 3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy, załącznik nr 4 3.1. Doświadczenie w zakresie projektowania zawierające wykaz za okres 3 lat zrealizowanych projektów budowlanych zbiorników wodnych ogółem w ilości min. 1 szt. zaprojektowanych o łącznej pojemności 1,0 mln m3 z potwierdzeniem od Zamawiającego o należytym wykonaniu prac. 9. Dokumenty, o których mowa w punktach jw. są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 10. Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wlkp., 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Dabrowskiego 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wlkp., 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Dabrowskiego 9, sekretariat II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Ostrów Wlkp., ul. Wysocka
- Realizacja kursu diagnostyki roślin drzewiastych i podstaw arborystyki oraz kursu specjalistycznego języka angielskiego - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Świadczenie usług konserwacji i przeglądów oraz napraw urządzeń dźwigowych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji wykonawczej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa wraz z przebudową budynku Szkoły Podstawowej nr 13"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacji użytków gruntowych dla wybranych obrębów Miasta Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
- Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok oraz udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podz. na zadania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg w Jarocinie
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1364B na odcinku od m. Kiślak do drogi powiatowej Nr 1841B w m. Kulesze (odcinek o dł. 2,04 km), w systemie "Zaprojektuj i Wybuduj"
- Budowa zbiorczych sieci wodociągowych w miejscowościach Gminy Przodkowo
- Opracowanie operatów wodnoprawnych dla 4 stacji pomp na terenie NW Świnoujście
- Dostawa i montaż stojaków rowerowych na terenie Wrocławia wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
- Przebudowa / rozbudowa DW 977 polegająca na budowie chodnika w m. Tarnowiec i Nowodworze - opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.