Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Łódź: Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych.
Numer ogłoszenia: 202881 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Dom Pomocy Społecznej , ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32, 90-640 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 632 22 03, faks 0-42 632 22 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych w ilościach i asortymencie wymienionych w załaczniku Nr.2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musza spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wylkuczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p., 2) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) złożyć dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego. II. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków z pkt.I 1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przdmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) w celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I 2)Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ, o spełnianiu warunków w postępowaniu ( Wykonawcy składajacy ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ). Oświadczenie złożone wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną powinno być podpisane przez Pełnomocnika upoważnionego przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) w celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt.I 3) stosownie do treści & 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 ( Dz.U. Nr 188,poz.1155), Zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z 2006 - Załącznik nr 4, Dział I, Rozdział 2 do niniejszej SIWZ, - Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP w formie certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikujacą lub zaświadczenie właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów pochodzenia niezwierzęcego, a w zakresie pochodzenia zwierzęcego wydanego przez Państwowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. Nr 171, poz. 12250 - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. d) stosownie do treści &2 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz.U.Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 (Dz.U.Nr 188, poz.1155) 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.I 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu: 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.Stosownie do treści & 2 ust.2 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa rady ministrów, dokument o którym mowa powyżej w pkt.I 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści & 2 ust. 3 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.I 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: 2 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.145.2025 Wykonanie roboty rozbiórkowej przy ulicy Kaszubskiej 2
- Remonty chodników w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Wymiana dźwigu windowego w budynku Poradni Przyszpitalnej w celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych
- Hydroizolacja ścian w obrębie piwnicy i parteru w budynku Teatru Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo- Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wyrobów wędliniarskich wieprzowych i drobiowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.