eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › REWALORYZACJA I MODERNIZACJA PAŁACU W SZRENIAWIE - Etap I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Komorniki: REWALORYZACJA I MODERNIZACJA PAŁACU W SZRENIAWIE - Etap I.
Numer ogłoszenia: 202850 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie, ul. Dworcowa 5, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107629, fax 061 8107642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-szreniawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWALORYZACJA I MODERNIZACJA PAŁACU W SZRENIAWIE - Etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych pierwszego etapu rewaloryzacji i modernizacji pałacu w Szreniawie. Na roboty budowlane i instalacyjne składa się następujący zakres robót: wymiana konstrukcji dachu i pokrycia, wymiana stropów, skucie tynków wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dostawa i montaż windy i platformy dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres i ilość robót bud - inst. oraz warunki ich wykonania znajdują się w: - Projekcie wykonawczym Rewaloryzacji i modernizacji pałacu ( załącznik nr A. do SIWZ ) - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( załącznik nr B. do SIWZ ) - Przedmiarze robót Zamawiającego ( załącznik nr C. do SIWZ ) - W wzorze Umowy o roboty budowlane z warunkami zamawiającego na jakich zostanie zawarta z wybranym wykonawcą ( załącznik nr 11. do SIWZ )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.13 - Muzea Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7.500,00 zł., ( słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto bankowe zamawiającego w KB III O/ Poznań, Numer rachunku 61 1500 1621 1216 2001 1107 0000 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium w gwarancjach lub poręczeniu musi być wniesione w formie pisemnego oryginalnego dokumentu w kasie Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie, pok. H221 ( I piętro ) w godzinach od 8.30 do 12.30. Kopię dokumentu wniesienia wadium załączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium zgodnie zapisami art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie nw. warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, między innymi: -wykonali co najmniej dwie roboty budowlane na obiektach zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem temu zamówieniu i jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością temu zamówieniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -dysponują wykwalifikowanym i doświadczonym personelem pracowniczym w tym co najmniej jedną osobę posiadającą decyzję (uprawnienia budowlane) o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcje bez ograniczeń, oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z PIIB o przynależności do tej Izby, poświadczające posiadane wymagane ubezpieczenie od OC ważne do 31 12. 2007 r. i posiadają uprawnienia o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r § 8.1 (Dz. U. Nr 150 poz. 1579 z 2004r), a która zostanie wyznaczona przez Wykonawcę na kierownika robót odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia. -posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu i wyposażenia technicznego w asortymencie i ilościach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, -znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia między innymi; -nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30% wartość całkowitej brutto złożonej przez siebie ofert, -posiadają polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym pracowników i osób trzecich, -nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w ppkt. 5.2. (patrz SIWZ) Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, opisanych w ppkt. 5.1.1 do 5.1.4. (patrz SIWZ) 2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 6. Nie wnieśli wymaganego wadium, w tym na przedłużony okres związania , lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 7. Złożona oferta wykonawcy wykluczonego będzie uznana przez zamawiającego jako odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego pod niżej wymienionymi warunkami: 1. Ustanowią pełnomocnika do wspólnego reprezentowania wykonawców w postępowaniu udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Przepisy dotyczące wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, będą stosowane przez Zamawiającego odpowiednio jak do wykonawców indywidualnych. 3. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę pomiędzy tymi wykonawcami. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1. Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 5. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. 6. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - podpisany przez uprawnione osoby do reprezentowania Wykonawcy ów. ( wzór - zał. nr 1. do SIWZ ) 2. Kosztorys ofertowy - opracowany na podstawie zasad określonych w niniejszej specyfikacji i przedmiarze robót Zamawiającego ( zał. nr C. do SIWZ ), podpisany przez uprawnione osoby do reprezentowania Wykonawcy ów. 3. Wzór umowy o roboty budowlane - ( zał. nr 11. do SIWZ ) zaakceptowany i podpisany przez uprawniane osoby do reprezentowania Wykonawcy ów. 4. Wykaz upoważnionych osób do kontaktów z zamawiającym i odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań wynikających z zawartej umowy ( wzór - zał. nr 2. do SIWZ ). 4.1. Wadium - Kopia dokumentu wniesionego wadium. 4.2. Harmonogram rzeczowo - finansowy, proponowany do uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy o roboty budowlane ( wzór - zał. nr 10. do SIWZ ) 5. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, lub innych dokumentów o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. ( wzór - zał. nr 3. do SIWZ ) W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - co najmniej dwie roboty wykonywane na obiektach zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem temu zamówieniu i jedna robota budowlana odpowiadająca swoim zakresem i wartością temu zamówieniu- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 4. do SIWZ ) 2. Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. ( wzór zał. - nr 5. do SIWZ ) 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby wyznaczonej na kierownika robót oraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.( wzór - zał. nr 6 . do SIWZ ) 4. Wykaz podmiotów - podwykonawców, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi nazwy, adresu, telefonu , faksu i itd., a także zakresu wykonywanych przez nich powierzonej części robót przez Wykonawcę dopuszczoną przez Zamawiającego.( wzór - zał. nr 7. do SIWZ ) 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym osoby wyznaczonej na kierownika robót, odpowiedzialnej za wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia, 6. Oświadczenie wykonawcy o wyznaczonych pracownikach do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia o ich niekaralności , posiadanych aktualnych badaniach lekarskich dopuszczających do pracy w wyznaczonym zakresie w tym do pracy na wysokości przeszkoleniu pod względem BHP i p.poż na stanowisku roboczym. ( wzór - zał. nr 8. do SIWZ ). W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Informacji określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe ( 2004 r, 2005 r., 2006 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. ( wzór - zał. nr 9. do SIWZ ) 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 30% wartości całkowitej brutto złożonej przez siebie oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 10 % wartości całkowitej brutto złożonej przez siebie oferty oraz pracowników i osób trzecich. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych wyżej ale zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, który będzie ich reprezentował w postępowaniu lub reprezentował w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. okres udzielonej gwarancji jakości - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-szreniawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie ul: Dworcowa 5 62-052 Komorniki Pokój nr H 212 tj. sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie ul: Dworcowa 5 62-052 Komorniki Pokój nr H 212 tj. sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.