eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Lublin: Dostawa materiałów biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 202807 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie , ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w ilości i asortymencie opisanym w SIWZ Zestawienie A: 1. Blok biurowy A5 - format: A5, ilość kartek: 100, w kratkę, bez dziurek do segregatora, klejony - 20 szt. 2. Cienkopis czerwony - cienkopis typu Stabilo Point 88, kolor pisania: czerwony - 50 szt. 3. Długopis żelowy niebieski - długopis typu: PILOT G2, UNI UMN 152, RYSTOR BOY-GEL EKO - z wymiennym wkładem żelowym, gumowy uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,3mm, kolor pisania: niebieski - 200 szt. 4. Flamaster czarny - nieblaknący, nietoksyczny, kolor pisania: czarny - 100 szt. 5. Flamaster czerwony - nieblaknący, nietoksyczny, kolor pisania: czerwony - 100 szt. 6. Gumka do ścierania - wykonana z tworzywa sztucznego, do ścierania ołówka, wymiary: co najmniej 30x16x9 mm - 50 szt. 7. Klej biurowy - klej w sztyfcie, do klejenia papieru, niskotoksyczny, bez rozpuszczalników, zmywalny wodą, opakowanie 8 g. - 20 szt. 8. Klipy do dokumentów 25 mm - metalowe, do spinania dokumentów, rozmiar 25 mm, opakowanie 12 szt.- 25 op. 9. Koperty C5 HK białe bez okna - format C5 - 162x229mm, samoklejąca z paskiem, opakowanie 500 sztuk, klejone na długim lub krótkim boku, białe, bez okna - 6 op. 10. Korektor w piórze - korektor w piórze z metalową końcówką, pojemność min. 8 ml - 24 szt. 11. Koszulki A4 - format A4, otwierane od góry, wykonane z folii PP - 15 000 szt. 12. Notesy samoprzylepne - bloczek 100 kartkowy,  rozmiar ok. 50x38mm, kartki w żółtym kolorze - 300 bloczków 13. Okładki do bindowania kartonowe - okładki do bindowania kartonowe, format A4, opakowanie 100 szt. - 1 op. 14. Okładki do bindowania PCV - okładki do bindowania PCV, przeźroczyste, bezbarwne, format A4, opakowanie 100 szt. - 1 op. 15. Papier A4 - format A4, gramatura 80g/m2, białość: CIE 161, opakowanie: ryza 500 arkuszy - 800 ryz 16. Papier kolorowy - format A4, gramatura 160 g/m2, kolor: kanarkowy - 500 arkuszy 17. Rozszywacz - metalowy rozszywacz, z plastikową obudową przeznaczony do wszystkich typów zszywek - 20 szt. 18. Segregator 75/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 75mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 1200 szt. 19. Skoroszyt plastikowy A4 - format: A4, przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, wymienny pasek opisowy wykonany z papieru, kolor: mix kolorów - 200 szt. 20. Skoroszyt plastikowy zawieszany A4 - format: A4, przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, wymienny pasek opisowy wykonany z papieru, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora, kolor: mix kolorów - 200 szt. 21. Skoroszyty oczkowe pełne - format: A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 1000 szt. 22. Skoroszyty zawieszane pełne - format: A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 500 szt. 23. Taśma klejona bezbarwna - przeźroczysta, rozmiar 18 mm x 30 m - 100 szt. 24. Teczka kartonowa wiązana - wykonana z kartonu o grubości 250 g/m2, kolor: biały, na dokumenty formatu A4 - 250 szt. 25. Teczka z gumką - wykonana z kartonu o grubości 250 g/m2, kolor: biały, na dokumenty formatu A4, z gumką i 3 zakładkami chroniącymi przed wypadaniem - 100 szt. 26. Teczka z klipem A4 - wyposażona w sprężysty mechanizm zaciskowy służący do utrzymywania kartek papieru nieruchomo na klipie, dwie sztywne okładki, wewnątrz kieszeń i uchwyt na długopis - 3 szt. 27. Temperówka metalowa - wykonana ze stopu magnezu, pojedyncza, z ostrzem metalowym mocowanym wkrętem - 40 szt. 28. Toner do kserokopiarki Ricoh Afico 1027 - fabrycznie nowy, nie regenerowany - 10 szt. 29. Toner do kserokopiarki Ricoh Priport JP3000 - fabrycznie nowy, nie regenerowany - 6 szt. 30. Wkłady do długopisów typu ZENITH - wkłady do długopisów typu ZENITH, zabezpieczone przed wysychaniem, kolor pisania: niebieski - 100 szt. 31. Wkłady do długopisów żelowych niebieskie - wkłady żelowe do długopisów z pozycji 3, zabezpieczone przed wysychaniem, kolor pisania: niebieski - 200 szt. 32. Zakreślacz pomarańczowy - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5mm, kolor pisania: pomarańczowy - 24 szt. 33. Zakreślacz żółty - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5mm, kolor pisania: żółty - 48 szt. 34. Zszywacz - do zszywania minimum 30 kartek o gramaturze 80g/m2, na zszywki 24/6 i 26/6, system ładowania zszywek od góry, głębokość zszywania 67 mm, możliwość zginania zszywek do wewnątrz i na zewnątrz - 30 szt. 35. Zszywki 24/6 - zszywki stalowe, rozmiar 24/6, opakowanie 1000 szt. - 200 op. Zestawienie B: 1. Korektor w piórze - korektor w piórze z metalową końcówką, pojemność min. 8 ml - 50 szt. 2. Papier A4 - format A4, gramatura 80g/m2, białość: CIE 161, opakowanie: ryza 500 arkuszy - 400 ryz 3. Plastelina - opakowanie: 12 kawałków plasteliny, każdy w innym kolorze - 2 op. 4. Segregator 75/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 75mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 144 szt. 5. Taśma klejona bezbarwna - przeźroczysta, rozmiar 18 mm x 30 m - 100 szt. 6. Wkłady do długopisów żelowych czarne - wkłady żelowe do długopisów Boy-Gel R-120, zabezpieczone przed wysychaniem, kolor pisania: czarny - 100 szt. 7. Wkłady do długopisów żelowych niebieskie - wkłady żelowe do długopisów Boy-Gel R-120, zabezpieczone przed wysychaniem, kolor pisania: niebieski - 100 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.73.20 - Zszywacze 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.93.21 - 30.19.93.21 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 24.91.00.00 - Kleje 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.00 - Gumki 30.19.29.30 - Korektory w piórze 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 24.95.20.00 - Pasty modelarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny dokument lub dokumenty pozwalające ustalić osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie ul. Sądowa 5 20-027 Lublin pokój 214.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie, ul. Sądowa 5, pok. 200 (II piętro). Sekretariat pracuje od poniedziałku do piątku w godz. od 07.15 do 15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.