eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaniów › Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Domaniów w okresie od 1 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku i przedszkola w Danielowicach w okresie od 1 września 2015 roku do 31 lipca 2016 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Domaniów: Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Domaniów w okresie od 1 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku i przedszkola w Danielowicach w okresie od 1 września 2015 roku do 31 lipca 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 202798 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Domaniów , Domaniów 56, 55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3017726, faks 071 3017870.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Domaniów w okresie od 1 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku i przedszkola w Danielowicach w okresie od 1 września 2015 roku do 31 lipca 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Domaniów w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych i kursów specjalnych (kursy do bieżącej obsługi, które pojawią się w ciągu roku szkolnego typu: dowóz na konkursy, zawody sportowe itp.) w okresie od 01.09.2015 r. do 24.06.2016 r. oraz przedszkola w Danielowicach w okresie od 01.09.2015 do 31.07.2016 w dni nauki szkolnej, przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18.04.2002 r. (Dz. U. z 2002 Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Usługa obejmuje dowóz dzieci z miejsca ich zamieszkania (z przystanków w każdej miejscowości ustalonych przez Zamawiającego) do Publicznej Szkoły Podstawowej w Goszczynie, Zespołu Szkół w Domaniowie, do Zespołu Szkół w Wierzbnie oraz do Przedszkola Publicznego w Danielowicach, a także powrót z w/w placówek do domu. Dowóz będzie się odbywał w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do placówki nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły/przedszkola o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Koordynatorem przewozów jest Gminny Zespół Oświaty w Domaniowie w imieniu, którego działają dyrektorzy w/w placówek, którzy będą nadzorowali prawidłowość wykonywanej usługi zgodnie z umową oraz SIWZ. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków, w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorami poszczególnych szkół/przedszkoli na tydzień przed 1 września 2015 r. Bilety miesięczne będą zakupione przez Zamawiającego najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem nowego miesiąca. Liczba uczniów dojeżdżających może ulec zmianie, dokładne dane zostaną podane do dnia 28 sierpnia 2015 r. po zakończeniu naboru do szkół. Zleceniodawca zobowiązuje się na bieżąco informować o każdej zmianie liczebności uczniów dojeżdżających, jaka nastąpi w ciągu roku szkolnego. Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić opiekę w autobusie zgodnie z art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 07.09.1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia: Część Nr 1 Trasa do szkoły: Trasa I: Marszowice (15osób) Miłonów (2osoby) Sobocisko Wierzbno (ok. godz. 7.20) 17 uczniów Trasa II: Gęsice (15 osób) Swojków (14 osób) Chwastnica (8 osób) Piskorzów (21 osób) Wierzbno (ok. godz.7.20) 58 uczniów Trasa III: Teodorów (11 osób) Janków Wierzbno (ok. godz. 7.20) 11 uczniów Trasa IV: Kuny (10 osób) Polwica Wierzbno (ok. godz. 7.20) 10 uczniów Trasa V Gęsice (1osoba) Piskorzów (2osoby) Oława (ok. godz. 7.50) 3 uczniów Trasa VI Teodorów (2osoby) Oława (ok. godz. 7.50) 2 uczniów Powrót ze szkoły: Trasa VII: Wierzbno Janków Teodorów Polwica Kuny (ok. godz.12.00) Trasa VIII: Wierzbno Marszowice (ok. godz.13.10) Trasa IX: Wierzbno Piskorzów Chwastnica Swojków Gęsice (ok. godz.13.45) Trasa X: Wierzbno Janków Teodorów Sobocisko Miłonów Marszowice Polwica Kuny (ok. godz. 13.45) Trasa XI: Oława Piskorzów Gęsice (ok. godz. 13.45) Trasa XII: Oława Teodorów (ok. godz. 13.45) Część Nr 2 Trasa do szkoły: Trasa I: Pełczyce (11osób) Brzezimierz(3osób) Skrzypnik (19osób) Wyszkowice Kurzątkowice (3osoby) Goszczyna (ok. godz.7.30) 36 uczniów Trasa II: Pełczyce (3osoby) Brzezimierz (6osób) Skrzypnik Wyszkowice Kurzątkowice (5osób) Goszczyna (2osoby) Skrzypnik Domaniówek Domaniów(ok. godz.7.40) 16 uczniów Powrót ze szkoły: Trasa III: Goszczyna Brzezimierz Pełczyce Skrzypnik Wyszkowice Kurzątkowice (ok. godz.12.45 i ok. godz. 14:20) Trasa IV: Domaniów Domaniówek Skrzypnik Goszczyna Wyszkowice Kurzątkowice - Skrzypnik - Brzezimierz - Pełczyce (ok. godz. 12.35) Trasa V: Domaniów Skrzypnik Goszczyna Wyszkowice Kurzątkowice Skrzypnik Brzezimierz Pełczyce (ok. godz. 14.15 Część nr 3 Trasa do szkoły: Chwastnica Wierzbno ( ok. godz. 7.20) Powrót ze szkoły: Wierzbno Chwastnica ( ok. godz. 13.45) Część nr 4 Trasa do szkoły: Trasa I: Radoszkowice (16osób) Grodziszowice (10osób) Kończyce Domaniów (ok. godz. 7.40) 26 uczniów Trasa II: Piskorzówek Radłowice (9osób) Danielowice (9osób) Kuchary (3osoby) Nowojowice (2osoby) Gostkowice (6osób) Domaniów (ok. godz. 7.10) 29 uczniów Powrót ze szkoły: Trasa III: Domaniów Kończyce Grodziszowie Radoszkowice Domaniówek (ok. godz. 12.35) Trasa IV: Domaniów Piskorzówek Radłowice Danielowice Kuchary Nowojowice Gostkowice (ok. godz. 13.25) Trasa V: Domaniów Kończyce Grodziszowie Radoszkowice Domaniówek (ok. godz. 14.15) Trasa VI: Domaniów Piskorzówek Danielowice Kuchary Nowojowice Gostkowice Radłowice (ok. godz. 15.00) Część Nr 5 Trasa do przedszkola: Trasa I: Skrzypnik Domaniów Kończyce Wierzbno Teodorów Swojków Gęsice Chwastnica Piskorzów Gostkowice Danielowice (na godz. 9.00) 15 dzieci Powrót z przedszkola: Trasa II: Danielowice Gostkowice Piskorzów Chwastnica Swojków Gęsice Teodorów Wierzbno Pełczyce Domaniów Kończyce Skrzypnik (od godz. 16.00) Część Nr 6 W ramach kursów specjalnych - kursy niezaplanowane, które pojawią się w ciągu roku szkolnego rozliczane będą według stawki kilometrowej na koniec każdego miesiąca Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy/przystanków i czasu przejazdów w zależności od sytuacji wynikającej z ilości uczniów dojeżdżających do poszczególnych szkół i czasu kończenia zajęć szkolnych. Przystanki zostaną określone przez Zamawiającego. Usługa dowozu dzieci musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późń. zm.). Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia autobusu w środki łączności (np. telefon komórkowy), autobus używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów, w sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego, Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej prze siebie działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytym wykonaniem co najmniej dwóch usług polegających na dowozie dzieci do placówki oświatowej o wartości min. 80.000 zł każda. Zamawiający zastrzega, że są to główne usługi, jakie powinien wykazać Wykonawca. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanego właściwie do charakteru przewozu, tj. w przypadku złożenia oferty na wszystkie części min. 5 pojazdami, w pozostałym przypadku min. 4 pojazdami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktur - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące warunki zmiany Umowy w stosunku do treści oferty skutkujące możliwością zmiany terminu lub zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, gdy: zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób w przypadkach: wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, działania siły wyższej, przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej lub zmiany w szkolnym planie nauczania; zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę, konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug_domaniow.bipgmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wsiedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, I piętro, pokój 8 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, I piętro, pokój 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.