Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-19
Słupsk: Budowa placu dla wagi samochodowej przy ul. Sobieskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 20277 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku , ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu dla wagi samochodowej przy ul. Sobieskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu dla wagi samochodowej przy ul. Sobieskiego w Słupsku o powierzchni ok. 530 m2. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi.: 1) W ramach branży drogowej rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórkę istniejących krawężników betonowych, budowę nawierzchni placu z betonu asfaltowego wraz ze skosem najazdowym i wyjazdowym, wykonanie części placu z betonu cementowego w celu wykonania w tym miejscu dołów fundamentowych pod elementy wagi, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. 2) W ramach branży sanitarnej wykonanie przyłącza z rur PCV klasy SN8 ze ścianką litą i włączenie do istniejącej studni rewizyjnej. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia (zakres robót) określa dokumentacja projektowa opracowana przez P. Grzegorza Wiedro prowadzącego działalność pod nazwą WIE-DROGI Usługi Projektowe i Nadzory ul. Małcużyńskiego 6/15, 76-200 Słupsk oraz P. Grażynę Hatłas prowadzącą działalność pod nazwą BIURO PROJEKTÓW ul. Piłsudskiego 5B/15, 76-200 Słupsk , zawierająca: 1) Projekt budowlano-wykonawczy wraz z przedmiarami robót (branża drogowa); 2) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) Projekt budowlany odwodnienia placu wraz z przedmiarem robót; 4) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Część Sanitarna; 5) Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu; 6) Projekt Stałej Organizacji Ruchu; Powyższe dokumenty stanowią integralną część SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 1. WARUNKI OGÓLNE 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. DOŚWIADCZENIE. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN, w której zakres wchodzą co najmniej branża drogowa i sanitarna. 2.2. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. niniejszego rozdziału. 2.3. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia zgodnie z założoną technologią wykonywania robót. 2.4. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. niniejszego rozdziału. 2.5. POTENCJAŁ KADROWY. Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował wymaganym potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia na stanowiskach podanych poniżej, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane i przynależą do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa: 2.5.1. kierownikiem budowy lub kierownikiem robót branży drogowej - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, doświadczenie minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót branży drogowej; 2.5.2. kierownikiem robót branży sanitarnej - uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, doświadczenie na tym stanowisku minimum 3 lata. 2.6. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.5. niniejszego rozdziału. 2.7. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY. Wykonawca musi wykazać, że posiada: 2.7.1. własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN; 2.7.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300.000,00 PLN. 2.8. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają łącznie warunek określony w pkt 2.7.1 niniejszego rozdziału. 2.8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek określony w pkt 2.7.2. będzie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza sumowanie kwoty ubezpieczenia. 3. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW. 3.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 3.2. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 3.3. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, o treści zgodnej z zał. nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Doświadczenia Wykonawcy; 1.6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, o treści zgodnej z zał. nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału technicznego; 1.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 1.8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, o treści zgodnej z zał. nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału kadrowego; 1.9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.8., Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia robót objętych postępowaniem, odpowiednio do funkcji, jaką będą pełnić przy realizacji zamówienia, to jest kopie uprawnień budowlanych oraz kopie dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa, aktualne na dzień złożenia oferty; 1.11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo bankowe przez zdolność kredytową rozumie się zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami. Oceny tej dokonuje wyłącznie bank. Informacja banku o Wykonawcy nie zawierająca danych, co najmniej w kwocie określonej w niniejszej SIWZ oraz informacja zawierająca dane typu - kwota pięciocyfrowa, sześciocyfrowa itp. bez określenia kwoty w złotych nie będzie uwzględniona przy ocenie spełnienia warunku i uznana przez Zamawiającego jako brak wymaganego dokumentu. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału ekonomiczno-finansowego pkt 2.7.1. 1.12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału ekonomiczno-finansowego pkt 2.7.2. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2.1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt 1.1., 1.2., 1.3., 1.4. i 1.12. niniejszego rozdziału muszą być przedłożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. wprowadzoną Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 4. Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. wprowadzoną Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 5. Dokumenty załączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, pok. nr 101(sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie finansowana ze środków własnych Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii - 48/TP/2025
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania"
- Remont budynku dydaktycznego K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku wraz z renowacją elewacji i remontem dachu
- 10/TP/2025 Remont i termomodernizacja Domów Studenta nr 1, 3 i 4 przy ul. Spacerowej w Słupsku
- Remont klatek schodowych
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Leśna Oaza" w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w miejscowości Brzeg - Odcinek I
- Budowa dróg na terenie gminy Świeszyno
- Budowa żłobka przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jarocinie
- Budowa obiektów małej architektury z Budżetu Obywatelskiego pn. Park Zaułek
- Modernizacja chodnika w rejonie budynków przy ul. Grażyńskiego 60-74 i Misjonarzy Oblatów 29 (na odcinku od ul. Okrzei od ul. Misjonarzy Oblatów od strony podwórza) w Katowicach
- Budowa ścieżek rowerowych w Kłodzku - etap I- Fort Owcza Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.