Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Katowice: DOSTAWA DRUKÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 202746 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DRUKÓW MEDYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA DRUKÓW MEDYCZNYCH
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.06.164.1163 z późn. zm.), b) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: - wykazanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej jedno zamówienie powyżej 5 000 PLN) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - przedstawienie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. Oświadczenie Wykonawcy że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KSIĄŻKI Dokumentacja kontroli procesów sterylizacji Rejestr materiału wysłanego Centralnego Laboratorium (str. numer) RTG Mz/Rtg-2 Apteczna Badania Grup krwi dla laboratorów Diagnostyczna do badań bakteriologicznych Diagnostyczna - wynki badań poziomu Glukozy Dokonanych operacji (str. numer.) Ewidencja pacjentów i wyniki badań PBZ Gabinetu zabiegowego Główna chorych (str. numer) Kancelaryjna Kontroli obr. śr. odurzającymi i psychotropowymi (str. numer) Mz/F-5a8401 Korespondencji PZPB i Rejestracji materiału biologicznego Obrotu krwią dla szpitali Oddziałowa oddziału noworodków Porodów oddziału położniczego Prób zgodności dla laboratoriów Pracowni zarządzania próbką badaną i rejestracji materiału biol. (str. numer.) Pracowni bad.zew.wyniki badań -pacjenci prywatni Przych.i rozchodu ogólne. KPK,KKCz,KKP (str. numer.) Przyjęć Przyjęć chorych i odmów Mz/Szp-58 Raportów Centralnego Laboratorium Raportów lekarskich Raportów pielęgniarskich Mz/Szp-15 Rejestr materiału biologicznego wysyłanego przez Centralne Lab. (str. numer.) Rozchodu KKS Rozchodu leków psychotropowych (str. numerowane) Szczepień (str. numer.) Szczegółowego rozchodu krwi (FFP) (str. numer.) Transfuzyjna (pozioma), (str. numer.) Mz/SZzp-47 Wyniki badań laboratoryjnych PBZ Wypisów Wypisów pacjentów /oddanych do archiwum Historii Chorób Wypisywania kluczy - portiernia Wypożyczeń Historii Chorób Zdrowia dziecka Zdarzeń Skarg i wniosków (str. numer.) Paszport Techniczny Przeglądów i napraw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRUKI: Grupa krwi Mz/An-18 Historia choroby dla oddziału - kliniki chorób kobiecych Mz/Szp-13 Historia rozwoju noworodka Mz/Szp-29 Indywidualna karta zleceń lekarskich Mz/Szp-12a Karta badania cytologiczego Mz/N - 16 Karta badania lekarskiego Mz/Szp-26a Karta bilansu wodnego Mz/Sg-7 Karta Intensywnej opieki medycznej (kolor) Mz/Szp - 84a Karta gorączkowa niemowlęcia Mz/Szp-33 Karta gorączkowa ogólna Mz/Szp-16 Karta gorączkowa położnicza Mz/Szp-49 Karta położnicza Mz/Szp-14 Karta serologiczna badania w kierunku kiły Mz/Sw-11a-1149 Karta uodpornienia Mz/EII-1304 Karta - wynik laboratoryjnego w przypadku choroby zakaźnej Mz/E-//-22 Karta zabiegów w dziale rehabilitacji fizjoterapii Mz/Zlt-1 Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego /karton Mz/N-1 Karta znieczulenia (premedykacyjna) Mz/Szp - 84 Potwierdzenie odbioru rzeczy chor. Mz/Szp-20 Rozkład pracy piel.i salowch Mz/Szp-6 Skierowanie na badania Histopat. Mz/N-17 Skierowanie na badania radiologiczne Mz/RTG-6 Skierowanie na badanie grupy krwi Mz/An-18a Skierowanie do pracowni EEG Mz-Dp-1 Skierowanie do laboratorium Mz/Pc/An-1 Skierowanie do lekarza specjalisty Mz/Pom-2 Skierowanie na konsultację Mz/Pom-1 Skierowanie do Szpita psychiatrycznego Mz/Ps-7 Wkładka do Historii Choroby Mz/Szp- 26a Wynik badania cytologicznego Mz/N-16g Zapotrzebowanie na krew Mz/52-42 Zapotrzebowanie na leki Mz/Szp-25 Zaświadczenie lekarskie Mz/L-1 Zaświadczenie lekarskie do zasiłku pielęgnacyjnego Mz/L-1b Zawiadomienie o chorobie zakaźnej Mz/E-//- 11 Zaświadczenie o urodzeniu dziecka Mz/L-2 Zestawienie dzienne oddziału Mz/Szp-1 Zlecenie na przewiezienie chorego Mz/Szp-50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.