Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Żukowo: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żukowo
Numer ogłoszenia: 202737 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żukowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żukowo zatwierdzonego Uchwałą Nr XLVI/828/2002 z dnia 09.10.2002 r. ze zmianami : 1)zmianą uchwaloną Uchwałą nr IX/195/2003 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 25 czerwca 2003 r. obejmującą obszar administracyjny wsi Leźno; 2)zmianą uchwaloną Uchwałą nr XXXVII/629/2005 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 30.11.2005 r., obejmująca fragmenty wsi: Przyjaźń, Otomino, Glincz; 3)zmianą uchwaloną Uchwałą nr XXXVII/630/2005 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 30.11.2005 r., obejmująca fragment wsi Borkowo; 4)zmianą uchwaloną Uchwałą nr XLVII/772/2006 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 09.10.2006 r. obejmująca fragment wsi Przyjaźń, fragment wsi Skrzeszewo Przedmiot opracowania określony został w Uchwale nr X/181/2007 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 31 sierpnia 2007 r. o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żukowo zatwierdzonego Uchwałą nr XLVI/828/2002 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 09 października 2002 r., ze zmianami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym 3 wykonali należycie co najmniej jeden projekt studium przez oferenta z podaniem powierzchni opracowania zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedno opracowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego o wartości min. 50.000, zł obejmującego obszar administracyjny całej gminy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców 4 dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego głównego projektanta podczas realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia urbanistyczne do sporządzania zamówienia i wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów, Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty. Ocena wykonawców, którzy złożą oferty oparta będzie na zasadzie spełnia nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty 1 oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 1 2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do opisu warunków zamówienia, 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4 zgodny z treścią załącznika nr 3 do opisu warunków zamówienia wykaz wykonanych usług, polegających na wykonaniu, co najmniej jeden projekt studium z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 5 dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień urbanistycznych osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego głównego projektanta wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów, 6 zgodną z treścią załącznika nr 4 do opisu warunków zamówienia informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego głównego projektanta. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1 oferta powinna zawierać pełnomocnictwo oryginał lub kopia poświadczona notarialnie ustanawiające pełnomocnika lidera do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2 każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul.Gdańska 52 83-300 Żukowo pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy ul.Gdańska 52 83-300 Żukowo pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Dominowo
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego ,,Jedlicze III" w mieście Jedlicze oraz zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego ,,Jedlicze IV" w mieście Jedlicze
- Opracowanie planu ogólnego dla obszaru Gminy Bobolice
- Budowa garażu dla OSP Potoczek
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Leśna Podlaska
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.