eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › WARZYWA , OWOCE ,GARMAŻ MROŻONY, LODY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Olsztynek: WARZYWA , OWOCE ,GARMAŻ MROŻONY, LODY
Numer ogłoszenia: 202721 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy -Warmia w Waplewie , Maróz 2, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5192525, faks 0-89 5192525.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdwwarmia.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OŚRODEK WCZASOWY MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WARZYWA , OWOCE ,GARMAŻ MROŻONY, LODY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - WARZYWA , OWOCE , WYROBY GARMAŻERYJNE-MROŻONE Część 2 -LODY.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.50.00 - Lody i produkty podobne 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust 1 punkt 1-3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 Pzp). 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1 i 2, jeżeli złoży oświadczenie i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. 6. W zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga by oferowane środki spożywcze były dopuszczone do obrotu oraz spełniały wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty sporządzony przez Wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ wraz załącznikiem nr 2 - formularz cenowy 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem: - decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia, zawieszenia lub cofania zatwierdzenia zakładów ( podstawa prawna art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225) lub 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeni do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: 1) pkt 2, 3, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 2 ,winno być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacja (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego ust. 2 pkt. 2 oraz jej podpisem oraz datą . 6. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ustępie 2 składają oddzielnie. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 winno upoważniać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie, o którym mowa w ust.6 w zakresie art. 22 ust. 1 - 3 Pzp składane jest wspólnie. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp składa każdy Wykonawca. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda zaświadczenia ( certyfikatu) niezależnego podmiotu ( Państwowa Inspekcja Sanitarna, Inspekcja Weterynaryjna, Jednostki Certyfikującej) zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy dotyczących wprowadzenia i utrzymania procedur opartych o zasady HACCP (Podstawa prawna - art. 59 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdwwarmia.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy WARMIA w Waplewie, Maróz 2, 11-015 Olsztynek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy WARMIA w Waplewie, Maróz 2, 11-015 Olsztynek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA , OWOCE, WYROBY GARMAŻERYJNE - MROŻONE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: brokuły mrożone kg 700; brukselka mrożona kg 150;; fasolka szparagowa mrozona kg 200; kalafior mrożony kg 200; marchew mrożona kostka kg 300; mieszanka chińska kg 100; mieszanka warzywna 2 - skład kg 400; mieszanka warzywna mrożona 3 skład kg 150; mieszanka warzywna mrożona 7-skład kg 200; szpinak mrożony kg 50; malina mrożona kg 10; wiśnia bez pestek mrożona kg 100; truskawka mrożona kg 100; owoce mrożone mieszanka kg 1200; mieszanka warzywna euro-mix kg 600; mieszanka warzywna cesarska kg 250; marchew mrożona kulki kg 150; marchew mrożona cała kg 200; kołduny z mięsem kg 150; frytki karbowane do pieca kg 500; frytki kuleczki kg 300; flaki wołowe suche cięte kg 400; pyzy mięsne kg 200; pyzy ziemniaczane kg 300; pizza z szynką 235g szt 100; pizza z pieczarkami 235g szt 100; zapiekanka 220g szt 150; knedle kg 100;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.50.00-4, 15.33.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LODY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lody 1kg różny smak kg 30; lody 5kg różny smak kg 30; lody zapp 60ml szt 700; lody supertwister 110ml szt 500; lody romero 90g szt 200; lody noger tofi 90ml szt 1000; lody magnum 120gr szt 1000; lody korolka 32g szt 800; lody cornetto 150ml szt 1000; lody carte dor 150ml szt 100; lody trio-big 110ml szt 500; lody big milk 110ml szt 1200; lody big fruit 110ml szt 600; lody big bamino 110ml szt 150; lody big 110ml szt 500; lody krówka szt 100; lody gofer szt 100; lody vienneta szt 20; ltorcik lodowy szt 1000;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.