To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Koszalin: Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych.
Numer ogłoszenia: 202679 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215160 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług obejmuje: Usługi związane z Pracami porządkowymi i konserwacyjnymi na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych, polegające na bieżącym, wynikającym z aktualnych potrzeb, prowadzeniu usług w zakresie: 3.1. akcyjnych prac porządkowych: a) zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych i parkingów na terenie miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, b) ręczne i chemiczne usuwanie chwastów, traw i ziemi z krawężników i powierzchni utwardzonych na ulicach, parkingach, ścieżkach rowerowych i ciągach pieszych, na terenie miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, c) ręczne zebranie z terenów zielonych i ciągów pieszych zabrudzeń i nieczystości w postaci piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, gałęzi, liści, papierów, szkła, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, d) ręczne skarpowanie terenów zielonych odkuwanie ziemi od krawężników i obrzeży na szerokość 30 cm i wysokość 20 cm, usunięcie nadmiaru ziemi oraz załadunek i wywóz ziemi na miejsce składowania, e) koszenie traw i chwastów na terenach zielonych lub nieużytkach, wraz z grabieniem, załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, f) koszenie traw oraz karczowanie krzewów i odrostów z przydrożnych rowów odwadniających, czyszczenie rowów z liści i odpadów komunalnych wraz z załadunkiem i wywozem odpadów a także ich utylizacją, g) likwidacja dzikich wysypisk tworzących się na terenach miasta Koszalina, wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości w tym także materiałów niebezpiecznych oraz ich składowaniem na wysypisku, 3.2. akcyjnych prac konserwacyjnych infrastruktury drogowej: a) odnowa balustrad i poręczy przy mostach i chodnikach zlokalizowanych w pasie drogowym, polegająca na: -czyszczeniu powierzchni metalowych balustrad i poręczy, -zabezpieczeniu antykorozyjnym balustrad i poręczy polegającym na dwukrotnym malowaniu farbą antykorozyjną: miniową i chloro-kauczukową w kolorze żółtym lub innym wskazanym przez Zamawiającego, -przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi. b) odnowa konstrukcji mostowych wraz z przyczółkami, polegająca na : -zeskrobaniu starej farby ze ścian i sufitów tuneli mostowych, -nałożeniu warstwy tynku na ścianach i sufitach i zatarciu packą -zagruntowaniu powierzchni tynku środkiem gruntującym, -dwukrotnym malowaniu powierzchni ścian i sufitów tuneli mostowych farbą emulsyjną, w kolorze białym oraz powierzchni ścian przyczółków farbą silikonową w kolorze żółtym, -przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi. c) wzmocnienie skarp rowu przydrożnego za pomocą kamienia brukowego, pochodzącego z odzysku i stanowiącego własność Zamawiającego. -przy wykonywaniu prac należy użyć własnego sprzętu i narzędzi do pracy. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.); ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.); Uchwale Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006 r. z póź. zm.; Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006 r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. Nr 75, poz. 527); Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 listopada 2002 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (Dz. U. 2002 nr 217 poz. 1833 ze zmianami Dz. U. 2005 nr 212 poz. 1769, Dz. U. 2007 nr 161 poz. 1142). Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 lipca 2004 r. w sprawie ograniczeń, zakazów lub warunków produkcji, obrotu lub stosowania substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych oraz zawierających je produktów (Dz. U. 2004 nr 168 poz. 1762 ze zmianami Dz. U. 2005 nr 39 poz. 372, Dz. U. 2006 nr 127 poz. 887, Dz. U. 2006 nr 159 poz. 1131, Dz. U. 2006 nr 239 poz. 1731, Dz. U. 2007 nr 1 poz. 1, Dz. U. 2007 nr 116 poz. 806). Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005 nr 259 poz. 2173), ustawie z dnia 7.lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zmianami), ustawie z dnia 23.kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zmianami), ustawie z dnia 29.stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 stycznia 2009r. w sprawie organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych oraz jednorazowej refundacji kosztów z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne (Dz. U. z dnia 16 stycznia 2009r.), Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415, z późniejszymi zmianami). 3.3. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Do realizacji przedmiotu zamówienia dotyczącego Prac porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych Zamawiający wymaga: 1. zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia, 15 osób bezrobotnych na podstawie skierowania z Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 j. t. z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 stycznia 2009r. w sprawie organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych oraz jednorazowej refundacji kosztów z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne, oraz spełniem wymagania w rozumieniu art. 1 pkt. 6 rozporządzenia Komisji (WE) nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu D. Urz. UE L 214 z 09.08.2008, str. 3 oraz wytycznych wspólnotowych dotyczących pomocy państwa w celu ratowania i restrukturyzacji zagrożonych przedsiębiorstw (Dz. Urz. UE C 244 z 01.10. 2004 r., str. 2.), 2. aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego, 3. wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia, przedstawi Zamawiającemu umowę podpisaną z Powiatowym Urzędem Pracy w Koszalinie. 4. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia skierowanych bezrobotnych, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273539,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 284329,40
Oferta z najniższą ceną: 284329,40 / Oferta z najwyższą ceną: 284329,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- PRZEBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE ZWIĄZANA Z LIKWIDACJĄ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Materiały biurowe
- Implanty ortopedyczne (II)
- REMONT BUDYNKU HALI SPORTOWEJ NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. KOSZALIŃSKIEJ 76 W KOŁOBRZEGU (DZSW).
- Dostawa specjalistycznych środków chemicznych do podczyszczalni ścieków w technologii osmozy odwróconej (RO CLEANER AA, RO CLEANER C, RO CLEANER D, Roprep Scaling) do RZOO w Sianowie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH W AULI WML - SALA 19, BUD. 36
- Remont i konserwacja konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie wraz z robotami towarzyszącymi
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie 2-Rejon II
- Przeglądy techniczne systemów zabezpieczeń
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w jednostkach WCO
- 50/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.