Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Lublin: Wywóz odpadów Biała Podl.
Numer ogłoszenia: 202649 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424412, fax 081 7424489.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze państwowej jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów Biała Podl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych z pojemników należących do Wykonawcy z nieruchomości przy ul. Brzeska 41 w Białej Podlaskiej w okresie od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.11.2007 r.)do dnia 31.10.2011 r. Dostarczone pojemniki na odpady musza być dostosowane do ustawienia w pomieszczeniu o wymiarach 2,37 m na 4,45 m i o szerokości drzwi 80 cm. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części ogłoszenia specyfikacją. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 90121000-1. Zamawiający informacyjnie podaje, iż w okresie od października 2006 r. do września 2007 r. z nieruchomości przy ul. Brzeska 41 w Białej Podlaskiej wywieziono 282,5 m3 odpadów komunalnych. Zamawiający jednak nie gwarantuje w ramach niniejszego zamówienia wywozu określonej ilości odpadów komunalnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają łącznie warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania, 2. posiadają uprawnienia do wykonania czynności objętych zamówieniem, 3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. posiadają urządzenia niezbędne do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych stałych 6. osiągnęły w jednym z ostatnich dwóch swoich (lub ostatnim) okresów sprawozdawczych tj. lat obrotowych obrót w kwocie co najmniej 7000 PLN - przeliczony wg. kursu zakupu waluty kraju siedziby/miejsca zamieszkania wykonawcy - w Narodowym Banku Polskim na dzień 23 października 2007 r. albo posiadają zdolność kredytową według kryteriów banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w (którym) której posiadają rachunek Ocena spełnienia wyżej stawianych wymagań wykonawcom będzie się odbywać na podstawie analizy wymaganych i złożonych dokumentów i na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty w jednym egzemplarzu : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 i VII 2 specyfikacji; b) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 i VII 2 specyfikacji; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1 i VII 2 specyfikacji - dokumenty określone w niniejszym ppkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wypełnionego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji - w formie oryginału - dla potwierdzenia spełnienia warunków z pkt. VII 1, VII 2, VII 3, VII 4, VII 5, VII 6 specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zo.lublin.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pokój nr 004.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
- "Wykonanie systemu wideokonferencyjnego wraz z pracami remontowo-malarskimi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Stoczek w 2026 r. - etap I
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz z PSZOK-ów i Instalacji Magazynującej" (2)
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Zakładu Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów w Domaszkowicach
- Usunięcie odpadów niebezpiecznych z miejscowości Suponin - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





