Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Czechowice-Dziedzice: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć i treningów dla 26 osób - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 202614 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach , ul. Kolejowa 37, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2154409, faks 032 2154409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ops-czechowice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć i treningów dla 26 osób - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć i treningów dla 26 osób - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach, w związku z realizacją projektu Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia obejmuje 421 godzin terapeutycznych, które będą prowadzone w trzech grupach i będą obejmowały: prowadzenie grupy psychoedukacyjnej, trening budżetowo- kulinarny, trening lekowy, trening higieniczny, trening kompetencji społecznych i zawodowych, trening -Jestem petentem- umiejętności praktyczne, zajęcia z doradcą zawodowym, lider grupy wsparcia, warsztaty autoprezentacji w rozmowach z przyszłym pracodawcą..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Zamawiający żąda wykazania się jedną usługą obejmującą co najmniej 100 godzin zajęć terapeutycznych, treningów lub szkoleń grupowych i indywidualnych. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób które będą prowadziły zajęcia terapeutyczne, z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. Zamawiający żąda by wykonawca dysponował osobami o następujących kwalifikacjach: - psycholog kliniczny, instruktor terapii zajęciowej, pielęgniarka psychiatryczna, trener z wykształceniem wyższym pedagogicznym lub psychologicznym,, doradca zawodowy.Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wykaz osób które będą bezpośrednio prowadziły zajęcia z podaniem ich kwalifikacji i doświadczenia, -dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe i uprawnienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
termin realizacji umowy, harmonogram zajęć, ilośc osób uczestniczących w zajęciach, zmiana osób bezpośrednio wykonujących zamówienie - wypadki losowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ops-czechowice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
43-502 Czechowice- Dziedzice, ul. Kolejowa 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 43-502 Czechowice- Dziedzice, ul. Kolejowa 37 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone w związku z realizacją projektu Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych"
- "Projekt rozbudowy ulicy Lipowskiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej - odcinek od tzw. łącznika z ulicą Świerkowicką do granic Gminy"
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - ZADANIE nr 3 park kieszonkowy pomiędzy ul. Hugona Kołłątaja a ul. Stefana Żeromskiego w Czechowicach-Dziedzicach
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - Zadanie nr 1 park kieszonkowy przy ul. ks. Jana Nepomucena Barabasza w Czechowicach-Dziedzicach
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - ZADANIE nr 2 park kieszonkowy pomiędzy ul. Bestwińską a ul. Falistą w Czechowicach-Dziedzicach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych i indywidualnych superwizji w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników UMWL w Lublinie.
- "Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach z zakresu: "Doradztwo zawodowe z wykorzystaniem gier szkoleniowych".
- Organizacja warsztatów dla dzieci uczęszczających do Romskiej Świetlicy Rodzinnej finansowana w ramach zadania "Edukacja prozdrowotna uczestników Romskiej Świetlicy Rodzinnej"
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia w zakresie planowania przestrzennego w rewitalizacji dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.