Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Pruszcz Gdański: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 zł.
Numer ogłoszenia: 202596 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, fax 058 6834899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi w 10 równych ratach półrocznych, w okresie od 2008 r. do 2012 r. przy czym pierwsza rata w wysokości 300 000 zł płatna do 30.06.2008 r., kolejne raty płatne z dołu w okresach półrocznych, do ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym przypada spłata raty. Ostatnia rata kredytu płatna do 16.12.2012 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. 2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa poniżej w pkt 1 oraz oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentu określonego poniżej w pkt 2 . Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty dokumenty, o których mowa poniżej w pkt 1-2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty te zostały wymienione w punkcie VIII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z art. 26 Ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Opłata za specyfikację: 5,28 zł + ewentualne koszty przesyłki:13,40 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. nr 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G Rusocin-Kaczki-Gołębiewo w miejscowości Rusocin
- Dostawa wraz z montażem nowych tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej
- Dostawa wraz z montażem mebli (zabudów stolarskich) do budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja dachu w budynku przy ul. 10 lutego 2, dachu i schodów zewnętrznych w budynku przy ul. 10 lutego 3 oraz dachu w budynku przy ul. 10 lutego 9 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2025 r.
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.200.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.