Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Starachowice: Remont pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego w Starachowicach
Numer ogłoszenia: 202581 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego w Starachowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego w Starachowicach w tym remont sali ślubów z poczekalnią (zgodnie z załączoną wizualizacją), pomieszczeń biurowych, korytarza oraz adaptacją pomieszczeń na pokoje biurowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 10 000,00 zł należy wnieść: 1)w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Remont pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego w Starachowicach - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2)w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Remont pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego w Starachowicach). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu w obiekcie kubaturowym o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (brutto), w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz OFERTA, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), - dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, - kosztorys ofertowy, - potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) przedłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku: - wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin realizacji zamówienia (np. klęski żywiołowe) - o ilość dni, w których wystąpi siła wyższa, - wystąpienia nieprzewidzianych robót, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia - o okres niezbędny do realizacji tych robót, - wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiającego, o okres, na który roboty zostały wstrzymane, b) zmniejszenie wynagrodzenia umownego w przypadku rezygnacji Zamawiającego z części zakresu robót, c) zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, d) zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, e) wprowadzenie podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania roboty siłami własnymi, po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=85863
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45
27- 200 Starachowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Starachowice, w tym jej jednostek budżetowych w okresie od 1 listopada 2025 r. do 31 października 2029 r.
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Założenie bazy danych BDOT500 i bazy GESUT dla gm. Wąchock oraz aktualizacja bazy BDOT500 i bazy GESUT dla miasta Starachowice
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Starachowice oraz montaż znaków aktywnych D-6. w ramach tytułu w budżecie miasta "Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego...
- Zakup aparatów do znieczulania oraz aparatów EKG dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
- Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła Branżowa I Stopnia w Buku, ul. Dworcowa 44, 64-320 Buk
- Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła Podstawowa im. dr. L. Siudy w Szewcach, ul. Bukowska 151, Szewce, 64-320 Buk.
- Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.