eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Obsługa geodezyjna i regulacja stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radomsko

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Radomsko: Obsługa geodezyjna i regulacja stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radomsko
Numer ogłoszenia: 202576 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko , ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6832085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: radomsko@lodz.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna i regulacja stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radomsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 (słownie: pięć) części: Część I Wznowienie punktów granicznych działek geodezyjnych wraz z ich trwałą stabilizacją na gruncie (ilość punktów: 112 - kamień) , a także jeżeli będzie to konieczne przecięcie zatartych granic (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra. Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 8 do SIWZ. Przyjmujący zamówienie dostarczy Zamawiającemu razem z fakturą VAT protokoły odbioru podpisane przez właściwych leśniczych, potwierdzenia przyjęcia dokumentacji powykonawczej (protokołów) do zasobów geodezyjnych właściwego Starostwa, kopie protokołów granicznych (sporządzonych według urzędowego wzoru), szkice przebiegu granic oraz wykazy współrzędnych punktów. Część II Wytyczenie oraz przecięcie zatartych granic wydzieleń leśnych leśnictwa Kruplin. Długość przedmiotowego przecięcia wynosi 34638 metrów. Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (numery działek) określa załącznik nr 9 do SIWZ. Przyjmujący zamówienie dostarczy Zamawiającemu razem z fakturą VAT protokoły odbioru podpisane przez właściwych leśniczych. Część III Weryfikacja i zmiana użytków gruntowych na las - Ls w ilości 13 działek. Szczegółową lokalizację zadania (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 10 do SIWZ. Przyjmujący zamówienie złoży we właściwych Starostwach (Powiatowych Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) wykazy zmian danych ewidencyjnych dla Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpisy wykazów zmian danych ewidencyjnych z poświadczeniem przyjęcia do właściwych Starostw (Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) Część IV Wykonanie kompletnej dokumentacji prawno-geodezyjnej dla 227 działek zakresie dla potrzeb ustalenia stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa będących w zarządzie Zamawiającego o nieuregulowanym stanie prawnym. Ta część zamówienia w szczególności obejmuje: 1. wyszukanie w zasobach archiwalnych (Zamawiającego, starostwa powiatowego, urzędu gminy, sądu rejonowego, archiwów państwowych oraz w innych instytucjach) dokumentów stwierdzających stan prawny nieruchomości w tym niezbędnych do złożenia wniosku o założenie księgi wieczystej, 2. analizę zebranej dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości, 3. przedstawienie Zamawiającemu w formie pisemnej opinii o możliwym sposobie uregulowania stanu prawnego danej nieruchomości wraz z dokumentami będącymi podstawą opinii, 4. sporządzenie projektów wniosków do właściwych sądów (jeden komplet dokumentów dla Zamawiającego): a) wydział ksiąg wieczystych - w przypadku nieruchomości, dla których możliwe jest założenie księgi wieczystej, b) wydział cywilny - w przypadku nieruchomości, dla których konieczne będzie przeprowadzenie postępowania o stwierdzenie zasiedzenia własności nieruchomości. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 11do SIWZ. Część V Wykonanie podziału nieruchomości w celu wydzielenia dwóch osad leśnych wskazanych przez Zamawiającego wraz ze stabilizacją (kamień) i spełnieniem wymaganych formalności w szczególności: 1.wykonanie map do celów prawnych oraz ich zaewidencjonowanie we właściwym Starostwie PPowiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) i przekazanie Zamawiającemu dwóch kompletnych egzemplarzy z poświadczeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu zatwierdzone mapy do celów prawnych w ilości 4 sztuk dla każdej nieruchomości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: Dla części I - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) Dla części II - 600,00 zł(słownie: sześćset złotych) Dla części III - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) Dla części IV - 1700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) Dla części V - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których Wykonawcy będą zobowiązani spełniać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług (wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto (z VAT), przedmiotu, daty wykonania i odbiorów (zleceniodawców) oraz dołączy dokumenty (np. referencje)potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie o wartości łącznej nie mniejszej niż: dla części I - 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy zł) dla części II - 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy zł) dla części III - 3 000 zł (trzy tysiące zł) dla części IV - 60 000 zł (sześćdziesiąt tysięcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których Wykonawcy będą zobowiązani spełniać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których Wykonawcy będą zobowiązani spełniać

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których Wykonawcy będą zobowiązani spełniać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radomsko/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko. pok. nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wznowienie punktów granicznych działek geodezyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie punktów granicznych działek geodezyjnych wraz z ich trwałą stabilizacją na gruncie (ilość punktów: 112 - kamień) , a także jeżeli będzie to konieczne przecięcie zatartych granic (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra. Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wytyczenie i przecięcie zatartych granic wydzieleń leśnych leśnictwa Kruplin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie oraz przecięcie zatartych granic wydzieleń leśnych leśnictwa Kruplin. Długość przedmiotowego przecięcia wynosi 34638 metrów. Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (numery działek) określa załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zmiana klasyfikacji gruntów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Weryfikacja i zmiana użytków gruntowych na las - Ls w ilości 13 działek. Szczegółową lokalizację zadania (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie kompletnej dokumentacji prawno-geodezyjnej w zakresie regulacji stanu prawnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompletnej dokumentacji prawno-geodezyjnej dla 227 działek zakresie dla potrzeb ustalenia stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa będących w zarządzie Zamawiającego o nieuregulowanym stanie prawnym. Ta część zamówienia w szczególności obejmuje: 1. wyszukanie w zasobach archiwalnych (Zamawiającego, starostwa powiatowego, urzędu gminy, sądu rejonowego, archiwów państwowych oraz w innych instytucjach) dokumentów stwierdzających stan prawny nieruchomości w tym niezbędnych do złożenia wniosku o założenie księgi wieczystej, 2. analizę zebranej dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości, 3. przedstawienie Zamawiającemu w formie pisemnej opinii o możliwym sposobie uregulowania stanu prawnego danej nieruchomości wraz z dokumentami będącymi podstawą opinii, 4. sporządzenie projektów wniosków do właściwych sądów (jeden komplet dokumentów dla Zamawiającego): a) wydział ksiąg wieczystych - w przypadku nieruchomości, dla których możliwe jest założenie księgi wieczystej, b) wydział cywilny - w przypadku nieruchomości, dla których konieczne będzie przeprowadzenie postępowania o stwierdzenie zasiedzenia własności nieruchomości. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 11do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podział nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału nieruchomości w celu wydzielenia dwóch osad leśnych wskazanych przez Zamawiającego wraz ze stabilizacją (kamień) i spełnieniem wymaganych formalności w szczególności: 1.wykonanie map do celów prawnych oraz ich zaewidencjonowanie we właściwym Starostwie (Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) i przekazanie Zamawiającemu dwóch kompletnych egzemplarzy z poświadczeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu zatwierdzone mapy do celów prawnych w ilości 4 sztuk dla każdej nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.