eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiPrzetarg nieograniczony nr 1/n/do/2012r. na roboty budowlane w podziale na 2 grupy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Stargard Szczeciński: Przetarg nieograniczony nr 1/n/do/2012r. na roboty budowlane w podziale na 2 grupy
Numer ogłoszenia: 202573 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 0915776355 wew. 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzzoz.stargard.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 1/n/do/2012r. na roboty budowlane w podziale na 2 grupy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1 - dostawa i montaż stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej w budynku Oddziału Rehabilitacji przy ul. Staszica 16, 73-110 Stargard Szczeciński Grupa 2 - wykonanie instalacji sterującej systemu oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych oraz przyłączenie do instalacji sterującej systemu oddymiania już zainstalowanych siłowników dwóch klap dymowych TCP firmy D+H w budynku Oddziału Rehabilitacji przy ul. Staszica 16, 73-110 Stargard Szczeciński.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8, 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy wnieść wadium w wysokości Grupa 1 - 500,00 zł. słownie : pięćset zł. 00/100 Grupa 2 - 1.000,00 zł. słownie : jeden tysiąc zł. 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków określonych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków określonych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków określonych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków określonych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków określonych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie oferenta że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 upzp zgodne z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) Wykaz osób - dotyczy grupy 2, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 4) wykaz robót budowlanych - dotyczy grupy 2 w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum dwóch robót polegających na wykonaniu instalacji sterującej systemem oddymiania o wartości co najmniej 30.000, 00 zł każda -wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ 5) dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem 6) Dla grupy 2 - Ofertę cenową wykonaną na podstawie przedmiaru robót załącznik nr 8 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji: Grupa 1 - załącznik nr 6 w przypadku Grupy 1 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w poniższych przypadkach: 1. zmiany wartości wynagrodzenia wynikającej z wystąpienia robót zaniechanych; 2. zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia wynikających z błędów projektowych; 3. zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich; 4. zmiany technologii wykonania części robót przynoszące korzyści zamawiającemu, polepszające jakość i bezpieczeństwo użytkowania; 5. zmiany w aktach prawnych i wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy; Grupa 2 - załącznik nr 7 w przypadku Grupy 2 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w poniższych przypadkach: 1. zmiany terminu realizacji wynikającego z wystąpienia nieprzewidzianych a niezbędnych do wykonania zamówienia robót dodatkowych; 2. zmiany wartości wynagrodzenia wynikającej z wystąpienia robót zaniechanych; 3. zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia wynikających z błędów projektowych; 4. zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich; 5. zmiany technologii wykonania części robót przynoszące korzyści zamawiającemu, polepszające jakość i bezpieczeństwo użytkowania; 6. zmiany w aktach prawnych i wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy; Wyżej wymienione zmiany zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński lub osobiście w Kancelarii.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński lub osobiście w Kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej w budynku Oddziału Rehabilitacji przy ul. Staszica 16, 73-110 Stargard Szczeciński.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji sterującej systemu oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych oraz przyłączenie do instalacji sterującej systemu oddymiania już zainstalowanych siłowników dwóch klap dymowych TCP firmy D+H w budynku Oddziału Rehabilitacji przy ul. Staszica 16, 73-110 Stargard Szczeciński.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.