Ogłoszenie z dnia 2016-01-29
Zabrze: Dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do UM Zabrze 2016 - I
Numer ogłoszenia: 20252 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do UM Zabrze 2016 - I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zamówienie realizowane będzie w częściach, według potrzeb Zamawiającego. Materiały komputerowe Zamawiający dzieli na materiały eksploatacyjne i pozostałe. Dostarczone materiały komputerowe i akcesoria winny być fabrycznie nowe (nie regenerowane). Dostarczone materiały eksploatacyjne winny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy. Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż parametry materiałów komputerowych i akcesoriów podanych w SIWZ. Zamawiający w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty zawierającej równoważne materiały komputerowe i/lub równoważne akcesoria wymaga od Wykonawcy następujących dokumentów: A)dla materiałów eksploatacyjnych: - dokumenty producenta danego urządzenia, do którego przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, stwierdzające dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych do eksploatacji na tym urządzeniu (część D w/g Spisu zawartości oferty). - dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzającą pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych, fizycznych i użytkowych oraz warunków gwarancji równoważnego materiału eksploatacyjnego z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego (część D(1-n) wg Spisu zawartości oferty). B)dla pozostałych materiałów komputerowych i akcesoriów: - dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzającą pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych, fizycznych i użytkowych oraz warunków gwarancji oferowanych materiałów komputerowych i akcesoriów z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego (część D(1-n) wg Spisu zawartości oferty). Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia zgodności parametrów oferowanych materiałów komputerowych i akcesoriów z przedmiotem zamówienia, Wykonawca musi umożliwić dostęp do obu porównywanych materiałów komputerowych/akcesoriów (tzn. wymaganych w SIWZ i oferowanych równoważnych) w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Wykonawca musi też dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie wraz z opisem za pomocą którego przeprowadzono testy porównawcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH ASPO SOFT ADAM SKRZYPEK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH ASPO SOFT ADAM SKRZYPEK
- Biuro Usług Informatycznych ASPO-SOFT s.c., al. Roździeńskiego 188B, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299915,82
Oferta z najniższą ceną: 299915,82 / Oferta z najwyższą ceną: 307994,46
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych o wartości nie przekraczającej kwoty wynikającej z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANSYS
- NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ - BRONCHOSKOPU BF-UC190F ORAZ BRONCHOSKOPU INTUBACYJNEGO MAF-DM2 (EN)
- Dostawa cewników do pomiaru rzutu minutowego serca
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki Szpitalnej w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., nr sprawy DZP/10 TP/2025
- Doposażenie placu zabaw w "Parku Rodzinnym" wraz z budową oświetlenia w ramach ZBO
- Budowa "Flowpark na Porembie" w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0033
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe z rozszerzeniem funkcjonalności o szyfrowanie dysków i usługą Sandbox, odnowienie licencji do UTM wraz z rozszerzeniem ich funkcjonalności
- "Zakup wraz z dostawą sprzętu IT dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek podległych w ramach projektu pn."Zwiększenie cyfryzacji oraz podniesienie poziomu (...)" - Część II"
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Chrzanów, ul. Oświęcimska 12 i 14 oraz Modernizacja sieci strukturalnej - O/Chrzanów, ul. Oświęcimska 19
- ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY BISKUPIEC
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.