Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Nowe Czarnowo: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 202525 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Medycznych Dolna Odra sp. z o.o., Nowe Czarnowo 74, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 316 50 30, fax 0-91 315 43 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnaodra.com.pl/zumed/index.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego aparatu ultrasonograficznego, dermatoskopu, anoskopu do poradni hirurgicznej, autoklawu, aparatu do krioterapii, lasera do poradni rehabilitacji o parametrach technicznych zgodnych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.15.84.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii Oryginalny kod CPV: 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przedmiotowego przetargu Zamawiający zaprasza Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, na zasadzie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; podstawy wykluczenia Wykonawców z postępowania normuje w całości art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców wymaga się : 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wydanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 2) oświadczenia o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 3) zobowiązania do zrealizowania zamówienia w terminie do 17.10.2008 r. 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli usta¬wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5) wykazu podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 6) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, opiewających na cenę każdej z usług nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny, z podaniem wartości usług, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 7) harmonogram realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Długość okresu gwarancji - 10
- 3. Termin i forma płatności - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnaodra.com.pl/zumed/index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Medycznych Dolna Odra Sp. z o.o. Nowe Czarnowo 74 74-105 Nowe Czarnowo.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Medycznych Dolna Odra Sp. z o.o. Nowe Czarnowo 74 74-105 Nowe Czarnowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa aparatury do pokoju komórkowego
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ŚW. LEONA SP. Z O.O.
- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA pn. " Rozwój opieki wspierającej na terenie powiatu tomaszowskiego poprzez utworzenie zakładu opieki długoterminowej-"Bezpieczna Przystań" w ...
- Dostawa narzędzi endoskopowych na okres 3 miesięcy
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





