eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych do wykorzystania podczas realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Strzelce Krajeńskie: Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych do wykorzystania podczas realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 202515 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych do wykorzystania podczas realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizowanego w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 29 i Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2, dla uczniów Liceów Ogólnokształcących projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest ponadto dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, do realizowanego projektu pn.: Dobry start szansą na lepszą przyszłość w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Strzelcach Krajeńskich, ul. Kościuszki 28. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w tych wskazanych w załączniku: A, B, C oraz D do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: 1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji; 3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są ponadto podmioty niespełniające warunków udziału w postępowaniu. W ramach projektu przeprowadzone zostaną zajęcia pozalekcyjne z określonego zakresu tematycznego. Zamówienie podzielono na cztery zadania częściowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.40.00-2, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy i cenowy, parafowany wzór umowy, pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (-y) do reprezentacji). Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 86 ust. 5 Prawo zamówień publicznych podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje się je niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, II piętro pokoje nr: 212 oraz 213..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, I piętro pokój nr 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych w związku z organizacją zajęć wyrównujących w ramach projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia planuje się zakup: zeszytów w kratkę, długopisów, papieru do drukarek/kserokopii oraz książek. Szczegółowe opisy pomocy dydaktycznych, w szczególności ich parametrów technicznych zawarte są w załączniku A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych w związku z organizacją warsztatów z doradztwa zawodowego w ramach projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia planuje się zakup: skoroszytów, markerów i papieru. Szczegółowe opisy pomocy dydaktycznych, w szczególności ich parametrów technicznych zawarte są w załączniku B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych w związku z organizacją zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ramach projektu pn.: Dobry start szansą na lepszą przyszłość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania częściowego nr 3 planuje się zakup następujących pomocy dydaktycznych: pomocy wspierających poznawanie figur geometrycznych; relacje czasowe i przestrzenne; małymi kroczkami-zegar; liczę z Reksiem; matematyka na wesoło; małymi kroczkami liczymy do 10; moje pierwsze kroki w dodawaniu do 20; żetonowe gry z guzikiem; dodawanie; odejmowanie; grzybobranie; skaczące czapeczki; chińczyk, warcaby; czyj to cień; ćwicz swoją koncentrację; ćwicz swoją pamięć, układanka geometryczna oraz kształty do układanki geometrycznej. Szczegółowe opisy pomocy dydaktycznych, w szczególności ich parametrów technicznych zawarte są w załączniku C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.40.00-2, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych w związku z organizacją zajęć kształtujących umiejętności polisensoryczne w ramach projektu pn.: Dobry start szansą na lepszą przyszłość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania częściowego nr 4 planuje się zakup następujących pomocy dydaktycznych: sortujemy przedmioty zmysłami; kinezjologia edukacyjna- książka; lotto z płytą - dźwięki wokół nas; fakturowa loteryjka z fotografiami; 6-elementowe historyjki obrazkowe; 8-elementowe historyjki obrazkowe; Lotto z płytą- dźwięki w domu. Szczegółowe opisy pomocy dydaktycznych, w szczególności ich parametrów technicznych zawarte są w załączniku D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.40.00-2, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.