eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Nowy Targ: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 202444 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych w podziale na 21 pakietów: Sporobójczy preparat do dezynfekcji narzędzi nie zawierający aldehydu glutarowego, chloru i fenoli 162 g (1,62%) - 200 litrów roztworu roboczego, płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tol. materiałowej i bdb. właśc.myjących zawier. enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów, chloru i zw. utl. butelki z doz. 1-2 l (0,50%)- 16000 l. roztw. robocz., płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tolerancji materiał. i bdb właściw. myjących zawierający enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów , chloru i zw. utl. kanistry z pomp. doz. 5-6 l (0,50%) - 80000 l. roztw. robocz., płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność butelka 1-2l (1,50%) - 1066 litrów roztw. robocz., płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność kanister 5-6l (1,50%)- 3200 l. roztw. robocz., preparat chlorowy w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni zawierający dichlorocyjanuran sodowy jako substancję aktywną puszka 150-300 tabletek - 63000 l. roztw. robocz. (1000 ppm), proszek na bazie aktywnego tlenu do dezynfekcji i mycia powierzchni (oraz narzędzi i sprzętu w placówkach ochrony zdrowia) saszetka 30g (2%, 3% - zanieczyszczenia organiczne - 500 litrów roztw. robocz. (3%), płynny preparat do dezynfekcji zmywalnych powierzchni, w tym sprzętu medycznego, nie zawierający aldehydów i lotnych substancji aktywnych kanister 5-6 litrów 0,50%- 24000 litrów roztw. robocz., preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów butelka z doz. 1-2l 0,25%- 36000 litrów roztw. robocz., preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów kanister z pomp. doz. 5-6l 0,25% - 340000 litrów roztw. robocz., sporobójczy preparat do dezynfekcji powierzchni, którego substancją aktywną jest kwas nadoctowy 160g, 2% - 320 litrów roztw. robocz., enzymatyczny preparat stosowany do manualnego i półautomatycznego mycia sprzętu endoskopowego 1-5l, 0,50%- 30000 litrów roztw. robocz., enzymatyczny preparat myjący stosowany w myjniach endoskopowych ETD, nie zawierający soli kwasów organicznych z wykluczeniem substancji wysoko łatwopalnych 4-5l, 5ml/1l- 140 litrów preparatu stężonego, płynny preparat dezynfekcyjny na bazie aldehydu glutarowego przeznaczony do dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w myjni endoskopowej ETD , nie zawierający glikosolu oraz soli kwasów organicznych 4-5l, 10ml/1l - 220 litrów preparatu stężonego, buforowany i stabilizowany 2% roztwór aldehydu glutarowego do dezynfekcji sprzętu endoskopowego kanister 5l + paski testowe potwierdzające aktywność roztworu - 30 litrów preparatu stężonego, barwiony preparat na bazie alkoholi (minimum dwa), bez zawartości jodu do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry butelka 1l - 200 litrów, bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka z atomizerem 250ml-350ml - 30 litrów, bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka 1 litr - 300 litrów, gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny butelka 250-350ml ze sprysk. - 15 litrów, gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny butelka 1l - 600 litrów, preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego bez zawartości jodu pH 4,5-5 butelka 1l - 210 litrów, preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados kanister 4-10 l - 300 litrów, preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados 500 ml - 80 litrów, preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk na bazie alkoholu, zawierający delikatne substancje pielęgnujące w opakowaniach zabezpieczonych przed wtórną kontaminacją (system zamknięty) opakowanie 0,7l - 700 litrów, bezalkoholowy płynny preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk oraz mycia całego ciała i włosów o spektrum działania na bakterie MRSA butelka 500ml-1l - 30 litrów, płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych butelka ze sprysk.500ml-1l - 320 litrów, płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych kanister 5l lub butelka 1l - 1050 litrów, bezalkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni w postaci pianki o potwierdzonej wysokiej tolerancji materiałowej o możliwości zastosowania do inkubatorów , głowic USG, nie pozostawiający zacieków i nie zawierający chloru, aldehydów oraz fenoli butelka z końcówką spieniającą 350-1000ml - 450 litrów, jałowe gaziki do dezynfekcji skóry nasączone 70 % alkoholem izopropylowym pakowane indywidualnie, spektrum działania B,F, Tbc, czas ekspozycji do 30 sek. Rozmiar 4 -5 cm/3- 6cm opakowanie 100-150 sztuk - 150000 sztuk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w pakietach 12-17 wymaga posiadania uprawnień , wynikających z ustawy Prawo farmaceutyczne - na potwierdzenie oświadczenie. W pozostałych pakietach Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego/ych oświadczenia/ń na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ogólny oferty (załącznik nr 2), 2. Formularz/e cenowy/e oferty dla dostawy środków (załącznik nr 3a). 3. Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wynika to z właściwego rejestru, - jeżeli Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie - art.23 upzp. 4. W celu weryfikacji przedmiotu Wykonawca ma dołączyć opisy, katalogi, foldery takie, których treść będzie potwierdzała spełnienie wymagań w zakresie wymaganych parametrów. 5. Do oferty mają być dołączone karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych (pakiety 1-21) oraz karty charakterystyki dla produktów leczniczych (pakiety 12-17)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

PROJEKT UMOWY NR ZP-272-11 zawartej w Nowym Targu w dniu 2011roku pomiędzy Podhalańskim Szpitalem Specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu - ul. Szpitalna 14, działającym na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego 0000002479 (REGON: 000308324, NIP: 735-21-78-657), zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, reprezentowanym przez: Dyrektora Marka Wierzbę, przy kontrasygnacie Głównego Księgowego - Izabeli Pałasz, A działającym na podstawie nr (NIP REGON), zwanym dalej WYKONAWCĄ reprezentowanym przez o następującej treści §1 1. Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 roku poz. 177 z późn. zmianami) - numer postępowania przetargowego - wniosku ZP-271-2411. 2. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Zamawiającego - ul. Szpitalna 14- apteki środków dezynfekcyjnych, w ilościach, parametrach techniczno-użytkowych podanych w załączniku numer który stanowi integralną część umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 70%. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania na podstawie: a) w pakietach 12-17 ustawy Prawo farmaceutyczne, b) w pakietach 1-11 oraz 18-21 obowiązujących przepisów. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odpowiednie dokumenty - osobie wymienionej w §3 ust. 5. 5. Realizacja każdego z pakietów z osobna ma charakter samodzielnego zobowiązania stron. §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi zł (słownie: złotych). Kwota podatku VAT wynosi zł (słownie: złotych). Wartość zamówienia brutto wynosi zł (słownie: złotych). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załączniku numer przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT. 4. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT. 6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco apteka szpitalna Zamawiającego, podatek VAT. 7. W przypadku braku przedmiotu umowy u Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia partii towaru u innego Dostawcy i obciążenia różnicą cenową Wykonawcy, z którym zawarto umowę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 9. Zmiany, o których mowa w ust. 8 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy - od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu o jakim mowa w ust.1, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych pisemnie w formie faksu lub wiadomości e-mail, w ciągu 1 dnia roboczego, w godz. 7:00 - 14:00 od złożonego zamówienia do apteki szpitalnej Zamawiającego. 4. Każde opakowanie jednostkowe ma zawierać: numer serii, nazwę asortymentu, nazwę i adres producenta, termin ważności minimum 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego i będzie dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje: Kierownik Apteki - Pani Anna Zarzycka - numer telefonu: 18 2633600, 2633601. 6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest PanPani - numer telefonu: §4 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego towaru i faktury. §5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego informacji o których mowa w §3 ust. 4, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §6 1. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają: - trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, - powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy, - powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy, - nie okazanie ważnych dokumentów, o których mowa w §1 ust. 4 na żądanie Zamawiającego. 2. Naruszenie przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków o których mowa w ust.1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §7 1. Strony ustalają obligatoryjny tryb postępowania reklamacyjnego po wyczerpaniu którego roszczenie będzie można realizować na drodze sądowej. 2. Postępowanie reklamacyjne polega na wystąpieniu do drugiej strony z konkretnym żądaniem, które winno zawierać podstawę prawną oraz uzasadnienie. 3. Strona, do której skierowano reklamację ma obowiązek udzielić odpowiedzi w terminie, o którym mowa w §8. 4. Brak odpowiedzi w tym terminie lub odmowa uznania reklamacji daje podstawę do dochodzenia roszczenia na drodze sądowej. 5. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad lub uzupełnienia brakującej partii towaru z jego winy na jego koszt i ryzyko w terminie 2 dni, licząc od daty uznania reklamacji. §8 W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, wad jakościowych, terminowości dostaw Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację w ciągu 3 dni od jej złożenia. §9 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: -10% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; -10% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. -1,5% wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. -10% wartości zamówionego przedmiotu umowy, w przypadku dostarczenia go w innym asortymencie i ilościach. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego, w przeciwnym razie zostaną one potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. §10 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art.145 ustawy Pzp). 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §11 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie w części w całości przez podwykonawcę. 2. Za należyte wykonanie niniejszej umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §12 Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §13 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. §14 Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §15 Umowa została sporządzona w 4-ch jednobrzmiących egzemplarzach, 3 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego - ul. Szpitalna 14 - 34-400 Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego - ul. Szpitalna 14 - 34-400 Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporobójczy preparat do dezynfekcji narzędzi nie zawierający aldehydu glutarowego, chloru i fenoli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporobójczy preparat do dezynfekcji narzędzi nie zawierający aldehydu glutarowego, chloru i fenoli 162 g (1,62%) - 200 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tolerancji materiałowej i bardzo dobrych właściwościach myjących zawierający enzymy rozpuszczające białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów, chloru i związków utleniających 1a. Płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tolerancji materiałowej i bardzo dobrych właściwościach myjących zawierający enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry, bez aldehydów, chloru i zw. utl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tol. materiałowej i bdb. właśc.myjących zawier. enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów, chloru i zw. utl. butelki z doz. 1-2 l (0,50%)- 16000 l. roztw. robocz. 2. Płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tolerancji materiał. i bdb właściw. myjących zawierający enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów , chloru i zw. utl. kanistry z pomp. doz. 5-6 l (0,50%) - 80000 l. roztw. robocz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność 1a. Płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność butelka 1-2l (1,50%) - 1066 litrów roztw. robocz. 1a. Płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność kanister 5-6l (1,50%)- 3200 l. roztw. robocz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat chlorowy w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni zawierający dichlorocyjanuran sodowy jako substancję aktywną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni zawierający dichlorocyjanuran sodowy jako substancję aktywną puszka 150-300 tabletek - 63000 l. roztw. robocz. (1000 ppm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Proszek na bazie aktywnego tlenu do dezynfekcji i mycia powierzchni (oraz narzędzi i sprzętu w placówkach ochrony zdrowia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek na bazie aktywnego tlenu do dezynfekcji i mycia powierzchni (oraz narzędzi i sprzętu w placówkach ochrony zdrowia) saszetka 30g (2%, 3% - zanieczyszczenia organiczne - 500 litrów roztw. robocz. (3%).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płynny preparat do dezynfekcji zmywalnych powierzchni, w tym sprzętu medycznego, nie zawierający aldehydów i lotnych substancji aktywnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny preparat do dezynfekcji zmywalnych powierzchni, w tym sprzętu medycznego, nie zawierający aldehydów i lotnych substancji aktywnych kanister 5-6 litrów 0,50%- 24000 litrów roztw. robocz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 1. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów 1a. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów butelka z doz. 1-2l 0,25%- 36000 litrów roztw. robocz. 1a. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów kanister z pomp. doz. 5-6l 0,25% - 340000 litrów roztw. robocz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sporobójczy preparat do dezynfekcji powierzchni, którego substancją aktywną jest kwas nadoctowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporobójczy preparat do dezynfekcji powierzchni, którego substancją aktywną jest kwas nadoctowy 160g, 2% - 320 litrów roztw. robocz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Enzymatyczny preparat stosowany do manualnego i półautomatycznego mycia sprzętu endoskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Enzymatyczny preparat stosowany do manualnego i półautomatycznego mycia sprzętu endoskopowego 1-5l, 0,50%- 30000 litrów roztw. robocz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 1. Enzymatyczny preparat myjący stosowany w myjniach endoskopowych ETD, nie zawierający soli kwasów organicznych z wykluczeniem substancji wysoko łatwopalnych 1a. Płynny preparat dezynfekcyjny na bazie aldehydu glutarowego przeznaczony do dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w myjni endoskopowej ETD , nie zawierający glikosolu oraz soli kwasów organicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Enzymatyczny preparat myjący stosowany w myjniach endoskopowych ETD, nie zawierający soli kwasów organicznych z wykluczeniem substancji wysoko łatwopalnych 4-5l, 5ml/1l- 140 litrów preparatu stężonego 1a. Płynny preparat dezynfekcyjny na bazie aldehydu glutarowego przeznaczony do dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w myjni endoskopowej ETD , nie zawierający glikosolu oraz soli kwasów organicznych 4-5l, 10ml/1l - 220 litrów preparatu stężonego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Buforowany i stabilizowany 2% roztwór aldehydu glutarowego do dezynfekcji sprzętu endoskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buforowany i stabilizowany 2% roztwór aldehydu glutarowego do dezynfekcji sprzętu endoskopowego kanister 5l + paski testowe potwierdzające aktywność roztworu - 30 litrów preparatu stężonego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Barwiony preparat na bazie alkoholi (minimum dwa ), bez zawartości jodu do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwiony preparat na bazie alkoholi (minimum dwa), bez zawartości jodu do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry butelka 1l - 200 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 1. Bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka z atomizerem 250ml-350ml 1a. Bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka 1 litr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka z atomizerem 250ml-350ml - 30 litrów 1a. Bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka 1 litr - 300 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 1. Gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny 1a. Gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny butelka 250-350ml ze sprysk. - 15 litrów 1a. Gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny butelka 1l - 600 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego bez zawartości jodu pH 4,5-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego bez zawartości jodu pH 4,5-5 butelka 1l - 210 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 1. Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados 1a. Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados kanister 4-10 l - 300 litrów 1a. Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados 500 ml - 80 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk na bazie alkoholu, zawierający delikatne substancje pielęgnujące w opakowaniach zabezpieczonych przed wtórną kontaminacją (system zamknięty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk na bazie alkoholu, zawierający delikatne substancje pielęgnujące w opakowaniach zabezpieczonych przed wtórną kontaminacją (system zamknięty) opakowanie 0,7l - 700 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Bezalkoholowy płynny preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk oraz mycia całego ciała i włosów o spektrum działania na bakterie MRSA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezalkoholowy płynny preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk oraz mycia całego ciała i włosów o spektrum działania na bakterie MRSA butelka 500ml-1l - 30 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 1. Płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych 1a. Płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych butelka ze sprysk.500ml-1l - 320 litrów 1a. Płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych kanister 5l lub butelka 1l - 1050 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Bezalkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni w postaci pianki o potwierdzonej wysokiej tolerancji materiałowej o możliwości zastosowania do inkubatorów , głowic USG, nie pozostawiający zacieków i nie zawierający chloru, aldehydów oraz fenoli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezalkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni w postaci pianki o potwierdzonej wysokiej tolerancji materiałowej o możliwości zastosowania do inkubatorów , głowic USG, nie pozostawiający zacieków i nie zawierający chloru, aldehydów oraz fenoli butelka z końcówką spieniającą 350-1000ml - 450 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Jałowe gaziki do dezynfekcji skóry nasączone 70 % alkoholem izopropylowym pakowane indywidualnie, spektrum działania B,F, Tbc, czas ekspozycji do 30 sek. Rozmiar 4 -5 cm/ 3- 6cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe gaziki do dezynfekcji skóry nasączone 70 % alkoholem izopropylowym pakowane indywidualnie, spektrum działania B,F, Tbc, czas ekspozycji do 30 sek. Rozmiar 4 -5 cm/3- 6cm opakowanie 100-150 sztuk - 150000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.