Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Nowy Targ: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 202444 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych w podziale na 21 pakietów: Sporobójczy preparat do dezynfekcji narzędzi nie zawierający aldehydu glutarowego, chloru i fenoli 162 g (1,62%) - 200 litrów roztworu roboczego, płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tol. materiałowej i bdb. właśc.myjących zawier. enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów, chloru i zw. utl. butelki z doz. 1-2 l (0,50%)- 16000 l. roztw. robocz., płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tolerancji materiał. i bdb właściw. myjących zawierający enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów , chloru i zw. utl. kanistry z pomp. doz. 5-6 l (0,50%) - 80000 l. roztw. robocz., płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność butelka 1-2l (1,50%) - 1066 litrów roztw. robocz., płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność kanister 5-6l (1,50%)- 3200 l. roztw. robocz., preparat chlorowy w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni zawierający dichlorocyjanuran sodowy jako substancję aktywną puszka 150-300 tabletek - 63000 l. roztw. robocz. (1000 ppm), proszek na bazie aktywnego tlenu do dezynfekcji i mycia powierzchni (oraz narzędzi i sprzętu w placówkach ochrony zdrowia) saszetka 30g (2%, 3% - zanieczyszczenia organiczne - 500 litrów roztw. robocz. (3%), płynny preparat do dezynfekcji zmywalnych powierzchni, w tym sprzętu medycznego, nie zawierający aldehydów i lotnych substancji aktywnych kanister 5-6 litrów 0,50%- 24000 litrów roztw. robocz., preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów butelka z doz. 1-2l 0,25%- 36000 litrów roztw. robocz., preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów kanister z pomp. doz. 5-6l 0,25% - 340000 litrów roztw. robocz., sporobójczy preparat do dezynfekcji powierzchni, którego substancją aktywną jest kwas nadoctowy 160g, 2% - 320 litrów roztw. robocz., enzymatyczny preparat stosowany do manualnego i półautomatycznego mycia sprzętu endoskopowego 1-5l, 0,50%- 30000 litrów roztw. robocz., enzymatyczny preparat myjący stosowany w myjniach endoskopowych ETD, nie zawierający soli kwasów organicznych z wykluczeniem substancji wysoko łatwopalnych 4-5l, 5ml/1l- 140 litrów preparatu stężonego, płynny preparat dezynfekcyjny na bazie aldehydu glutarowego przeznaczony do dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w myjni endoskopowej ETD , nie zawierający glikosolu oraz soli kwasów organicznych 4-5l, 10ml/1l - 220 litrów preparatu stężonego, buforowany i stabilizowany 2% roztwór aldehydu glutarowego do dezynfekcji sprzętu endoskopowego kanister 5l + paski testowe potwierdzające aktywność roztworu - 30 litrów preparatu stężonego, barwiony preparat na bazie alkoholi (minimum dwa), bez zawartości jodu do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry butelka 1l - 200 litrów, bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka z atomizerem 250ml-350ml - 30 litrów, bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka 1 litr - 300 litrów, gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny butelka 250-350ml ze sprysk. - 15 litrów, gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny butelka 1l - 600 litrów, preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego bez zawartości jodu pH 4,5-5 butelka 1l - 210 litrów, preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados kanister 4-10 l - 300 litrów, preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados 500 ml - 80 litrów, preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk na bazie alkoholu, zawierający delikatne substancje pielęgnujące w opakowaniach zabezpieczonych przed wtórną kontaminacją (system zamknięty) opakowanie 0,7l - 700 litrów, bezalkoholowy płynny preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk oraz mycia całego ciała i włosów o spektrum działania na bakterie MRSA butelka 500ml-1l - 30 litrów, płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych butelka ze sprysk.500ml-1l - 320 litrów, płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych kanister 5l lub butelka 1l - 1050 litrów, bezalkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni w postaci pianki o potwierdzonej wysokiej tolerancji materiałowej o możliwości zastosowania do inkubatorów , głowic USG, nie pozostawiający zacieków i nie zawierający chloru, aldehydów oraz fenoli butelka z końcówką spieniającą 350-1000ml - 450 litrów, jałowe gaziki do dezynfekcji skóry nasączone 70 % alkoholem izopropylowym pakowane indywidualnie, spektrum działania B,F, Tbc, czas ekspozycji do 30 sek. Rozmiar 4 -5 cm/3- 6cm opakowanie 100-150 sztuk - 150000 sztuk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w pakietach 12-17 wymaga posiadania uprawnień , wynikających z ustawy Prawo farmaceutyczne - na potwierdzenie oświadczenie. W pozostałych pakietach Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego/ych oświadczenia/ń na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ogólny oferty (załącznik nr 2), 2. Formularz/e cenowy/e oferty dla dostawy środków (załącznik nr 3a). 3. Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wynika to z właściwego rejestru, - jeżeli Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie - art.23 upzp. 4. W celu weryfikacji przedmiotu Wykonawca ma dołączyć opisy, katalogi, foldery takie, których treść będzie potwierdzała spełnienie wymagań w zakresie wymaganych parametrów. 5. Do oferty mają być dołączone karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych (pakiety 1-21) oraz karty charakterystyki dla produktów leczniczych (pakiety 12-17)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
PROJEKT UMOWY NR ZP-272-11 zawartej w Nowym Targu w dniu 2011roku pomiędzy Podhalańskim Szpitalem Specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu - ul. Szpitalna 14, działającym na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego 0000002479 (REGON: 000308324, NIP: 735-21-78-657), zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, reprezentowanym przez: Dyrektora Marka Wierzbę, przy kontrasygnacie Głównego Księgowego - Izabeli Pałasz, A działającym na podstawie nr (NIP REGON), zwanym dalej WYKONAWCĄ reprezentowanym przez o następującej treści §1 1. Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 roku poz. 177 z późn. zmianami) - numer postępowania przetargowego - wniosku ZP-271-2411. 2. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Zamawiającego - ul. Szpitalna 14- apteki środków dezynfekcyjnych, w ilościach, parametrach techniczno-użytkowych podanych w załączniku numer który stanowi integralną część umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 70%. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania na podstawie: a) w pakietach 12-17 ustawy Prawo farmaceutyczne, b) w pakietach 1-11 oraz 18-21 obowiązujących przepisów. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odpowiednie dokumenty - osobie wymienionej w §3 ust. 5. 5. Realizacja każdego z pakietów z osobna ma charakter samodzielnego zobowiązania stron. §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi zł (słownie: złotych). Kwota podatku VAT wynosi zł (słownie: złotych). Wartość zamówienia brutto wynosi zł (słownie: złotych). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załączniku numer przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT. 4. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT. 6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco apteka szpitalna Zamawiającego, podatek VAT. 7. W przypadku braku przedmiotu umowy u Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia partii towaru u innego Dostawcy i obciążenia różnicą cenową Wykonawcy, z którym zawarto umowę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 9. Zmiany, o których mowa w ust. 8 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy - od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu o jakim mowa w ust.1, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych pisemnie w formie faksu lub wiadomości e-mail, w ciągu 1 dnia roboczego, w godz. 7:00 - 14:00 od złożonego zamówienia do apteki szpitalnej Zamawiającego. 4. Każde opakowanie jednostkowe ma zawierać: numer serii, nazwę asortymentu, nazwę i adres producenta, termin ważności minimum 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego i będzie dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje: Kierownik Apteki - Pani Anna Zarzycka - numer telefonu: 18 2633600, 2633601. 6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest PanPani - numer telefonu: §4 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego towaru i faktury. §5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego informacji o których mowa w §3 ust. 4, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §6 1. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają: - trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, - powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy, - powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy, - nie okazanie ważnych dokumentów, o których mowa w §1 ust. 4 na żądanie Zamawiającego. 2. Naruszenie przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków o których mowa w ust.1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §7 1. Strony ustalają obligatoryjny tryb postępowania reklamacyjnego po wyczerpaniu którego roszczenie będzie można realizować na drodze sądowej. 2. Postępowanie reklamacyjne polega na wystąpieniu do drugiej strony z konkretnym żądaniem, które winno zawierać podstawę prawną oraz uzasadnienie. 3. Strona, do której skierowano reklamację ma obowiązek udzielić odpowiedzi w terminie, o którym mowa w §8. 4. Brak odpowiedzi w tym terminie lub odmowa uznania reklamacji daje podstawę do dochodzenia roszczenia na drodze sądowej. 5. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad lub uzupełnienia brakującej partii towaru z jego winy na jego koszt i ryzyko w terminie 2 dni, licząc od daty uznania reklamacji. §8 W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, wad jakościowych, terminowości dostaw Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację w ciągu 3 dni od jej złożenia. §9 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: -10% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; -10% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. -1,5% wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. -10% wartości zamówionego przedmiotu umowy, w przypadku dostarczenia go w innym asortymencie i ilościach. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego, w przeciwnym razie zostaną one potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. §10 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art.145 ustawy Pzp). 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §11 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie w części w całości przez podwykonawcę. 2. Za należyte wykonanie niniejszej umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §12 Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §13 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. §14 Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §15 Umowa została sporządzona w 4-ch jednobrzmiących egzemplarzach, 3 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego - ul. Szpitalna 14 - 34-400 Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego - ul. Szpitalna 14 - 34-400 Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporobójczy preparat do dezynfekcji narzędzi nie zawierający aldehydu glutarowego, chloru i fenoli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporobójczy preparat do dezynfekcji narzędzi nie zawierający aldehydu glutarowego, chloru i fenoli 162 g (1,62%) - 200 litrów roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tolerancji materiałowej i bardzo dobrych właściwościach myjących zawierający enzymy rozpuszczające białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów, chloru i związków utleniających 1a. Płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tolerancji materiałowej i bardzo dobrych właściwościach myjących zawierający enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry, bez aldehydów, chloru i zw. utl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tol. materiałowej i bdb. właśc.myjących zawier. enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów, chloru i zw. utl. butelki z doz. 1-2 l (0,50%)- 16000 l. roztw. robocz. 2. Płynny preparat do dezynf. i mycia narzędzi chirurg. i sprzętu anestez. o wysokiej tolerancji materiał. i bdb właściw. myjących zawierający enzymy rozpuszcz. białka, tłuszcze i cukry bez aldehydów , chloru i zw. utl. kanistry z pomp. doz. 5-6 l (0,50%) - 80000 l. roztw. robocz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność 1a. Płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność butelka 1-2l (1,50%) - 1066 litrów roztw. robocz. 1a. Płynny preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie glukoprotaminy lubdioctanu kokospropylenodiaminoguanidyny, nie zawierający aldehydu glutarowego i chloru zachowujący stabilność temperaturową i niską lotność kanister 5-6l (1,50%)- 3200 l. roztw. robocz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat chlorowy w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni zawierający dichlorocyjanuran sodowy jako substancję aktywną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni zawierający dichlorocyjanuran sodowy jako substancję aktywną puszka 150-300 tabletek - 63000 l. roztw. robocz. (1000 ppm).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Proszek na bazie aktywnego tlenu do dezynfekcji i mycia powierzchni (oraz narzędzi i sprzętu w placówkach ochrony zdrowia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek na bazie aktywnego tlenu do dezynfekcji i mycia powierzchni (oraz narzędzi i sprzętu w placówkach ochrony zdrowia) saszetka 30g (2%, 3% - zanieczyszczenia organiczne - 500 litrów roztw. robocz. (3%).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płynny preparat do dezynfekcji zmywalnych powierzchni, w tym sprzętu medycznego, nie zawierający aldehydów i lotnych substancji aktywnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny preparat do dezynfekcji zmywalnych powierzchni, w tym sprzętu medycznego, nie zawierający aldehydów i lotnych substancji aktywnych kanister 5-6 litrów 0,50%- 24000 litrów roztw. robocz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 1. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów 1a. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów butelka z doz. 1-2l 0,25%- 36000 litrów roztw. robocz. 1a. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego nie wymagający spłukiwania, nie zawierający chloru, związków fenolowych i aldehydów kanister z pomp. doz. 5-6l 0,25% - 340000 litrów roztw. robocz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sporobójczy preparat do dezynfekcji powierzchni, którego substancją aktywną jest kwas nadoctowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporobójczy preparat do dezynfekcji powierzchni, którego substancją aktywną jest kwas nadoctowy 160g, 2% - 320 litrów roztw. robocz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Enzymatyczny preparat stosowany do manualnego i półautomatycznego mycia sprzętu endoskopowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Enzymatyczny preparat stosowany do manualnego i półautomatycznego mycia sprzętu endoskopowego 1-5l, 0,50%- 30000 litrów roztw. robocz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 1. Enzymatyczny preparat myjący stosowany w myjniach endoskopowych ETD, nie zawierający soli kwasów organicznych z wykluczeniem substancji wysoko łatwopalnych 1a. Płynny preparat dezynfekcyjny na bazie aldehydu glutarowego przeznaczony do dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w myjni endoskopowej ETD , nie zawierający glikosolu oraz soli kwasów organicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Enzymatyczny preparat myjący stosowany w myjniach endoskopowych ETD, nie zawierający soli kwasów organicznych z wykluczeniem substancji wysoko łatwopalnych 4-5l, 5ml/1l- 140 litrów preparatu stężonego 1a. Płynny preparat dezynfekcyjny na bazie aldehydu glutarowego przeznaczony do dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w myjni endoskopowej ETD , nie zawierający glikosolu oraz soli kwasów organicznych 4-5l, 10ml/1l - 220 litrów preparatu stężonego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Buforowany i stabilizowany 2% roztwór aldehydu glutarowego do dezynfekcji sprzętu endoskopowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buforowany i stabilizowany 2% roztwór aldehydu glutarowego do dezynfekcji sprzętu endoskopowego kanister 5l + paski testowe potwierdzające aktywność roztworu - 30 litrów preparatu stężonego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Barwiony preparat na bazie alkoholi (minimum dwa ), bez zawartości jodu do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwiony preparat na bazie alkoholi (minimum dwa), bez zawartości jodu do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry butelka 1l - 200 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 1. Bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka z atomizerem 250ml-350ml 1a. Bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka 1 litr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka z atomizerem 250ml-350ml - 30 litrów 1a. Bezbarwny alkoholowy (minimum dwa alkohole) preparat do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry - Butelka 1 litr - 300 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 1. Gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny 1a. Gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny butelka 250-350ml ze sprysk. - 15 litrów 1a. Gotowy do użycia bezbarwny, bezalkoholowy preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych (także jamy ustnej) i skóry nie zawierający związków jodowych i chlorheksydyny butelka 1l - 600 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego bez zawartości jodu pH 4,5-5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego bez zawartości jodu pH 4,5-5 butelka 1l - 210 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 1. Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados 1a. Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados kanister 4-10 l - 300 litrów 1a. Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk zawierający co najmniej dwie substancje czynne, nie alergizujący dla osób o wrażliwej skórze , opakowania pasujące do dozowników Dermados 500 ml - 80 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk na bazie alkoholu, zawierający delikatne substancje pielęgnujące w opakowaniach zabezpieczonych przed wtórną kontaminacją (system zamknięty).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk na bazie alkoholu, zawierający delikatne substancje pielęgnujące w opakowaniach zabezpieczonych przed wtórną kontaminacją (system zamknięty) opakowanie 0,7l - 700 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Bezalkoholowy płynny preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk oraz mycia całego ciała i włosów o spektrum działania na bakterie MRSA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezalkoholowy płynny preparat do chirurgicznego i higienicznego odkażania rąk oraz mycia całego ciała i włosów o spektrum działania na bakterie MRSA butelka 500ml-1l - 30 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 1. Płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych 1a. Płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych butelka ze sprysk.500ml-1l - 320 litrów 1a. Płynny bezalkoholowy preparat na bazie co najmniej dwóch alkoholi, nie zawierający aldehydów i pochodnych fenolowych do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni trudno dostępnych kanister 5l lub butelka 1l - 1050 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Bezalkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni w postaci pianki o potwierdzonej wysokiej tolerancji materiałowej o możliwości zastosowania do inkubatorów , głowic USG, nie pozostawiający zacieków i nie zawierający chloru, aldehydów oraz fenoli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezalkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni w postaci pianki o potwierdzonej wysokiej tolerancji materiałowej o możliwości zastosowania do inkubatorów , głowic USG, nie pozostawiający zacieków i nie zawierający chloru, aldehydów oraz fenoli butelka z końcówką spieniającą 350-1000ml - 450 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Jałowe gaziki do dezynfekcji skóry nasączone 70 % alkoholem izopropylowym pakowane indywidualnie, spektrum działania B,F, Tbc, czas ekspozycji do 30 sek. Rozmiar 4 -5 cm/ 3- 6cm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe gaziki do dezynfekcji skóry nasączone 70 % alkoholem izopropylowym pakowane indywidualnie, spektrum działania B,F, Tbc, czas ekspozycji do 30 sek. Rozmiar 4 -5 cm/3- 6cm opakowanie 100-150 sztuk - 150000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Malowanie i remont Szkoły Podstawowej im. prof. Andrzeja Waksmundzkiego w Ostrowsku
- Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wymiana nawierzchni boiska sportowego przy SP nr 1 w Nowym Targu".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie półwyspu Stylchyn, gmina Czorsztyn - Etap 1
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Gostyniu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM".
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych j. u. dla SP ZOZ w Bogatyni
- dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.