eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu i aparatury laboratoryjnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Wrocław: Dostawa sprzętu i aparatury laboratoryjnej.
Numer ogłoszenia: 202444 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130360 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury laboratoryjnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej. Wszystkie zamawiane elementy wyposażenia powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 30 czerwca 2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5.1-5.7 do formularza oferty i obejmuje swym zakresem formularz ofertowo-cenowy wraz ze specyfikacjami technicznymi. 2.Przedmiot zamówienia dla Pakietu nr 6 i 7 obejmuje również zamontowanie, uruchomienie i przetestowanie oraz dodatkowo instruktaż wdrożeniowy dla użytkowników w przypadku pakietu nr 7. 3.Dodatkowe informacje: pakiet nr 6 - Sondy liniowe do badań naczyniowych muszą być kompatybilne z aparatem Logiq 7 firmy GE. Przedmiot zamówienia musi pochodzić od wykonawcy posiadającego autoryzację.; pakiet nr 7 - Elementy wyposażenia powinny być w pełni kompatybilne technicznie do posiadanego mikroskopu model CKX41, tak, aby użytkowanie i dozór mikroskopu wraz z wyposażeniem nie stanowił trudności technicznych. 4.W zakresie w/w dostawy Wykonawca może podzlecić jej wykonanie podwykonawcom biorąc pełną odpowiedzialność za ich jakość, terminowość i rzetelność. 5.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem gwarancji nie krótszym niż: 12 miesięcy liczone od daty odbioru - dla pakietu nr 1, 2, 3, 6, 7; 24 miesiące liczone od daty odbioru - dla pakietu nr 4 i 5. 6.Wykonawca dla przedmiotu zamówienia określonego w pakietach 1 - 6 zobowiązany jest zapewnić (bez dodatkowej opłaty ze strony Zamawiającego) co najmniej jeden przegląd serwisowy w każdym roku trwania gwarancji. 7.Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w opisie Zamawiającego lub o wyższych parametrach niż wymagane. Termin dostawy przedmiotu zamówienia: dla Pakietu nr 1 - 5 - do 14 dni od daty podpisania umowy; dla Pakietu nr 6 - do 21 dni od daty podpisania umowy; dla Pakietu nr 7 - do 6 tygodni od daty podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 (projekt pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej ), Nr umowy POIG.01.01.02-02-001 /08-03..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 3 pipety automatyczne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYMBIOS Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 37, 83-010 Straszyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1902,81

  • Oferta z najniższą ceną: 1902,81 / Oferta z najwyższą ceną: 2160,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 4 Destylarka laboratoryjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERAZET Spółka Akcyjna, Ul. Krauthofera 26, 60-203 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5527,62

  • Oferta z najniższą ceną: 5527,62 / Oferta z najwyższą ceną: 5818,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 6 Sonda liniowa &l Mhz do aparatu ultrasonograficznego Logiq 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medinco Sp. z o.o., ul. Sarmacka 5/31, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23004,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23004,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23004,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 7 System do akwizycji i archiwizacji obrazu mikroskopowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLYMPUS Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22357,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25823,64

  • Oferta z najniższą ceną: 25823,64 / Oferta z najwyższą ceną: 25823,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.