To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-19
Piechowice: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko ORLIK 2012 w Piechowicach
Numer ogłoszenia: 202414 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57487 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko ORLIK 2012 w Piechowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa kompleksu sportowego Moje boisko-Orlik 2012 w Piechowicach. Lokalizacja: Piechowice, ul.Szkolna 6 (teren Szkoły Podstawowej nr 1) Przedmiot zamówienia został określony kodem wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45 21 22 21-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych CPV 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45.23.24.51-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe CPV 45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45.33.22.00-5 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacji CPV 45.26.22.10-6 - Fundamentowanie, CPV 45.21.00.00-2- Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanych dalej STWiORB ( załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego winien dołączyć do oferty: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: a) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Laborsport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com), b) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniku badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Laborsport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny, c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, d) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, e) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię. - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki - chorągiewki - 4 różne i 2 środkowe, kompletne - 4 sztuki + 2 sztuki - piłkochwyty wzdłuż fragmentach krótszych boków boiska - 2 x 20 mb Cały sprzęt sportowy winien posiadać, wymagane prawem dopuszczenia do użytkowania, że szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa użytkowników. 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Podbudowa: Podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). Technologie układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego winien dołączyć do oferty: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: B. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni sportowe np. Laborsport, lub dokument równoważny, b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię, Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 2 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). 2.5. Chodniki, droga dojazdowa, parking Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego zwanego też zespołem szatniowo-sanitarnym Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). 2.7. Dostawa i montaż oraz wyposażenie zespołu szatniowo-sanitarnego (zwanego też zapleczem socjalnym) w systemie modułowym . Zespół szatniowo-sanitarny musi spełniać wszystkie warunki i wymagania określone w Rozdziale 2 pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej przez Ministerstwo Sportu, a w szczególności zawarte w dokumentacji projektowej pn. Projekt architektoniczno-budowlany ZAMIENNY Modułowego Systemowego Zaplecza Boisk Sportowych ORLIK 2012 oraz odpowiadających im Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Roboty związane z dostawą, montażem i wyposażeniem zaplecza socjalnego należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 3,5). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.8. Roboty towarzyszące towarzyszące: - odwodnienie terenu, - przyłącze wodno-kanalizacyjne, energetyczne. należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). 3. Bieżnia sportowa czterotorowa o długości 60,0 m ( długość całkowita 75,30 m) Nawierzchnia bieżni poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB jak dla boiska wielofunkcyjnego (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). Technologie układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Podbudowa po nawierzchnię bieżni wg. dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). 4. Skocznia do skoku w dal. Rozbieżnia skoczni do skoku w dal: Nawierzchnia rozbieżni do skoku w dal poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB jak dla boiska wielofunkcyjnego (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). Technologie układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Podbudowa po nawierzchnię rozbieżni do skoku w dal wg. dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). Zeskocznia do skoku w dal wg. dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki wymienione w Rozdziale 24 do SIWZ (w załączniku nr 7 do SIWZ). 1) Projekt budowlany zespołu boisk - opracowany przez EKO-RAJ Sp. z o.o. z Wrocławia, 2) Projekt zagospodarowania terenu - opracowany przez EKO-RAJ Sp. z o.o. z Wrocławia, 3) Projekt architektoniczno-budowlany ZAMIENNY Boisk Sportowych ORLIK 2012 opracowany na zlecenie Ministerstwa Sportu z wyłączeniem zapisów dotyczących ogrodzenia, fundamentów pod zaplecze socjalne i planu zagospodarowania terenu, 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - opracowany przez EKO-RAJ Sp. z o.o. z Wrocławia, 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dot. Projektu architektoniczno-budowlanego ZAMIENNEGO boisk sportowych ORLIK 2012 opracowane na zlecenie Ministerstwa Sportu z wyłączeniem specyfikacji 03ST nr 2D, 04ST nr 3E, 05 nr 4ZT. 6. Wymagany okres gwarancji: a) na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, b) na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. c) na budynek zaplecza socjalnego - 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 7. W szczególności Wykonawca w ramach ceny oferty: - zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 2 egz), - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót. 6. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 130 dni licząc od daty protokolarnego przekazania placu budowy. 7. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 8. UWAGA: W przypadku użycia w Opisu Przedmiotu Zamówienia znaków, nazw towarowych czy pochodzenia ma zastosowanie, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP zapis lub produkt równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1941678.51 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM:Lider - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Chwastek Sp. z o.o. Partner:ARIM Sp. z o.o., 58-400 Kamienna Góra, Ptaszków-Borówno 86, 58-400 Kamienna Góra, Ptaszków-Borówno, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1020000.00
- Oferta z najniższą ceną: 1020000.00 oferta z najwyższą ceną: 1226395.99
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PIECHOWICE
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
więcej: przetargi PIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





