eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćUsługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość.



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Zamość: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość.
Numer ogłoszenia: 202378 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość , w rozbiciu na części : Część 1 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa. Część 2 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności. Część 3 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej. Część 4 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta . Część 5 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja. Część 6 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Gminnej...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)prowadzą działalność gospodarczą, 2)spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania wobec każdego z nich. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • prowadzą działalność gospodarczą,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, pokój nr 4 , II-gie piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, pokój nr 4 , II-gie piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż biletów parkingowych na Placu Stefanidesa- szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 2,00 zł - 23200 sztuk, - wartość nominalna 2,40 zł - 1200 sztuk, - wartość nominalna 2,80 zł - 100 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności - szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 2,00 zł - 26700 sztuk, - wartość nominalna 2,40 zł - 600 sztuk, - wartość nominalna 2,80 zł - 100 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej - szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 2,00 zł - 13000 sztuk, - wartość nominalna 2,40 zł - 200 sztuk, - wartość nominalna 2,80 zł - 200 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta - szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 1,00 zł - 27400 sztuk, - wartość nominalna 1,20 zł - 300 sztuk, - wartość nominalna 1,40 zł - 300 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzedaż biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja - szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 1,00 zł - 29400 sztuk, - wartość nominalna 1,20 zł - 300 sztuk, - wartość nominalna 1,40 zł - 300 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzedaż biletów parkingowych na ul. Gminnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż biletów parkingowych na ul. Gminnej - szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 1,00 zł - 14700 sztuk, - wartość nominalna 1,20 zł - 200 sztuk, - wartość nominalna 1,40 zł - 200 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.