eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówNr spr. SA-2710-07/10 Roboty budowlane - roboty remontowe na drogach leśnych (środki trwałe) i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa KarnieszewiceZadanie Nr 3. (220/304) - Remont drogi leśnej Nr 1003p w leśnictwie Iwięcino Zadanie Nr 4. (220/208 i 220/329) - Remont drogi leśnej Nr 1002p w leśnictwie Iwięcino (kompleks Łazy) Zadanie Nr 5. (220/303) - Remont drogi leśnej Nr 1113 w leśnictwie Chełmoniewo Zadanie Nr 6. Naprawa - konserwacja drogi leśnej Nr 1017p w leśnictwie Sowinko - Szczeglino



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Sianów: Nr spr. SA-2710-07/10 Roboty budowlane - roboty remontowe na drogach leśnych (środki trwałe) i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Karnieszewice: Zadanie Nr 3. (220/304) - Remont drogi leśnej Nr 1003p w leśnictwie Iwięcino Zadanie Nr 4. (220/208 i 220/329) - Remont drogi leśnej Nr 1002p w leśnictwie Iwięcino (kompleks Łazy) Zadanie Nr 5. (220/303) - Remont drogi leśnej Nr 1113 w leśnictwie Chełmoniewo Zadanie Nr 6. Naprawa - konserwacja drogi leśnej Nr 1017p w leśnictwie Sowinko - Szczeglino
Numer ogłoszenia: 202372 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szczecinek.lasy.gov.pl (wybierz nadleśnictwo Karnieszewice)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr. SA-2710-07/10 Roboty budowlane - roboty remontowe na drogach leśnych (środki trwałe) i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Karnieszewice: Zadanie Nr 3. (220/304) - Remont drogi leśnej Nr 1003p w leśnictwie Iwięcino Zadanie Nr 4. (220/208 i 220/329) - Remont drogi leśnej Nr 1002p w leśnictwie Iwięcino (kompleks Łazy) Zadanie Nr 5. (220/303) - Remont drogi leśnej Nr 1113 w leśnictwie Chełmoniewo Zadanie Nr 6. Naprawa - konserwacja drogi leśnej Nr 1017p w leśnictwie Sowinko - Szczeglino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie Nr 3. (220/304) - Remont drogi leśnej Nr 1003p w leśnictwie Iwięcino (od leśniczówki w kierunku jeziora Bukowo) - profilowanie, zagęszczenie - uzupełnienie warstwy dolnej (podbudowy) z tłucznia betonowego - tłuczeń z kruszonego gruzu budowlanego betonowego (udział kruszywa ceramicznego max. 20%) o grubości 20 cm na długości całkowitej 900,0 mb - uzupełnienie warstwy górnej nawierzchni z mieszanki żwirowej 0-31,5 mm o grubości 10 cm na długości całkowitej 900,0 mb Zakres robót został szczegółowo opisany w przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. Zadanie Nr 4. (220/208 i 220/329) - Remont drogi leśnej Nr 1002p w leśnictwie Iwięcino (kompleks Łazy) - przełożenie płyt drogowych typu JOMB - 300 sztuk (w tym część nowych) - uzupełnienie, naprawa korpusu drogowego, poboczy Zakres robót został szczegółowo opisany w przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. Zadanie Nr 5. (220/303) - Remont drogi leśnej Nr 1113 w leśnictwie Chełmoniewo - remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej 200 m2 - mechaniczne ścinanie poboczy 4.200 m2 - uzupełnienie nawierzchni żwirowej (kruszywo drogowe 0-31,5 mm) - 4.200 m2 Zakres robót został szczegółowo opisany w przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. Zadanie Nr 6. Naprawa - konserwacja drogi leśnej Nr 1017p w leśnictwie Sowinko - Szczeglino - profilowanie, zagęszczenie - naprawa trudno- lub nieprzejezdnych odcinków drogi o długości do 20 mb (ogółem 350 m2) Zakres robót został szczegółowo opisany w przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (roboty budowlane drogowe - remontowe), o których mowa w art. 67 ust.1 punkt 6, stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (roboty budowlane drogowe - remontowe na zadaniach Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium: 1.1. w kwocie 8.600,00 złotych w przypadku składania oferty na całość zamówienia 1.2. w kwocie 3.600,00 złotych w przypadku składania oferty tylko na zadanie Nr 3 1.3. w kwocie 800,00 złotych w przypadku składania oferty tylko na zadanie Nr 4 1.4. w kwocie 3.000,00 złotych w przypadku składania oferty tylko na zadanie Nr 5 1.5. w kwocie 1.200,00 złotych w przypadku składania oferty tylko na zadanie Nr 6 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dopuszczenia do udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły - spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl (wybierz nadleśnictwo: Karnieszewice / przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Karnieszewice Trawica 8a 76-004 Sianów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice (sekretariat) Trawica 8a 76-004 Sianów woj. zachodniopomorskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.