Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Gorzów Wielkopolski: Wykonanie naprawy łańcuchów głównych dwóch ciągów schodów ruchomych w przejściu podziemnym przy ulicy Górczyńskiej w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 202370 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, fax 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie naprawy łańcuchów głównych dwóch ciągów schodów ruchomych w przejściu podziemnym przy ulicy Górczyńskiej w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu naprawy łańcuchów głównych dwóch ciągów schodów ruchomych w przejściu podziemnym przy ul. Górczyńskiej w Gorzowie Wlkp. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją. Dokładny zakres prac przedstawia dokumentacja załączona do SIZW tj. przedmiar robót, zestawienie materiałów oraz specyfikacja techniczna. Po wykonaniu naprawy Wykonawca przekaże niezbędne atesty i świadectwa wytwórcy wyrobu w celu ich załączenia do ksiąg rewizyjnych ciągów schodów ruchomych. Wykonawca sporządzi protokół prawidłowości montażu oraz przeprowadzonych prób ruchowych i obciążeniowych po montażu łańcuchów głównych dwóch ciągów schodów ruchomych. Po wykonaniu naprawy stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca dokona zgłoszenia do badań doraźnych eksploatacyjnych w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego Gorzów Wlkp. przedkładając stosowne poświadczenia w celu uzyskania wpisu w obu księgach rewizyjnych schodów ruchomych zgody na ich eksploatację. Koszty związane z uzgodnieniami z Urzędem Dozoru Technicznego Oddział w Gorzowie Wlkp. pokryje Wykonawca. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia i usuwanie awarii w jej trakcie, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu jej zgłoszenia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących łącznie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 118 850 PLN (bez zamówień uzupełniających)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników Oryginalny kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dysponują osobą posiadającą aktualne uprawnienia do konserwacji schodów ruchomych, podestów ruchomych - typ: dźwigniki w kategorii E II, c) posiadają polisę OC z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 50 000,00 zł. a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów i druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku spółki cywilnej oświadczenie podpisują wszyscy wspólnicy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. kopię aktualnych uprawnień do konserwacji schodów ruchomych, podestów ruchomych - typ: dźwigniki w kategorii E II, 4.Wykaz pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia Załącznik nr 4 5. Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Obsługi Urzędu Referat Zamówień Publicznych ul. Sikorskiego 3-4 Gorzów Wlkp. pok. 315.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 Gorzów Wlkp. Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja urządzeń dźwigowych oraz prowadzenie pogotowia dźwigowego w budynkach PUM w Szczecinie
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
- Wymiana (remont) urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - ETAP I.
- Dostawa i montaż dźwigu towarowego z możliwością przewozu osób w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.