Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Szczecin: DOSTAWA APARATURY KONTROLNEJ I BADAWCZEJ ORAZ SPRZĘTU DO BADAŃ DLA AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE (ZP/UE/AP/17/07).
Numer ogłoszenia: 202348 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, fax 091 4232417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.AR.SZCZECIN.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY KONTROLNEJ I BADAWCZEJ ORAZ SPRZĘTU DO BADAŃ DLA AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE (ZP/UE/AP/17/07)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Ultradźwiękowy przenośny miernik przepływu (zadanie nr 1) 2. Echosonda z GPS wraz z akcesoriami, echosonda bezprzewodowa przenośna, GPS ręczny (2 szt) (zadanie nr 2) 3. Ręczny dalmierz laserowy ( 2 szt.), suwmiarka elektroniczna ( 2 szt.) ( zadanie nr 3) 4. Miernik wielofunkcyjny do pomiaru pH, przewodności, stężenia tlenu i temperatury w wodzie z akcesoriami (komplet czujników i elektrod, adapter do komputera); wodoszczelny termometr elektroniczny (2 szt.) (zadanie nr 4), 5. Łaźnia wodna (zadanie nr 5); 6. Waga analityczna (zadanie nr 6); 7. Mieszadło magnetyczne + mieszadełka (zadanie nr 7); 8. Suchy blok grzejny na dwa wkłady z probówkami (zadanie nr 8); 9. Wirówka stołowa laboratoryjna z wyposażeniem (zadanie nr 9) 10. Cieplarka (zadanie nr 10) 11. Destylarka (zadanie nr 11) 12. Notebook z wyjściami do aparatów i mierników (zadanie nr 12). Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe, zdjęcia), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załącznikach do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie. Postępowanie poniżej 211.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 33.21.12.10 - Globalny system namierzania Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) Oryginalny kod CPV: 33.21.14.00 - Echosondy Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.40.00 - Echosondy Oryginalny kod CPV: 33.26.32.00 - Mierniki elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.55.20.00 - Mierniki elektroniczne Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 29.24.31.00 - Wirówki Kod CPV wg słownika 2008: 42.93.10.00 - Wirówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda: 1) dołączenia do oferty opisu przedmiotu zamówienia dla każdego oferowanego zadania oddzielnie (załączniki od nr 1a - 12a do SIWZ) oraz materiałów na temat oferowanego urządzenia w celu potwierdzenia parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego (zaleca się aby prospekty, broszury, dane techniczne były w języku polskim).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza, ul. Janosika 8, Szczecin, pok. 303, 302..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Ofertę składać należy w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie Sekretariat Uczelni, pok. 119 ul. Janosika 8 71 - 424 Szczecin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Ewidencja naturalnych miejsc rozrodu łososia atlantyckiego i troci wędrownej w rzece Ina i jej dorzeczu współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu Finansowego Wspierania Rybołówstwa w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i Przetwórstwo Ryb 2004 - 2006.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ultradźwiękowy przenośny miernik przepływu (zadanie nr 1).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ultradźwiękowy przenośny miernik przepływu (zadanie nr 1) Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 1a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.26.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Echosonda z GPS wraz z akcesoriami, echosonda bezprzewodowa przenośna, GPS ręczny (2 szt) (zadanie nr 2).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Echosonda z GPS wraz z akcesoriami, echosonda bezprzewodowa przenośna, GPS ręczny (2 szt) (zadanie nr 2). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 2a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ręczny dalmierz laserowy ( 2 szt.), suwmiarka elektroniczna ( 2 szt.) ( zadanie nr 3)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczny dalmierz laserowy ( 2 szt.), suwmiarka elektroniczna ( 2 szt.) ( zadanie nr 3).Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.26.00.00-0, 33.25.10.00-4, 33.21.12.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Miernik wielofunkcyjny do pomiaru pH, przewodności, stężenia tlenu i temperatury w wodzie z akcesoriami (komplet czujników i elektrod, adapter do komputera); wodoszczelny termometr elektroniczny (2 szt.) (zadanie nr 4)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik wielofunkcyjny do pomiaru pH, przewodności, stężenia tlenu i temperatury w wodzie z akcesoriami (komplet czujników i elektrod, adapter do komputera); wodoszczelny termometr elektroniczny (2 szt.) (zadanie nr 4). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 4a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łaźnia wodna (zadanie nr 5)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia wodna (zadanie nr 5). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 5a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.26.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy - 10
- 3. Warunki techniczne urządzenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Waga analityczna (zadanie nr 6)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga analityczna (zadanie nr 6).Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 6a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy. - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mieszadło magnetyczne + mieszadełka (zadanie nr 7)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadło magnetyczne + mieszadełka (zadanie nr 7). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 7a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.25.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy. - 10
- 3. Warunki techniczne urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Suchy blok grzejny na dwa wkłady z probówkami (zadanie nr 8)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suchy blok grzejny na dwa wkłady z probówkami (zadanie nr 8). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 8a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.25.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy. - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wirówka stołowa laboratoryjna z wyposażeniem (zadanie nr 9)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka stołowa laboratoryjna z wyposażeniem (zadanie nr 9). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 9a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy. - 10
- 3. Warunki techniczne urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cieplarka (zadanie nr 10)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarka (zadanie nr 10). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 10a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.26.32.00-3, 33.25.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy. - 10
- 3. Warunki techniczne urządzenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Destylarka (zadanie nr 11)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Destylarka (zadanie nr 11). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 11a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.25.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy. - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Notebook z wyjściami do aparatów i mierników (zadanie nr 12)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook z wyjściami do aparatów i mierników (zadanie nr 12). Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 12a do SIWZ. Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części która nie przekracza kwoty 211.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy. - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów hematologicznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.