Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Lądek-Zdrój: Zakup minibusa dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
Numer ogłoszenia: 202295 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup minibusa dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na zakupie 1 szt minibusa w wersji przedłużonej do min. 6 m , max. 7,5 m, o pojemności pasażerów min. 15 +1 max. 18+1 (miejsc siedzących) dla potrzeb Uzdrowiska Lądek - Długopole SA. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr A do SIWZ. Samochód powinnien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009r., posiadający aktualną homologację dopuszczającą do ruchu drogowego na terenie UE, spełniający wymogi obowiązujących norm i przepisów prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie samochodu w zakresie pełnego pakietu ubezpieczeniowego: OC, AC, NW na okres 12 miesięcy. Warunki gwarancji na podwozie i nadwozie min. 24 miesiące od daty zakupu. Oferowany okres gwarancji Wykonawca podaje w formularzu ofertowym i zał. Nr 5. Realizacja zamówienia będzie przebiegać na warunkach określonych we wzorze umowy - zał nr 3 do SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zm. -zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie do dnia 31.12.2009r., b) zaakceptują 14 - dniowy termin płatności licząc od dnia złożonej faktury VAT wraz protokołem odbioru końcowym, podpisanym przez komisję odbiorczą, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinien złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 1a, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2, 6) Zaakceptowany( podpisany) projekt umowy - zgodnie z zał. nr 3, 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego, finansowe i o niekaralności - zgodnie z zał. Nr 4, 8)Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe - zał. nr 5, 9) Doświadczenie Wykonawcy wraz z referencjami - zał. nr 6, 10) Specyfikację techniczną samochodu, potwierdzającą, że samochód oferowany przez Wykonawcę spełnia warunki techniczne opisane w zał nr A, 11) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA,
ul. Wolności 4,
57-540 Lądek Zdrój,
Pokój nr 4 (Zamówienia Publiczne).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, Pokój nr 105 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Dostawa paczkowarki do wody pitnej
- Przebudowa - wykonanie robót budowlanych w ramach dostosowania obiektu do aktualnych wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku sanatoryjnego 3/K-2901- Baza zabiegowa przy Pawilonie nr 1
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
- Zakup samochodu służbowego do przewozu osób na potrzeby Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
- Dostawa lekkiego pojazdu pożarniczego dla OSP Jelenia Góra, ul. Wiejska 85B
- Zakup samochodu osobowego "mikrobus" do przewozu osób niepełnosprawnych w powiecie płońskim, w celu wsparcia ich mobilności, wyposażonego w windę hydrauliczną.
- Pojazd ewakuacji medycznej
- ZAKUP SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI DLA GMINY MIEJSKIEJ ŁEBA
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





