eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobreDostawa materiałów do budowy chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Dobre: Dostawa materiałów do budowy chodników
Numer ogłoszenia: 202284 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre , ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2850125, faks 054 2850660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do budowy chodników: Kostka brukowa szara 20 cm x 10 cm x 6 cm - 900 m2 Kostka brukowa czerwona 20 cm x 10 cm x 6 cm - 160 m2 Kostka brukowa szara 20 cm x 10 cm x 8 cm - 160 m2 Kostka brukowa czerwona 20 cm x 10 cm x 8 cm - 35 m2 Krawężnik prosty szary 100 cm x 30 cm x 15 cm - 400 szt Krawężnik wjazdowy szary 100 cm x 22 cm x 15 cm - 170 szt Krawężnik skośny prawy 100 cm x (30 - 22 cm) x 15 cm - 30 szt Krawężnik skośny lewy 100 cm x (30 - 22 cm) x 15 cm - 30 szt Obrzeże proste szare 100 cm x 20 cm x 6 cm - 700 szt Materiały zamawiane będą partiami z dwudniowym wyprzedzeniem. Koszt transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) Spełniają wymogi zawarte w art. 22.ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonali co najmniej 2 dostawy materiałów porównywalne z ofertą w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) . Ocena spełnienia warunków, o których mowa wyżej dokonana zostanie przez zamawiającego w oparciu o analizę dokumentów załączonych do oferty przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenie dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugdobre.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88 - 210 Dobre, pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88 - 210 Dobre (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.