To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-16
Knurów: Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA
Numer ogłoszenia: 202282 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154652 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia publicznego pn. Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej w zakresie prawa polskiego, polegającej na obsłudze Gminy Knurów: 1) w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: a) Wydział Gospodarki Komunalnej, Restrukturyzacji i Ochrony Środowiska (GKRiOŚ); b) Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (GR); c) Wydział Inwestycji Miejskich (IM); d) Wydział Urbanistyki, Architektury, Strategii Rozwoju Miasta i Spraw Lokalowych (UA); 2) w zakresie opiniowania spraw dla potrzeb Prezydenta Miasta w obszarze zadań realizowanych przez: MZGLiA, PWiK Sp. z o. o. i inne podmioty, w zakresie działań przekazanych do realizacji Zastępcy Prezydenta Miasta P - 2; 3) w ramach pełnienia zastępstwa za Radcę Prawnego w zakresie zadań wynikających z obowiązującego Regulaminu Organizacyjnego. 3. Szczegółowy zakres merytoryczny odpowiada zakresowi zadań wskazanych w obowiązującym Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Knurów opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej. 4. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi w zakresie: 1) bieżącego doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 2) sporządzania opinii prawnych i informacji prawnych; 3) bieżącego doradztwa w sprawach realizowanych w komórkach organizacyjnych podległych Zastępcy Prezydenta Miasta P - 2, szczególnie dotyczących przepisów z zakresu: ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, utrzymania czystości i porządku w gminach, odpadów, ochrony przyrody, prawa wodnego, geodezji, geologii, górnictwa, gospodarowania nieruchomościami gminnymi, rolnictwa, rekultywacji gruntów, prawa budowlanego, spraw lokalowych i budownictwa mieszkaniowego, planowania przestrzennego, itp.; 4) bieżącego doradztwa dla potrzeb Prezydenta Miasta w sprawach przekazanych do realizacji Zastępcy Prezydenta Miasta P-2 dotyczących: sprawowania funkcji właścicielskich, komercjalizacji jednostek organizacyjnych Gminy, tworzenia i rozwiązywania spółek prawa handlowego lub przystępowania i występowania Gminy ze spółek, opiniowania i parafowania projektów uchwał zgromadzenia wspólników lub akcjonariuszy spółki, opiniowania zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi przez MZGLiA i PWiK Sp. z o. o., doradztwa i konsultacji w zakresie roszczeń z tytułu kaucji mieszkaniowych, tworzenia, likwidacji, przekształceń zakładów budżetowych oraz optymalizacji podatkowej w obrębie gminnych jednostek organizacyjnych i spółek, w których gmina posiada udziały lub akcje,itp.; 5) doradztwa, opracowywania, uzgadniania i opiniowania pod względem redakcyjnym, merytorycznym i prawnym wewnętrznych aktów prawnych, w tym: Zarządzeń, Postanowień i Decyzji Prezydenta Miasta, projektów regulaminów, statutów, projektów umów i porozumień, pism o charakterze prawnym, projektów Uchwał Rady Miasta, w zakresie zadań realizowanych przez obsługiwane komórki organizacyjne; 6) sprawdzania w dokumentach, o których mowa w pkt 5 niniejszego ustępu, przedkładanych przez komórki organizacyjne, treści merytorycznej i podstaw prawnych pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 7) przygotowywania projektów pism w reakcji na wnoszone środki ochrony prawnej; 8) bieżącej współpracy i udzielania wyjaśnień pracownikom Zamawiającego w zakresie stosowania przepisów prawnych oraz aktów wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego; 9) udziału w imieniu Zamawiającego w spotkaniach i naradach związanych z zadaniami obsługiwanych komórek organizacyjnych; 10) uczestniczenia w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach lub negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego, zawarcie ugody lub porozumienia; 11) kontaktów z organami administracji państwowej i samorządowej, bankami oraz podmiotami gospodarczymi w ramach uzyskanych pełnomocnictw; 12) prowadzenia spraw oraz wykonywania zastępstwa procesowego przed organami administracyjnymi i egzekucyjnymi, w tym w szczególności przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym (SKO), Urzędem Skarbowym, Izbą Skarbową, Urzędem Kontroli Skarbowej, RIO, NIK oraz przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i Sądem Najwyższym, w sprawach dotyczących Prezydenta Miasta i osób zarządzających w imieniu Prezydenta Miasta oraz w sprawach dotyczących działania komórek organizacyjnych: GKRiOŚ, GR, IM, UA, w tym w sprawach interwencji ubocznej dotyczących sądowych nakazów opróżniania lokali; 13) weryfikacji dokumentów, sporządzania opinii prawnych dotyczących interpretacji przepisów prawnych z zakresu prowadzonych spraw i postępowań w komórkach organizacyjnych podległych Zastępcy Prezydenta Miasta P-2, ze szczególnym uwzględnieniem szybkiego terminu sporządzenia zleconej opinii lub weryfikacji dokumentów; 14) problematyki dotyczącej ordynacji podatkowej, kar umownych i praw autorskich, interpretacji przepisów VAT, egzekucji należności, spraw zarządzania majątkiem, postępowania egzekucyjnego w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych w prowadzonych postępowaniach oraz zamówień publicznych związanych z wydatkowaniem środków publicznych przez obsługiwane komórki organizacyjne; 15) konsultacji prawnych - ustnych, telefonicznych drogą elektroniczną lub faksową; 16) przygotowania, w miarę potrzeb, w obszarze zadań realizowanych przez obsługiwane komórki organizacyjne, skarg konstytucyjnych i ich prowadzenia przed Trybunałem Konstytucyjnym; 17) problematyki związanej z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością ISO, prowadzenia audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej i kontroli zarządczej w obsługiwanych komórkach organizacyjnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu korzystanie z pomocy prawnej zarówno w siedzibie Zamawiającego nie mniej niż trzy razy w tygodniu w wymiarze nie mniejszym niż łącznie 9 godzin tygodniowo oraz według potrzeb Zamawiającego, jak i w drodze telefonicznej, mailowej lub faksowej przez 5 dni w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 200 godzin. W ramach wynagrodzenia za stałą obsługę prawną, Zamawiający może żądać pełnienia dodatkowych dyżurów w siedzibie Zamawiającego lub obecności na spotkaniach roboczych, negocjacjach i innych, które będą się odbywać na terenie województwa śląskiego. 6. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, w przypadku szczególnej potrzeby Zamawiającego, stawił się na wezwanie w ciągu 60 minut od potwierdzonego zgłoszenia, w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA ADWOKACKA, ADWOKAT WOJCIECH KUKLA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA ADWOKACKA, ADWOKAT WOJCIECH KUKLA
- Kancelaria Adwokacka Adwokat Jerzy Felkowski, ul. Zygmunta Starego 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 236160,00
Oferta z najniższą ceną: 177120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 471729,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Kompleksowe ubezpieczenie Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Przebudowa placu zabaw Miejskiego Żłobka "Kraina Maluszka" w Knurowie
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie i jednostek organizacyjnych Gminy Wieruszów w latach 2025 - 2028
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Świadczenie usług w zakresie poradnictwa prawnego dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w ramach projektu projektu "Utworzenie Centrum Integracji ...* z podziałem na części
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Usługa doradztwa prawnego (kompleksowej obsługi prawnej) dla projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24) Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.