Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gorzów Wielkopolski: sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie porządku w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp., Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, Biura Terenowego ZUS w Międzyrzeczu, Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Kraj.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, do kontaktów: Musińska Beata, ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285200, 7285258, fax 095 7285454, e-mail: musinskab@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie porządku w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp., Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, Biura Terenowego ZUS w Międzyrzeczu, Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Kraj. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie porządku w obiektach: a)Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42 b)Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, ul. Witosa 21 oraz Lipowa 16A i 16B c)Biura Terenowego ZUS w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 d)Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Kraj. ul. Aleja Wolności 5 Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całe zamówienie. Powierzchnie przeznaczone do sprzątania: a)Oddział ZUS w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42 -6.670,33 m kw. b)Inspektorat ZUS w Sulęcinie: · ul. Witosa 21 - 2.127,50 m kw. · Ul. Lipowa 16A - 365,30 m kw. · Ul. Lipowa 16B - 369,70 m kw. c)Biuro Terenowe ZUS w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 - 326,69 m kw. d)Biuro Terenowe ZUS w Strzelcach Kraj. ul. Aleja Wolności 5 - 558,14 m kw. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do części I SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gorzów Wlkp., Sulęcin, Międzyrzecz, Strzelce Kraj. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia: 515 790,20 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.07.2006; data zakończenia: 30.06.2009;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który: 1.Złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym zamówienie. Ocena spełnienia warunku na podstawie analizy treści dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym. 3.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat tj. licząc wstecz od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na podstawie umów minimum dwie usługi sprzątania obiektów tzw. użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy na każdym obiekcie i przedstawi dokumenty (wystawione po okresie min. 12-miesięcznej realizacji usługi) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.Ocena spełnienia warunku na podstawie analizy treści wykazu zrealizowanych zamówień oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony w towarzystwie ubezpieczeniowym na zasadach ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku na podstawie analizy przedstawionej polisy ubezpieczeniowej. 5.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 p.z.p.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.06.2006, cena - 18.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.06.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2006, godzina 11:15, Oddział ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, pokój 450.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.04.2006.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynkach Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2026-2029
- Adm.261.4.2025 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





