eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiREMONT BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE UL. PARTYZANTÓW 40.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Gorzów Wielkopolski: REMONT BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE UL. PARTYZANTÓW 40.
Numer ogłoszenia: 202224 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE UL. PARTYZANTÓW 40..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi: a)ocieplenie elewacji, b)ocieplenie dachu c)wymiana stolarki okiennej, d)remont sanitariatów Informacje dotyczące zakresu zadań objętych zamówieniem: a)Powierzchnia całkowita objęta remontem elewacji ok.5 tys. m2 w budynku cztero i trzy kondygnacyjnym; b)Ocieplenie dachu (poddasze nieużytkowe) wykonane będzie z granulatu GRANROCK (wełna mineralna); c)Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV ; d)remont sanitariatów na czterech kondygnacjach; e)wszystkie prace remontowe muszą być wykonywane w trakcie eksploatacji budynku; f)W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca; g)Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi przedmiot zamówienia licząc od momentu dokonania odbioru robót - zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( dokumentacja techniczna) zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert jako załącznik do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: budynek Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze ul. Partyzantów 40. Termin wykonania zamówienia: -ocieplenie elewacji - max. 180 dni kalendarzowych ( 6 m-cy) od dnia podpisania umowy; -pozostałe prace - do 31.12.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 28.81.24.00 - Dach Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.24.00 - Dach Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem - min. 1 roboty budowlanej zrealizowanej w 100% (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. remont obiektu użyteczności publicznej w obiekcie eksploatowanym o wartości robót min.1.500.000,00PLN brutto) .W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. 2.2Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności : a)Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie umożliwiającym wykonanie zadania. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Liderem musi być Wykonawca robót budowlanych. 2.3 Wykonawca musi posiadać potencjał osobowy, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w okresie trwania budowy będzie posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy P.z.p. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania. 6.Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy funkcji Kierownika Budowy. 7.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w warunki muszą być spełnione wspólnie przez występujących Wykonawców. 8.Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05) 9.Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW (WWD), WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 10.Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców. 1.W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do WWD), b)upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany pełnomocnik(wzór - zał. nr 2 do WWD). c)wykaz osób i podmiotów, (wzór zał. nr 3 do WWD); d)Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału osobowego (wzór zał. nr 4 do WWD) e)wykaz wykonanych robót budowlanych - (wzór zał. nr 5 do WWD); f)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego h)oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz że w okresie trwania budowy Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie RBM, i)oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie zadania, j)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę; 2.Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do wniosku zawiera pkt IV WWD. WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 3.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 4. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 6.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ-nie dotyczy, WWD - www.lubuska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże wybranym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty cenowej.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków wg kryterium: doświadczenie. Kryterium oceny wniosków: doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający przyzna: -1 pkt - za wymagane minimum 1 robota budowlana tj. remont obiektu użyteczności publicznej w obiekcie eksploatowanym o wartości robót min.1.500.000,00PLN brutto zrealizowana w 100% (potwierdzona odp. dokumentami, że została należycie wykonana); -1 pkt - za każdą zrealizowaną w 100% robotę budowlaną wykazaną ponad wymagane minimum (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana). -0,5 pkt - za każdą zrealizowaną w więcej niż 50% robotę budowlaną wykazaną ponad wymagane minimum (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana). Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa. Wnioski wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego z widocznym dopiskiem na kopercie WNIOSEK -KMP ZIELONA GÓRA ZP3/08 -ELEWACJA Dokumenty należy złożyć w formie pisemnej (z zastrzeżeniem art. 27 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez Wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Termin składania ofert: nie krótszy niż 14 dni od dnia zaproszenia wybranych wykonawców do złożenia oferty cenowej. Kryteria oceny ofert: Cena oferty - znaczenie 90% Termin realizacji zamówienia - znaczenie 10% z tego: a) elewacja budynku - 3% b) pozostałe prace - znaczenie 7% w zakres prac pozostałych wchodzi: ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej i remont sanitariatów; Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, w formie dozwolonej przez ustawę P.z.p. (art. 148 Ustawy P.z.p.) Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w dni robocze w godzinach 7:30 do 15:30 do pracowników Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych: fax 095/7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zamieszczać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. Termin wykonania zamówienia: -ocieplenie elewacji - max. 180 dni kalendarzowych ( 6 m-cy) od dnia podpisania umowy; -pozostałe prace - do 31.12.2008 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.