eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Pruszków: ZP/SR/8/08
Numer ogłoszenia: 202222 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 22, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 758-60-43, 7588346, fax 0-22 759-96-04.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/SR/8/08.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektu wraz z otoczeniem i mienia Sądu Rejonowego w Pruszkowie położonego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: a) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń złożonych w ramach niniejszego postępowania zawartych w załącznikach nr 1 i 2, b) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie realizacji zamówienia; c) posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności, aktualne w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia, d) wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym w projekcie umowy, e) zapewnią do realizacji niniejszego zamówienia pracowników ochrony posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, f) wyrażą zgodę na poddanie się zwykłemu postępowaniu sprawdzającemu, które obejmowało będzie osoby wykonujące zamówienie oraz mogące mieć dostęp do informacji niejawnych, w zakresie dopuszczającym do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego o klauzuli poufne, zgodnie z ustawą z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 05.196.1631).W przypadku oferentów, którzy posiadają świadectwo bezpieczeństwa osobowego w określonym wyżej zakresie, dla osób mających wykonywać zamówienie lub mogących mieć dostęp do informacji niejawnych, należy przedstawić kopie tych świadectw wraz z imienną listą osób mających realizować zamówienie lub mogących mieć po stronie wykonawcy dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego, g) w okresie ostatnich trzech lat ochraniali co najmniej 2 obiekty nie mniejsze niż Sąd Rejonowy w Pruszkowie, w sposób nie budzący zastrzeżeń Zleceniodawców.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta: Na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.06.2002 r. w sprawie określenia dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) wymagane jest złożenie: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum), 3) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, szczególnie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopie odpowiednich licencji oraz kopie świadectwa bezpieczeństwa osobowego w zakresie dopuszczającym do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego o klauzuli poufne), 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), tj. właścicieli lub urzędujących członków władz wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, 7) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (minimum - licencja pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego w wymaganym w pkt. 1f zakresie), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (należy wskazać datę rozpoczęcia i ewentualnego zakończenia usługi oraz jej wartości we wskazanym zakresie), potwierdzającego wymagania zapisane w pkt. 1g SIWZ. 9) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w zakresie wymaganym w pkt 1c SIWZ. Ponadto zamawiający wymaga od oferentów przedstawienia dodatkowych dokumentów: 10) wypełnionego formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 11) wypełnionego formularze oświadczenia złożonego zgodnie z art. 44 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszkow.sr.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 22, 05-800 Pruszków pokój nr 205.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 12:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 22, 05-800 Pruszków pokój nr 205.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.