Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Turek: DOKONANIE PODZIEŁU 44 DZIAŁEK, POŁOŻONYCH WE WSI NATALII
Numer ogłoszenia: 202211 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892360, fax 063 278-83-19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOKONANIE PODZIEŁU 44 DZIAŁEK, POŁOŻONYCH WE WSI NATALII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału 44 działek, położonych we wsi Natalii, w celu wydzielenia działek zajętych pod powiatową drogę publiczną. Pas drogi obejmuje działki od nr 62 do 80 i od nr 216 do 235. Zamawiający: Skarb Państwa reprezwentowany przez Starostę Tureckiego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2) 1. Zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2) 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)5.a). b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że posiada wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2) 6.a). c) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)7.a). III.2) 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: na potwierdzenie spełnienia ww. warunków wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2) 5. - III.2) 7. III.2) 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2) 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); III.2) 6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty stosowne uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych. (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); III.2) 7. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawionej/ego na kwotę nie niższą niż 40 000 zł. (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); Termin, na jaki została zawarta polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie powinien być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Jeżeli okaże się, że termin ważności ww. dokumentu jest krótszy niż termin realizacji zamówienia wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności tego dokumentu lub zawarcia nowej polisy albo innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wystawionej/ego na ww. kwotę. III.2) 8.Każdy wykonawca poza ww. dokumentami stosownie do zapisu art. 44. ustawy składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego, Pani Aneta Sochacka, pok. nr 15, tel. 063 289 62 21..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Punkt Obsługi Interesanta (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Turek w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Turek"
- Świadczenie usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: "Wielkopolskie telecentrum opieki"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Miszewo-Tuchom wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej ZRID
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa DW 881 Sokołów Małopolski-Łańcut-Kańczuga-Pruchnik-Żurawica polegająca na budowie mostu w km 7+361 na potoku bez nazwy w m. Medynia Głogowska".
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Pruchnik - Żurawica polegająca na budowie mostu w km 2+624 na rz. Trzebośnica w m. Trzeboś"
- WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY "PUCHATEK" W NOWEM II ETAP
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa DW nr 887 Brzozów-Rymanów-Daliowa polegająca na budowie mostu w km 4+937 przez pot. Zmienniczka w m. Turze Pole"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





