Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Warszawa: OSiR/331/12/07-wymiana rur
Numer ogłoszenia: 202203 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m. st. warszawy, ul. Gen. Romana Abrahama 10, 03-982 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 673 82 00, fax 022 6738250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OSiR/331/12/07-wymiana rur.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana rur spustowych z dachu hali sportowej SASKA przy ul Angorskiej 2 w Warszawie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. Opis warunków udziału w postępowaniu 12.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 12.1.1. Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 12.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy; 12.1.3. Będą posiadali polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający zawar-cie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Okres objęcia ochroną ubezpieczeniową w zakresie wskazanym powyżej, powinien być co najmniej równy okresowi realizacji przed-miotu zamówienia. 12.1.4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 12.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w po-stępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów i oświad-czeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 12: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo za-mówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadcze-nie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzające-go, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontrak-towej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na okres od dnia zawarcia umo-wy do dnia jej zakończenia, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej dopuszcza się składanie dokumentów wskazanych w roz-porządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy ul. Gen. R. Abrahama 10 03-982 Warszawa, pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy ul. Gen. R. Abrahama 10 03-982 Warszawa, pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- Wykonanie remontu i modernizacji kotłowni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





