eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2014-01-31

Z³otoryja: ZP/2/2014
Numer og³oszenia: 20217 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej , ul. Ho¿a 11, 59-500 Z³otoryja, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 8779537, faks 076 8783989.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzlotoryja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZP/2/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2.1.Przedmiotem zamówienia jest monta¿ dwóch sztuk nowych d¼wigów osobowych w budynku g³ównym Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Z³otoryi w miejsce obecnie czynnych d¼wigów typu SDE. D¼wigi poruszaj± siê w oddzielnych szybach, usytuowanych obok siebie. 2.2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z urz±dzeñ i materia³ów w³asnych Wykonawcy. 2.3.Zakres zamówienia: demonta¿ u¿ytkowanych dwóch sztuk d¼wigów - po demonta¿u protokólarne przekazanie Zamawiaj±cemu.Wykonanie niezbêdnych robót budowlanych i elektrycznych w istniej±cym szybie i maszynowni maj±ce na celu ich dostosowanie do monta¿u nowych elementów d¼wigów - dotyczy równie¿ wykonanie nowego zasilania elektrycznego do szafek sterowych i wci±garek z istniej±cej tablicy zasilaj±cej w maszynowni. Dostarczenie nowych d¼wigów oraz ich roz³adunek i przemieszczenie na plac budowy, wykonanie dokumentacji d¼wigów z wymaganymi certyfikatami w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie uzgodnieñ i czynno¶ci odbioru technicznego,monta¿ nowych d¼wigów,rejestracja d¼wigów w Urzêdzie Dozoru Technicznego po modernizacji na podstawie pisemnego upowa¿nienia Zamawiaj±cego oraz poniesienie kosztów rejestracji, Przekazanie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji d¼wigów, w szczególno¶ci: Dokumentacji Techniczno-Ruchowej i instrukcji eksploatacji,przeszkolenie personelu w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postêpowania w zakresie uwalniania osób uwiêzionych w kabinie. Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce d¼wigów: Nowe d¼wigi winny byæ jednakowe, wykonane z zachowaniem obowi±zuj±cych norm i przepisów, rodzaj d¼wigu: d¼wig szpitalny z napêdem elektrycznym linowym, z falownikowym systemem umo¿liwiaj±cym ³agodny start i zatrzymanie, liczba przystanków: 7 nieprzelotowych, ud¼wig: min. 1250 kg, 5/d¼wig winien byæ dostosowany do wymiarów szybu :szeroko¶æ szybu - 2020 mm, g³êboko¶æ szybu - 2700 mm, wysoko¶æ szybu - 24200 mm, g³êboko¶æ podszybia - 1200 mm, wysoko¶æ podnoszenia - 19800 mm, wysoko¶æ nadszybia - 3200 mm, wysoko¶æ maszynowni - od 2800 do 3100 mm kabina: nieprzelotowa, o minimalnych wymiarach szeroko¶æ 1400 mm , g³êboko¶æ 2300 mm ,wysoko¶æ 2150 mm, ¶ciany wykonane w technologii blacha INOX i laminat , o¶wietlenie kabiny elektrooszczêdne, pod³oga pokryta wyk³adzin± antypo¶lizgow±, g³adk±, niepaln± z atestem, porêcz ze stali INOX, w przekroju okr±g³a - na ¶cianach bocznych i tylnej na wysoko¶ci 0,90 m, coko³y przypod³ogowe ze stali INOX, dodatkowe os³ony ¶cian ze stali INOX na wysoko¶ci osi kó³ wózków inwalidzkich na ¶cianach bocznych, lustro na tylnej ¶cianie nad porêcz±, wentylacja mechaniczna automatyczna i grawitacyjna. Przed dostaw± i monta¿em kabiny wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia konsultacji z Zamawiaj±cym w zakresie kolorystyki i wystroju. Kaseta sterownicza w kabinie: pokrywa ze stali INOX, elektroniczny piêtrowskazywacz ze strza³kami kierunku jazdy w kabinie, awaryjne o¶wietlenie z w³asnego ¼ród³a 2 h zasilanie z baterii w przypadku braku zasilania, lampka przeci±¿enia, system informacji g³osowej z mo¿liwo¶ci± programowania komunikatów, gong, przyciski pod¶wietlane nierdzewne z alfabetem Brillea na wysoko¶ci dostosowanej do obs³ugi przez osoby niepe³nosprawne 0,8 m do 1,2 m, w tym przyciski dyspozycji przystanków i w³±czaj±cy alarm. Ponadto przyciski zamykania i otwierania drzwi ze stacyjk± podtrzymania stanu otwartych drzwi. System ³±czno¶ci ze s³u¿bami ratowniczymi realizowany przez liniê telefoniczn±. Kasety sterownicze zewnêtrzne: sterowane zdalnym systemem typu czip, elektroniczny piêtrowskazywacz ze strza³kami kierunku jazdy na wszystkich piêtrach, wy¶wietlacz aktualnego po³o¿enia kabiny w szybie, oddzielne sterowanie dla ka¿dej z wind. Drzwi kabinowe: ze stali INOX, automatyczne teleskopowe, 4 - panelowe 2 panele otwierane na ka¿d± stronê, zabezpieczenie: bariera fotoelektryczna oraz mechanizm zabezpieczenia przed ¶ci¶niêciem, 1 szt. dla ka¿dego d¼wigu, drzwi przystankowe: skrzyd³a z blachy INOX, automatyczne teleskopowe, 4-panelowe otwierane jak kabinowe, napêd regulowany falownikiem, otwarcie drzwi 1200 mm x 2000 mm, 7 kompletów dla ka¿dego d¼wigu, sterowanie: mikroprocesorowe, zbiorcze góra-dó³, oddzielne dla ka¿dego d¼wigu, awaryjny zjazd kabiny na najbli¿szy przystanek i otwarcie drzwi przy zaniku napiêcia - wymagane tylko dla jednego d¼wigu do uzgodnienia ze Zleceniobiorc±, wszystkie elementy dostarczanych d¼wigów winny byæ fabrycznie nowe, Zamawiaj±cy dopuszcza wykorzystanie z elementów istniej±cych d¼wigów jedynie klocków przeciwwagi wraz z przeciwwag±, prowadnic kabiny i przeciwwagi tylko w takim przypadku gdy ich stan techniczny spe³ni wymogi techniczne. Zamontowane mechanizmy eksploatowanych d¼wigów przedstawiaj± za³±czone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dalej: siwz skany opisane jako Za³±cznik nr 1 i nr 2 ,3,4 do siwz. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporz±dzeniem oferty, we w³asnym zakresie, dla w³a¶ciwego okre¶lenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny dokona³ wizji lokalnej w miejsca realizacji robót szybów windowych. Bêdzie to niezbêdne do weryfikacji dokumentów opisuj±cych przedmiot zamówienia ze stanem faktycznym oraz do uzyskania informacji, które mog± byæ przydatne do okre¶lenia pe³nego zakresu prac, dokonania wyceny robót i przygotowania ceny oferty. Zamawiaj±cy nie posiada rysunków technicznych szybów windowych oraz maszynowni z rysunkami rozmieszczenia wci±garek d¼wigów. O chêci przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego pisemnie b±d¼ za po¶rednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiaj±cy, w ci±gu 2 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia wyznaczy termin, nie pó¼niej jednak ni¿ 3 dni robocze przed terminem sk³adania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji na wykonane roboty budowlano-monta¿owe oraz dostarczone urz±dzenia na okres minimum 36 miesiêcy licz±c od dnia odbioru koñcowego przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy informuje, ¿e korzysta z us³ug wyspecjalizowanego podmiotu, obecnie z firm± Elektromechanika D¼wigowa Bronis³aw Cholewa z siedzib± w Legnicy, m.in. w zakresie konserwacji d¼wigów i uwalniania pasa¿erów. W zwi±zku z czym wymaga siê, aby Wykonawca o¶wiadczy³ na potrzeby rêkojmi i gwarancji, ¿e czynno¶ci konserwatorskie i zwi±zane z uwalnianiem pasa¿erów wykonywane przez firmê Elektromechanika D¼wigowa Bronis³aw Cholewa, nie bêd± mia³y jakiegokolwiek wp³ywu na ponoszon± odpowiedzialno¶æ w ramach gwarancji i rêkojmi..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.31.10 - 45.31.31.10 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 25.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystêpuj±cy do niniejszego postêpowania jest obowi±zany wnie¶æ wadium na czas zwi±zania ofert±. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 3.000 z³.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykaz robót budowlano-instalacyjnych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone - wzór druku wykazu robót stanowi za³±cznik nr 6 do siwz. Dowodami, które nale¿y za³±czyæ do wykazów s±: po¶wiadczenia, ¿e roboty budowlane -us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone/ zosta³y wykonane nale¿ycie, o¶wiadczenia wykonawcy, - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczeñ, o którym mowa w pkt 1. W miejsce po¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca mo¿e przedk³adaæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ug okre¶lone w §1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane Dz.U. z 2013 r. poz. 231 t.j. dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty budowlane wskazane w wykazie zosta³y wykonane - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ - wzór druku o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do siwz.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o¶wiadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o¶wiadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 300.000,00 z³,

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wype³niony i podpisany za³±cznik nr 9 do niniejszej siwz -formularz ofertowy Kopiê dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzlotoryja.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Z³otoryi ul. Ho¿a 11 59-500 Z³otoryja.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Z³otoryi ul. Ho¿a 11 59-500 Z³otoryja Sekretariat pok. nr. 5.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.