Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Frombork: Dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 202136 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sanatoryjna 1, 14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2437291 do 93, fax 055 2437348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spspzoz.softel.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr. 1 lp nazwa produktu kod CPV Ilość kg 1 wołowina b/k 15111000-9 100 2 wołowina z/k - antrykot 15111000-9 650 3 schab z kością 15113000-3 1300 4 karkówka z /k 15113000-3 600 5 szynka wieprzowa z/k 15113000-3 200 6 łopatka wieprzowa z/k 15113000-3 1300 7 mięso mielone woł/wieprz. 15113000-3 450 8 golonka wieprzowa 15113000-3 100 9 nogi wieprzowe 15113000-3 200 10 żeberka płaty 15113000-3 1350 11 boczek wędzony 15131133-6 200 12 pachwina wieprzowa 15113000-3 200 13 słonina 15113000-3 300 14 smalec 15113000-3 420 15 kości wołowe lub 15111000-9 2200 kości wieprzowe 15113000-3 16 kaszanka gryczana -jaglana 15131134-3 300 17 szynka wieprzowa wędzona 15131210-0 80 18polędwica wieprzowa wędzona 15131133-6 80 19 baleron wieprzowy wędzony 15131133-6 80 20 salceson ozorkowy (blok) 15131133-6 180 21 parówka cienka 15131133-6 640 22 wątrobiana-pasztetowa 15131131-2 1100 23 metka bawarska 15131133-6 300 24 pasztet - pieczony 15131310-1 450 25 lancheon 15131133-6 300 26 szynkówka 15131133-6 420 27 szynkowa wieprzowa 15131133-6 420 28 mielonka konserwowa 15131133-6 450 29 toruńska 15131133-6 1260 30 szynka królewska 15131133-6 450 31 szynkowa drobiowa 15131135-0 450 32 baleron z indyka 15131135-0 300 33 polędwica z indyka 15131135-0 250 34 żywiecka wieprzowa 15131133-6 500 35 żywiecka drobiowa 15131135-0 500 36 przysmak szynkowy 15131133-6 500 37 przysmak kanapkowy 15131133-6 500 38 krakowska parzona 15131133-6 500 39 kiełbasa piwna 15131133-6 480 40 kiełbasa tatrzańska 15131133-6 480 41 kiełbasa biała 15131133-6 80 pakiet nr 2 lp nazwa produktu kod CPV Ilość kg 1 kurczaki 15112100-7 1100 2 wątroba drobiowa 15112300-9 320 3 żołądki 15111200-6 650 4 Podudzie z kurczaka 15112100-7 650
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004r. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spspzoz.softel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 14-530 FROMBORK ul. SANARORYJNA 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Fromborku ul. Sanatoryjna 1 (pok. 18 na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr. 1 lp nazwa produktu kod CPV Ilość kg 1 wołowina b/k 15111000-9 100 2 wołowina z/k - antrykot 15111000-9 650 3 schab z kością 15113000-3 1300 4 karkówka z /k 15113000-3 600 5 szynka wieprzowa z/k 15113000-3 200 6 łopatka wieprzowa z/k 15113000-3 1300 7 mięso mielone woł/wieprz. 15113000-3 450 8 golonka wieprzowa 15113000-3 100 9 nogi wieprzowe 15113000-3 200 10 żeberka płaty 15113000-3 1350 11 boczek wędzony 15131133-6 200 12 pachwina wieprzowa 15113000-3 200 13 słonina 15113000-3 300 14 smalec 15113000-3 420 15 kości wołowe lub 15111000-9 2200 kości wieprzowe 15113000-3 16 kaszanka gryczana -jaglana 15131134-3 300 17 szynka wieprzowa wędzona 15131210-0 80 18 polędwica wieprzowa wędzona 15131133-6 80 19 baleron wieprzowy wędzony 15131133-6 80 20 salceson ozorkowy (blok) 15131133-6 180 21 parówka cienka 15131133-6 640 22 wątrobiana-pasztetowa 15131131-2 1100 23 metka bawarska 15131133-6 300 24 pasztet - pieczony 15131310-1 450 25 lancheon 15131133-6 300 26 szynkówka 15131133-6 420 27 szynkowa wieprzowa 15131133-6 420 28 mielonka konserwowa 15131133-6 450 29 toruńska 15131133-6 1260 30 szynka królewska 15131133-6 450 31 szynkowa drobiowa 15131135-0 450 32 baleron z indyka 15131135-0 300 33 polędwica z indyka 15131135-0 250 34 żywiecka wieprzowa 15131133-6 500 35 żywiecka drobiowa 15131135-0 500 36 przysmak szynkowy 15131133-6 500 37 przysmak kanapkowy 15131133-6 500 38 krakowska parzona 15131133-6 500 39 kiełbasa piwna 15131133-6 480 40 kiełbasa tatrzańska 15131133-6 480 41 kiełbasa biała 15131133-6 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 lp nazwa produktu kod CPV Ilość kg 1 kurczaki 15112100-7 1100 2 wątroba drobiowa 15112300-9 320 3 żołądki 15111200-6 650 4 podudzie z kurczaka 15112100-7 650.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI FROMBORK
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Miasta i Gminy Frombork w 2026 roku
- Utrzymanie dróg i terenów publicznych oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Fromborka w 2026 roku
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
więcej: przetargi FROMBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - owoce i warzywa, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





