eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska Górka › Remont gminnych dróg publicznych na terenie gminy Węgierska Górka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Węgierska Górka: Remont gminnych dróg publicznych na terenie gminy Węgierska Górka.
Numer ogłoszenia: 202126 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgierska Górka , ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gminnych dróg publicznych na terenie gminy Węgierska Górka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja gminnych dróg publicznych na terenie gminy Węgierska Górka. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Zadanie nr 1- Drogi gminne w sołectwie Cisiec 1.Remont uszkodzonego odcinka drogi ul. Tynionka w Ciścu 162 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 162 mb i średniej szerokości ok. 3,30 m. 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi ul. Szkolna w Ciścu o dł.60 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 60,00 mb oraz szerokości ok.5,00 m, udrożnieniu istniejącej sieci kanalizacyjnej, remoncie ogrodzenia. 3.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Jutrzenki w Ciścu o dł. 60 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na : wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 60 mb i szerokości ok.2,80 m . 4.Remont uszkodzonego odcinka drogi ul. Stawowa w Ciścu o dł.27mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 27 mb oraz szerokości ok.3,10 m. Zadanie nr 2 -Drogi gminnej w sołectwie Cięcina 1.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Targowa w Cięcinie o dł.100 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wymianie istniejącego całkowicie zamulonego drenażu na długości 100 mb oraz szerokości ok.0,50 m oraz uzupełnieniu nawierzchni masą mineralno-bitumiczną. Zadanie nr 3- Drogi gminne w sołectwie Żabnica 1.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Polna w Żabnicy o dł. 104 mb- odnoga Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 104 mb oraz szerokości ok.3,50m. 2.Remont odcinka drogi gminnej ul. Bednarska w Żabnicy o dł. 40 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 40,00 mb oraz szerokości ok. 3,0 m. 3.Remonr uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Kępki w Żabnicy o dł. 100 mb. Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 100 mb oraz szerokości ok. 2,70m. Zadanie nr 4- Drogi gminne w sołectwie Węgierska Górka 1.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Kamienna- Boczna w Węgierskiej Górce o dł.52 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wykonaniu nakładki z masy mineralno-0bitumicznej oraz wykonaniu poboczy na długości 52,00 mb oraz szerokości średniej ok.5,30 m. 2.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Graniczna -chodnik w Węgierskiej Górce o dł. 98 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wymianie zniszczonych płyt chodnikowych na kostkę brukową betonową szarą wraz z uszkodzonymi krawężnikami na długości 98,00 mb oraz średniej szerokości ok.2,00 m. 3.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Krutaków, Plac Dziedziców w Węgierskiej Górce o dł. 48 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na wykonaniu podbudowy z surowca skalnego na długości 48,00 mb oraz szerokości ok.3,40m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.31.42-6, 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. -Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną,(w ramach jednej umowy) której zakres obejmował budowę , odbudowę , przebudowę lub remont drogi o podobnym zakresie jak w przedmiocie niniejszego zamówienia na kwotę brutto nie mniejszą niż : a)40 000,00 zł dotyczy zadania nr 2 b)80 000,00 zł dotyczy zadania nr 1,3,4 wraz z podaniem daty i miejsca wykonania robót oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ad.1.3. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają: a) uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi: -w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz są aktualnymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego - wymagana 1osoba (załącznik nr 6 )-dotyczy zadania nr 1,2,3,4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż a) 50 000,00 zł dotyczy zadania nr 3 b)80 000,00 zł dotyczy zadania nr 1,3,4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć : 1. harmonogram rzeczowo-finansowy- określający daty rozpoczęcia i zakończenia wykonywanych robót poszczególnych etapów przedmiotu umowy. 2.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul.Zielona 43 34-350 Węgierska Górka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul.Zielona 43 34-350 Węgierska Górka (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drogi gminne w sołectwie Cisiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Drogi gminne w sołectwie Cisiec 1.Remont uszkodzonego odcinka drogi ul. Tynionka w Ciścu 162 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 162 mb i średniej szerokości ok. 3,30 m. 2. Remont uszkodzonego odcinka drogi ul. Szkolna w Ciścu o dł.60 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 60,00 mb oraz szerokości ok.5,00 m, udrożnieniu istniejącej sieci kanalizacyjnej, remoncie ogrodzenia. 3.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Jutrzenki w Ciścu o dł. 60 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na : wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 60 mb i szerokości ok.2,80 m . 4.Remont uszkodzonego odcinka drogi ul. Stawowa w Ciścu o dł.27mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 27 mb oraz szerokości ok.3,10 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.31.42-6, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drogi gminne w sołectwie Cięcina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 -Drogi gminnej w sołectwie Cięcina 1.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Targowa w Cięcinie o dł.100 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wymianie istniejącego całkowicie zamulonego drenażu na długości 100 mb oraz szerokości ok.0,50 m oraz uzupełnieniu nawierzchni masą mineralno-bitumiczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.31.42-6, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drogi gminne w sołectwie Żabnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3- Drogi gminne w sołectwie Żabnica 1.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Polna w Żabnicy o dł. 104 mb- odnoga Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 104 mb oraz szerokości ok.3,50m. 2.Remont odcinka drogi gminnej ul. Bednarska w Żabnicy o dł. 40 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 40,00 mb oraz szerokości ok. 3,0 m. 3.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Kępki w Żabnicy o dł. 100 mb. Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej na długości 100 mb oraz szerokości ok. 2,70m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.31.42-6, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drogi gminne w sołectwie Węgierska Górka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4- Drogi gminne w sołectwie Węgierska Górka 1.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Kamienna- Boczna w Węgierskiej Górce o dł.52 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wykonaniu nakładki z masy mineralno-bitumicznej oraz wykonaniu poboczy na długości 52,00 mb oraz szerokości średniej ok.5,30 m. 2.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Graniczna -chodnik w Węgierskiej Górce o dł. 98 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegał na wymianie zniszczonych płyt chodnikowych na kostkę brukową betonową szarą wraz z uszkodzonymi krawężnikami na długości 98,00 mb oraz średniej szerokości ok.2,00 m. 3.Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej ul. Krutaków, Plac Dziedziców w Węgierskiej Górce o dł. 48 mb Remont uszkodzonego odcinka drogi gminnej będzie polegało na wykonaniu podbudowy z surowca skalnego na długości 48,00 mb oraz szerokości ok.3,40m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.31.42-6, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.