eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOperator ciężkiego sprzętu budowlanego, koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Kraków: Operator ciężkiego sprzętu budowlanego, koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 202099 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6237480, fax 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Operator ciężkiego sprzętu budowlanego, koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod wg CPV 80420000 - 4 usługi szkoleniowe. Przedmiotem zamówienia ZP-271/32/2007 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn.: Operator ciężkiego sprzętu budowlanego, koparko-ładowarki dla 25 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników kursu do egzaminu państwowego praktycznego i teoretycznego przed Państwową Komisją egzaminacyjną na uprawnienia państwowe do obsługi koparko-ładowarki oraz przygotowanie do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III. Uczestnicy szkolenia otrzymają niezbędne materiały dydaktyczne. Szkolenie będzie realizowane w dwóch grupach szkoleniowych. Szkolenie rozpocznie się i zakończy w III kwartale 2007 roku. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich wśród osób skierowanych na szkolenie. Przez okres trwania szkolenia uczestnicy będą ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zgodnie z brzmieniem art. 41 ust 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (instytucja szkoleniowa jest obowiązana ubezpieczyć osobę, o której mowa w ust. 7, od następstw nieszczęśliwych wypadków) Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia przekaże Wykonawcy imienną listę osób do ubezpieczenia. W celu potwierdzenia spełnienia obowiązku ubezpieczenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, instytucja szkoleniowa przedstawi zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej uczestników szkolenia. W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić koszt ubezpieczenia od NW, zgodnie z treścią art. 41 ust 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Rekrutację uczestników przeprowadzi zamawiający spośród osób bezrobotnych zarejestrowanych w UPPK. Program szkolenia musi składać się z zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych. Proponowany program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz. 1263). Ponadto program szkolenia musi zawierać blok z zakresu treningu interpersonalnego w ilości 8 godzin oraz przeszkolenie z zakresu BHP. Po zakończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu państwowego. Łączna ilość godzin szkolenia dla jednej grupy szkoleniowej nie może być mniejsza niż 176 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca do oferty dołączy kompleksowy program szkolenia składający się z zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych (z podaniem ilości godzin). Po ukończonym kursie i zdaniu pozytywnie egzaminu państwowego praktycznego i teoretycznego uczestnicy otrzymają: a. aświadczenie MEN o ukończeniu szkolenia b. opis umiejętności zdobytych w ramach poszczególnych bloków c. świadectwo pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III d. Książkę Operatora Maszyn Roboczych (zgodnie ze wzorem z Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszej SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę. Z treści oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia postawiony warunek, opisany przez zamawiającego powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, 2. zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wojewódzki urząd pracy, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. referencje lub rekomendacje świadczące o tym, że wykonawca posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia działalności szkoleniowej i przeprowadził szkolenia o podobnej tematyce oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia potwierdzeń (referencji, rekomendacji) od min. dwóch odbiorców usług, 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności w zamówieniu, 6. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl w zakładce ZAMóWIENIA PUBLICZNE, ZP-271/32/2007

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Al. Słowackiego 20 30-037 Kraków.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, stanowisko dziennika podawczego - recepcji, IV piętro, korytarz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.