eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa eksploatacyjna i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul.Krakowskie Przedmieście 25 i ul.Ostroroga 24E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Warszawa: Obsługa eksploatacyjna i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul.Krakowskie Przedmieście 25 i ul.Ostroroga 24E
Numer ogłoszenia: 202073 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 25, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4649112, fax 022 4649241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pa.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa eksploatacyjna i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul.Krakowskie Przedmieście 25 i ul.Ostroroga 24E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia1 i Ostroroga 24E

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 3.500,-zł. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacji w zakresie obsługi urządzeń i instalacji elektrycznych w zakresie eksploatacji i dozoru do 1kV, - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują, co najmniej 3 umowy o zakresie zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Kryteria oceny ofert: 1) Za wysokość miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego za wykonywanie czynności obsługi eksploatacyjnej i konserwacji 85 % Ocena wg. wzoru: Ck = (Cmin/Cx ) x 85 gdzie: Cmin - najniższe miesięczne zaproponowane w ważnej ofercie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonywanie czynności obsługi eksploatacyjnej i konserwacji, Cx - zaproponowane miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe za wykonywanie czynności obsługi eksploatacyjnej i konserwacji w ocenianej ofercie 2) Za stawkę roboczogodziny wraz z narzutem kosztów ogólnych i zyskiem, stosowaną w rozliczeniach za usuwanie awarii, nieobjętych zakresem obsługi eksploatacyjnej i konserwacji - 15%. Ocena wg wzoru: CA = (Rmin/Rx ) x 15 gdzie: Rmin - stawka robocizny wraz z narzutami kosztów ogólnych i zysku- najniższa z zaproponowanych w ważnej ofercie ( za 1 roboczogodzinę pracy), Rx - stawka roboczogodziny wraz z narzutami kosztów ogólnych i zysku zaproponowana w rozpatrywanej ofercie. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza - tj. ta której suma punktów obliczona wg ww. wzorów będzie największa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób posiadających świadectwa kwalifikacji w zakresie obsługi urządzeń i instalacji elektrycznych w zakresie eksploatacji i dozoru oraz świadectwa do 1kV, g) wykaz zrealizowanych lub realizowanych umów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, h) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów w pkt.b). Wszystkie dokumenty powinny być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Stawka roboczogodziny wraz z narzutem kosztów ogólnych i zyskiem, stosowana w rozliczeniach za usuwanie awarii, nieobjętych zakresem obsługi eksploat. - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pa.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ul.Krakowskie Przedmieście 25 00-951 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 13:30, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ul.Krakowskie Przedmieście 25 00-951 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.