Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-19
Płoskinia: Zakup /z dostawą/ używanego ciągnika rolniczego kołowego
Numer ogłoszenia: 202046 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płoskini , Płoskinia 8, 14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 243 9226, faks 0-55 243 9222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploskinia-ug.bip-wm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup /z dostawą/ używanego ciągnika rolniczego kołowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup /z dostawą/ używanego ciągnika rolniczego kołowego - szczegółowe parametry ciągnika zawarte są w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.72.00.00 - Ciągniki używane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: 1.posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 PZP, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Charakterystykę techniczną oferowanego ciągnika, wg załącznika nr 3. 4. Oświadczenie o sprawności technicznej ciągnika, wg załącznika nr 4. 5. Kolorowe zdjęcia oferowanego j ciągnika ( widok ogólny, oraz każdej ze stron, zdjęcie kabiny, zdjęcie numeru ramy oraz silnika, zdjęcie stanu licznika mtg, zdjęcie silnika) - zdjęcia formacie A4 (zdjęcia powinny być opieczętowane i opisane typ, model, rok produkcji). 6. Zaakceptowany projekt umowy, załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Kserokopia Dokumentacji Techniczno Ruchowej. 8. Dokument ustanawiający pełnomocnika (wystawiony zgodnie z wymogami prawa) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), - jeżeli dotyczy. A. Formularz oferty (załącznik nr 1, 2, 3, 4 powinny zostać wypełnione (lub przepisane z zachowaniem formy i treści i wypełnione) przez Wykonawcę bez wyjątku i dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści. B. Projekt umowy (załącznik nr 5) winien być zaakceptowany przez Wykonawcę w całości bez dokonywania jakichkolwiek zmian. C. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione wyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ploskinia-ug.bip-wm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Płoskinia 8
14-526 Płoskinia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 14-526 Płoskinia, Płoskini 8 pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PŁOSKINIA
więcej: przetargi PŁOSKINIA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





