eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Warszawa: Dostawa sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 202036 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, fax 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego: Część I - Kopiarka kolorowa - 2 szt. Część II - Sprzęt biurowy: 1. Bindownica elektryczna do opraw grzbietem plastikowym - 4 szt. 2. Termobindownica biurowa - 2 szt. 3. Laminator biurowy - 2 szt. 4. Niszczarka dokumentów - przybiurkowa - 25 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.12.11.10 - Fotokopiarki kolorowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.11.00 - Fotokopiarki Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) dla Części I przedmiotu zamówienia w wysokości 2 600 zł (słownie złotych: dwa tysiące sześćset), 2) dla Części II przedmiotu zamówienia 1 400 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta). 3) W przypadku składania ofert na obie części podane wyżej kwoty należy dodać..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Uwaga - Wykonawca składający ofertę na Część I przedmiotu zamówienia - o udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa kserokopiarek) o wartości minimum 50 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.); b) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł. Uwaga - Wykonawca składający ofertę na Część II przedmiotu zamówienia - podpisuje tylko oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) przedstawionych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór stanowi Załącznik Nr 5 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 50 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) - dotyczy tylko Części I przedmiotu zamówienia. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dotyczy tylko Części I przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nauka.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa (wejście od ul. Hożej 20) pokój 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa (wejście od ul. Hożej 20) pokój 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego: Część I - Kopiarka kolorowa - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego: Część II - Sprzęt biurowy: 1. Bindownica elektryczna do opraw grzbietem plastikowym - 4 szt. 2. Termobindownica biurowa - 2 szt. 3. Laminator biurowy - 2 szt. 4. Niszczarka dokumentów - przybiurkowa - 25 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.