eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedbórz › Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do (z) szkół, tj.Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Przedborzu ul. Mostowa Nr 35 i Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych Nr 94a w roku szkolnym 2010/2011 łącznie ze sprawowaniem opieki nad uczniami podczas jazdy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Przedbórz: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do (z) szkół, tj.: Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Przedborzu ul. Mostowa Nr 35 i Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych Nr 94a w roku szkolnym 2010/2011 łącznie ze sprawowaniem opieki nad uczniami podczas jazdy
Numer ogłoszenia: 202005 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przedbórz , ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz, woj. łódzkie, tel. 044 7812261 do 65, faks 044 7812180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do (z) szkół, tj.: Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Przedborzu ul. Mostowa Nr 35 i Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych Nr 94a w roku szkolnym 2010/2011 łącznie ze sprawowaniem opieki nad uczniami podczas jazdy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do (z) szkół, tj.: Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Przedborzu ul. Mostowa Nr 35 i Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych Nr 94a w roku szkolnym 2010/2011 łącznie ze sprawowaniem opieki nad uczniami podczas jazdy 2. Ilości uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach zamieszczone w Dodatku Nr 5 są ilościami prognozowanymi. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz i odwóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 4. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2010/2011 może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych i odwożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. W przypadku zmniejszenia liczby uczniów dowożonych/odwożonych w danym miesiącu przez Wykonawcę łączne wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu. 5. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 6. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 7. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, tj.: ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 8. Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. 9. Przy dowozie i odwozie uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu - każdy dowożony i odwożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania, tj.: a)posiada aktualną na czas trwania zamówienia licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób obejmującą co najmniej czas realizacji zamówienia, a w przypadku gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem oświadczenie, w którym Wykonawca zobowiąże się do jej przedłużenia na czas trwania zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: a) dysponuje co najmniej czterema w pełni sprawnymi autobusami przystosowanymi do przewozu uczniów, o minimalnej liczbie miejsc siedzących w każdym autobusie - 48 Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz ten powinien zawierać, co najmniej sprzęt wskazany w pkt 7.1 ppkt 3 lit. a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wskazana w pkt. 7.1. ppkt. 4 SIWZ z zastrzeżeniem pkt a) i b); a) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku; b) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Dodatek Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 4 do SIWZ, 3) druk wykazu usług, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 10 do SIWZ (Wykonawca, który nie będzie powierzał usług podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w dodatku) 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia; 2) pozostałych okoliczności powodujących konieczność zmiany umowy w szczególności w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania usługi po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę c) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany innych postanowień umowy tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili ich zawarcia. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/urzadmiejski_przedbo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Przedbórz Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środowiska i Zamówień Publicznych 97-570 Przedbórz ul. Mostowa 29 pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina Przedbórz 97-570 Przedbórz ul. Mostowa 29 Sekretariat - pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) - z miejscowości Chałupy - łącznie 7 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) - z miejscowości Chałupy - łącznie 7 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) - do miejscowości Chałupy - łącznie 7 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) - do miejscowości Chałupy - łącznie 7 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum)- z miejscowości Miejskie Pola- łącznie 10 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum)- z miejscowości Miejskie Pola- łącznie 10 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) - do miejscowości Miejskie Pola - łącznie 10 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) - do miejscowości Miejskie Pola - łącznie 10 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) na trasie Przyłanki - Ludwików łącznie 15 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) na trasie Przyłanki - Ludwików łącznie 15 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) trasa: Przyłanki - Ludwików łącznie 15 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Gimnazjum) trasa: Przyłanki - Ludwików łącznie 15 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Szkoła Podstawowa) z miejscowości Miejskie Pola - łącznie 17 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Szkoła Podstawowa) z miejscowości Miejskie Pola - łącznie 17 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Szkoła Podstawowa) do miejscowości Miejskie Pola - łącznie 17 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, ul. Mostowa 35 (Szkoła Podstawowa) do miejscowości Miejskie Pola - łącznie 17 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych 94a na trasie: Kaleń, Góry Suche, Góry Mokre: Łącznie: 7 osób Góry Suche - 2 osoby Kaleń - 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych 94a na trasie: Kaleń, Góry Suche, Góry Mokre: Łącznie: 7 osób Góry Suche - 2 osoby Kaleń - 5 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odwóz uczniów z Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych 94a trasa: Góry Mokre, Góry Suche, Kaleń. Łącznie: 7 osób Góry Suche - 2 osoby Kaleń - 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwóz uczniów z Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych 94a trasa: Góry Mokre, Góry Suche, Kaleń. Łącznie: 7 osób Góry Suche - 2 osoby Kaleń - 5 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu (Gimnazjum) ul. Mostowa 35 trasa: Żeleźnica, Stara Wieś, Mojżeszów, Kajetanów, Góry Mokre, Góry Suche, Kaleń, Gaj, Brzostek, Jabłonna. Łącznie: 59 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu (Gimnazjum) ul. Mostowa 35 trasa: Żeleźnica, Stara Wieś, Mojżeszów, Kajetanów, Góry Mokre, Góry Suche, Kaleń, Gaj, Brzostek, Jabłonna. Łącznie: 59 uczniów. Góry Mokre -18 osób Żeleźnica - 4 osoby Stara Wieś - 4osoby Mojżeszów - 2 Kajetanów - 13 osób Góry Suche - 3 osoby Kaleń - 2 osoby Gaj - 7 osób Brzostek - 3 osoby Jabłonna - 2 Wymysłów- 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu (Gimnazjum) ul. Mostowa 35 trasa: Żeleźnica, Stara Wieś, Mojżeszów, Kajetanów, Góry Mokre, Góry Suche, Kaleń, Gaj, Brzostek, Jabłonna. Łącznie: 59 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu (Gimnazjum) ul. Mostowa 35 trasa: Żeleźnica, Stara Wieś, Mojżeszów, Kajetanów, Góry Mokre, Góry Suche, Kaleń, Gaj, Brzostek, Jabłonna. Łącznie: 59 uczniów. Góry Mokre -18 osób Żeleźnica - 4 osoby Stara Wieś - 4osoby Mojżeszów - 2 Kajetanów - 13 osób Góry Suche - 3 osoby Kaleń - 2 osoby Gaj - 7 osób Brzostek - 3 osoby Jabłonna - 2 Wymysłów- 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych trasa : Żeleżnica, Stara Wieś, Kajetanów, Mojżeszów, Góry Mokre. Łącznie: 28 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych trasa : Żeleżnica, Stara Wieś, Kajetanów, Mojżeszów, Góry Mokre. Łącznie: 28 uczniów. Żeleżnica - 6 uczniów Stara Wieś - 10 uczniów Kajetanów - 12 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odwóz uczniów z Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych trasa : Żeleżnica, Stara Wieś, Kajetanów, Mojżeszów, Góry Mokre. Łącznie: 28 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwóz uczniów z Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Górach Mokrych trasa : Żeleżnica, Stara Wieś, Kajetanów, Mojżeszów, Góry Mokre. Łącznie: 28 uczniów. Żeleżnica - 6 uczniów Stara Wieś - 10 uczniów Kajetanów - 12 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.