eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-ZdrójDostawa żywności dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zborowie nr 112, 28-131 Solec-Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Solec-Zdrój: Dostawa żywności dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zborowie nr 112, 28-131 Solec-Zdrój
Numer ogłoszenia: 202000 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Zborów 112, 28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 377 70 45, faks 0-41 377 70 45 wew. 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zborowie nr 112, 28-131 Solec-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zborowie nr 112, 28-131 Solec-Zdrój. Zamówienie zostało podzielone na 9 części: cz. 1 - dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, cz. 2 - dostawa mięsa i wędlin, cz. 3 - dostawa produktów mleczarskich, cz.4 - dostawa artykułów żywnościowych, cz.5 dostawa warzyw i owoców, cz. 6 - dostawa owoców i jarzyn, cz. 7 - dostawa mrożonek, cz. 8 - dostawa ziemniaków, cz. 9 - dostawa jaj a szczegółwy zakres określony został w załączniku 2 A-I do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na rozszerzeniu dostawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.20.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 03.14.21.00-9, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 14.40.00.00-5, 03.00.00.00-1, 03.10.00.00-2, 14.41.00.00-8, 03.20.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w/g załącznika nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w/g załącznika nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w/g załącznika nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w/g załącznika nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość korekty cen dostarczanych produktów żywnościowych w okresie realizacji zamówienia, w przypadkach: a)zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia stawki podatku VAT np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany. b)w przypadku zmiany powyżej 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług opublikowanego przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim, - o wielkość tegoż wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu po III kwartale 2013r. w stosunku do II kwartału 2013r. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy prawnej do zmiany cen. c)w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych. niezależnie od wszelkich czynników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, Zborów 112, 28-131 Solec-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, Zborów 112, 28-131 Solec-Zdrój pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres w załączniku 2A do SIWZ- m.in. bułki drożdżowe słodkie 100g - 700 szt., bułki zwykłe pszenne 100gf - 3000 szt., chleb graham 0,6 kg krojony - 700 szt., chleb mieszany pszenno-żytni 0,9 kg krojony - 1000 szt., ciasto jabłecznik - 50 kg, pączki 60g - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres w załączniku nr 2B do SIWZ - m.in. kiełbasa mielonka - 60 kg, kiełbasa krakowska - 60 kg, szynka śniadaniowa - 45 kg, Mięso łopatka wieprzowa bez kości - 280 kg, mięso szynka wieprzowa bez kości - 60, mięso karkówka bez kości - 60 kg, mięso wołowina bez kości - 60 kg, mięso schab bez kości - 100 kg, Mięso filet z kurczaka - 120 kg, udko drobiowe - 260 kg, słonina świeża - 75 kg, smalec wieprzowy - 15 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów z ilościami znajduje się w załączniku 2C do SIWZ - m.in. Jogurt naturalny 200g - 300 szt., Jogurt owocowy różne smaki 125g - 700 szt., Mleko 2 % folia op. do 1 l. - 2700 litrów, Serek homogenizowany 150 g różne smaki - 1000 szt., śmietana krem. 30% folia op. do 0,5 litra - 50 litrów, ser twarogowy półtłusty kostka - 450 kg, Kefir kubek 400 g - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów żywnościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz artykułów z ilościami znajduje się w załączniku nr 2D do SIWZ - m. in. - cukier kryształ - 200 kg, kasza jęczmienna - 120 kg, konserwa rybna w oleju - śledź 170 g - 120 szt., konserwa rybna w oleju makrela 300g - szt. 250 szt., konserwa rybna w pomidorach makrela 300g - 200 szt., konserwa rybna w pomidorach szprot 170g - 200 szt., konserwa rybna w pomidorach śledź 170g - 200 szt., kukurydza konserwowa 400 g - 150 szt., majonez op. 310g - 50 szt., margaryna zwykła kostka 250g - 400 szt., Masło roślinne kostka 250 g - szt. 1000, mąka pszenna op. 1 kg - kg 250, mąka ziemniaczana op. 0,5 kg - 50 kg, miód naturalny wielokwiatowy op. 25g - 200 szt., Ogórek kiszony słoik 0,9 l - 200 szt., ogórek konserwowy słoik 0,9 l - 100 szt., olej roślinny op. 0,9 l. - 120 szt., olej roślinny op. 0,5 l, - 80 szt., syrop owocowy różne smaki op. 0,450 l - 1000 szt., śledź marynowany op. wiadro do 2,5 kg. - 40 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.10.00.00-2, 14.41.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz znajduje sie w załączniku nr 2E do SIWZ - m. in. Marchew - 700 kg, burak czerwony - 500 kg, cebula - 200 kg, kapusta kiszona - 500 kg, jabłka 470 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa owoców i jarzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz i ilości zamówienia przedstawiono w załączniku nr 2F do SIWZ - m. in. banan- 100 kg, kalafior - 200 szt, ogórki świeże - 150 kg, pieczarki - 60 kg, pomidory - 390 kg, winogrona czarne - 10 kg, winogrona zielone - 10 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mrożonek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz i ilości zamówienia przedstawiono w załączniku nr 2G do SIWZ - m. in. brokuł rożyczki mrożony - 40 kg, Brukselka mrożona - 40 kg, fasolka szparagowa zielona - 40 kg, filet rybny mrożony panga - 130 kg, pyzy z mięsem op. do 2,5 kg - 90 kg, pierogi z owocami op. do 2,5 kg - 45 kg, wiśnia mrożona op. do 2,5 kg - 45 kg, warzywa na patelnię mieszanka op. do 2,5 kg - 90 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa ziemniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w/g załącznika 2H do SIWZ - m. in. ziemniaki młode - 1000 kg, ziemniaki - 1600 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik 2I do SIWZ - jaja świeże kurze klasa A min. kat. M - 7000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.