eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRozbudowa nowoczesnego laboratorium badań materiałów dla przemysłu lotniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Rzeszów: Rozbudowa nowoczesnego laboratorium badań materiałów dla przemysłu lotniczego
Numer ogłoszenia: 201976 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Wincentego Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86-51-105, faks 017 8651075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa nowoczesnego laboratorium badań materiałów dla przemysłu lotniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej, założonego na planie litery =L= . Część prostopadła i przylegająca do budynku =C = będzie 2- kondygnacyjna, zaś drugie skrzydło rozbudowy będzie jednokondygnacyjną halą. Budynek nie będzie podpiwniczony. Podstawowe funkcje obiektu: W budynku 2- kondygnacyjnym zlokalizowano pomieszczenia biurowo - dydaktyczne, zaś w części 1- kondygnacyjnej - laboratorium ze stanowiskami badawczymi. a). Podstawowe dane o obiekcie: Pow. zabudowy - 498,70 m2 Pow. użytkowa - 636,50 m2 Kubatura - 3090,00 m3 Powierzchnia - budynek laboratorium : Parter = 177,70 m2 ; Piętro = 190,00 m2 Powierzchnia - hala laboratorium : 268,80 m2 b). Zakres robót Szczegółowy zakres robót zawarto w załączniku do SIWZ. c). Podstawę wyceny robót stanowi dokumentacja techniczna : projekt budowlany i wykonawczy z opisem wprowadzonych zmian zaś załączone przedmiary robót (z uwzględnieniem zamian i wyłączeń) stanowią materiał pomocniczy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.10 - Roboty budowlane w zakresie politechnik .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 80 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w tym również: a) nie zalega z uiszczaniem podatków. b) nie zalega z uiszczaniem składek ZUS. 2.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) uzyskał w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto nie mniejszy niż 4 mln PLN a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. b) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000 PLN. 3.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj. wybudował co najmniej jeden nowy budynek użyteczności publicznej*) dopuszczony do użytkowania wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu o wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN brutto, poparte informacjami o wartości robót, dacie i miejscu ich wykonania oraz dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi pełne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacji sanitarnych; instalacji elektroenergetycznych; drogowej, w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) dysponuje lub będzie dysponował sprzętem technicznym w zakresie rodzaju i ilości koniecznej do realizacji zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: =Aktualny odpis z właściwego rejestru =Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych =Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP =Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS =Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej =Sprawozdanie finansowe =Wykaz podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia =Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia =Wykaz wykonanych robót =Oświadczenie z art. 22 i 24 =Formularz cenowy =Kosztorysy ofertowe =Harmonogram rzeczowo - finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: (bezpatnie) www.ogloszenia.propublico.pl/prz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 53 budynek E ul. Żwirki i Wigury 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 08:45, miejsce: pok. 53 budynek A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.