To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Wrocław: Dostawa sprzętu medycznego Pakiety I - X
Numer ogłoszenia: 20195 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 229345 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Weigla, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, fax 071 7660630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego Pakiety I - X.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego Pakiety I - X
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.19.23.10 - Wyciągi lub podwieszenia do łóżek medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.10 - Wyciągi lub podwieszenia do łóżek medycznych Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.43.40.00 - Mikroskopy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 157779,41 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet I.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 55 400.00
- Oferta z najniższą ceną: 55 400.00 / oferta z najwyższą ceną: 55 400.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet II.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krużyński Jan Wytwórnia Sprzętu Medycznego i Rehabilitacyjnego mgr inż. Jan Krużyński, ul. Pszczelińska 73, 05-840 Brwinów, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12 960.00
- Oferta z najniższą ceną: 12 960.00 / oferta z najwyższą ceną: 12 960.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet V.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Żywiecka Fabryka Sprzętu Szpitalnego FAMED S.A., ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25 490.00
- Oferta z najniższą ceną: 25 490.00 / oferta z najwyższą ceną: 25 490.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet VI.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEN - INMED Sp. z o.o., ul. Stoczniowców 11-13, 75-256 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13 608.75
- Oferta z najniższą ceną: 13 608.75 / oferta z najwyższą ceną: 22 700.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet VII.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER Polska Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 38B, 02-232 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26 040.00
- Oferta z najniższą ceną: 26 040.00 / oferta z najwyższą ceną: 26 040.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet VIII.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEN - INMED Sp. z o.o., ul. Stoczniowców 11-13, 75-256 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6 979.85
- Oferta z najniższą ceną: 6 979.85 / oferta z najwyższą ceną: 10 700.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet IX.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLYMPUS Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17 300.81
- Oferta z najniższą ceną: 17 300.81 / oferta z najwyższą ceną: 17 300.81
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana pionów i poziomów instalacji wod-kan w budynku wielorodzinnym
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Zespołu Szkół Ekonomiczno-Ogólnokształcących we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej 50 w 2026 roku
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania pod nazwą: "Remont i modernizacja przestrzeni konferencyjno-szkoleniowej w Hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu"
- Dostawa 10 sztuk pilarek spalinowych, 10 sztuk przecinarek do stali i betonu, 30 sztuk motopompy pływające oraz 30 sztuk motopompy szlamowe na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego obejmująca 6 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Zakup defibrylatora/kardiomonitora w ramach zadania: uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC - urządzenia medyczne w tym diagnostyczne z przeznaczeniem dla SPZOZ
- Dostawa sprzętu ratowniczego, logistycznego, technicznego i wyposażenia osobistego dla zabezpieczenia realizacji zadań ochrony ludności, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
- Dostawa wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych w 2025 r. w ramach zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw zasobów przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych kierunku Pielęgniarstwo i Położnictwo
- Dostawa sprzętu audiowizualnego i urządzeń specjalistycznych do trzech placówek oświatowych (cz. I i II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





