eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójDostawa mebli i wyrobów włókienniczych do Sanatorium Wojciech w Lądku Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Lądek-Zdrój: Dostawa mebli i wyrobów włókienniczych do Sanatorium Wojciech w Lądku Zdroju
Numer ogłoszenia: 201935 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyrobów włókienniczych do Sanatorium Wojciech w Lądku Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyrobów włókienniczych do Sanatorium Wojciech w Lądku Zdroju. Zamówienie polega na dostawie i montażu mebli oraz dostawie wyrobów włókienniczych do Sanatorium Wojciech w Lądku Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy towaru znajduje się w formularzach cenowych do części 1 i 2 - wg załączników nr 1a i 1b do SIWZ. Dostawa i montaż mebli oraz dostawa wyrobów włókienniczych prowadzone będą na koszt Wykonawcy. Część 1 zał. nr 1 a - Dostawa i montaż mebli do Sanatorium Wojciech w Lądku Zdroju 1.Mini - barek chłodziarka (do biurka) o pojemności 30litrów - 24 szt, 2.Łóżko hotelowe o wymiarze: (90x100)cm - 39 szt, 3.Łóżko hotelowe o wymiarze: (140x200)cm - 1 szt, 4.Szafy hotelowe o wymiarze: (90 - 120 szer. x 200 wys. x 60 głęb.)cm - 26 szt, 5.Szafki nocne o wymiarze: (45 szer. x 52 wys. x 35 głęb.)cm - 41 szt, 6.Biurko z miejscem na minibarek o wymiarze: (130 szer. x 79wys. x 55 głęb.)cm - 25 szt, 7.Wieszaki na panelu o wymiarze: (60szer. x 145 wys. x 6 głęb.)cm - 25 szt, 8.Lustro o wymiarze: (60 szer. x 145 wys. x 6 głęb.)cm - 25 szt, 9.Lustro o wymiarze: (60 szer. x 60 wys. x 6 głęb.)cm - 19 szt, 10.Bagażnik o wymiarze: (58 szer. x 59 wys. x 46 głęb.)cm -19 szt, 11.Zagłowie o wymiarze: (280 szer. x 100 wys. x 7 głęb.)cm - 25 szt, 12.Stół kwadratowy o wymiarze: (100x100)cm - 7 szt, 13.Stół okrągły O 75 cm, wys. 75 cm - 20 szt, 14.Krzesło bez podłokietników o wymiarze: (43 szer. x 94 wys. x 47 głęb.)cm - 74 szt, 15.Krzesło z podłokietnikami o wymiarze: (56 szer. x 100 wys.)cm - 2 szt, 16.Krzesła barowe - 3 szt, 17.Blat baru około 3m dł., 90cm szer. i grubości 6 -7 cm - 1 szt, 18.Zestaw mebli kuchennych o długości 2 m - 1 szt. Wszystkie meble tj. elementy drewniane lub okleina naturalna mają być w kolorze calwados lub zbieżnym (wiśnia) i odpowiadać stylowi mebli wskazanych w zał. nr B - przykładowe zdjęcia mebli. Część 2 - zał. nr 1b Dostawa wyrobów włókienniczych do Sanatorium Wojciech w Lądku Zdroju 1.Koce (pledy) wełniane o wymiarze: (135 -140 - 175)cm - 43 szt, 2.Poduszki antyalergiczne o wymiarze: (70x80)cm - 41 szt, 3.Kołdry antyalergiczna o wymiarze: (135 - 140x200)cm - 40 szt, 4.Kołdra antyalergiczna o wymiarze: (200x200) cm - 1 szt, 5.Ręczniki kąpielowe białe z haftem: rysunek schematyczny budynku Wojciech i napis Sanatorium Wojciech o wymiarze: (150x80 - 100)cm - 150 szt, 6.Ręczniki kąpielowe białe z haftem: rysunek schematyczny budynku Wojciech i napis Sanatorium Wojciech o wymiarze: (100x50)cm - 120 szt, 7.Dywaniki hotelowe - ręczniki pod stopy o wymiarze: (50x70) cm - 120 szt, 8.Szlafroki z białej froty z haftem rysunek schematyczny budynku Wojciech i napis Sanatorium Wojciech - 130 szt, 9.Poszwa - pościel adamaszkowa lub satyna, biała o wymiarze: (140x200)cm - 120 szt, 10.Poszwa - pościel adamaszkowa lub satyna, biała o wymiarze: (200x200)cm - 6 szt, 11.Poszewka - pościel adamaszkowa lub satyna, biała o wymiarze: (70x80)cm - 120 szt, 12.Prześcieradła - pościel adamaszkowa lub satyna, biała o wymiarze: (150x260)cm - 120 szt, 13.Prześcieradła - pościel adamaszkowa lub satyna, biała o wymiarze: (200x260)cm - 6 szt, * Pościel adamaszkowa lub satyna musi tworzyć jednolitą całość. Poszczególne części muszą stanowić jeden komplet. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.10.00 - Siedziska 39.12.12.00 - Stoły 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.13.00 - Szafy 39.29.93.00 - Lustra szklane 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.51.11.00 - Koce 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.41.00 - Ręczniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 500 zł dla całego zamówienia. (słownie: Trzy tysiące pięćset złotych) w tym: dla części 1 - 2500 zł (słownie:dwa tysiące pięćset złotych) dla części 2 - 1000 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zm. -zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy, ale nie dłużej niż do dnia 30.12.2009r., b) zaakceptują 14 - dniowy termin płatności licząc od dnia złożonej faktury VAT wraz z protokołem końcowym, podpisanym przez komisję odbiorczą. c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinien złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 1a i /lub 1b, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2, 6) Zaakceptowany( podpisany) projekt umowy - zgodnie z zał. nr 3, 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego, finansowe i o niekaralności - zgodnie z zał. nr 4, 8)Katalogi lub fotografie ( koniecznie kolorowe) proponowanych mebli oraz próbki materiałów obiciowych i okleinowych - dla części 1 wg zał. nr 1a. 9) Próbki oferowanego asortymentu oraz wzorów tkanin będących przedmiotem zamówienia - dla części 2 wg zał. nr 1b, Zdjęcia, foldery oraz próbki powinny być dokładnie opisane tzn. określać jakiej części i pozycji dotyczą. 10) Karty technologiczne lub świadectwa jakości tkanin. 11) Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, Pokój nr 4 (Zamówienia Publiczne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, Pokój nr 105 ( Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.