To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-13
Lublin: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/11-2014/DOP-p
Numer ogłoszenia: 201928 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88273 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/11-2014/DOP-p.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb UMCS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1.1÷1.9 do SIWZ (odpowiednio dla części). Termin wykonania zamówienia: 1) dla części 1: - do 5 dni roboczych, dla danej partii zamówienia (projektu graficznego) - dla pozycji 1, - do 10 dni roboczych - dla pozycji 2, 3, 4, 2) dla części 2 - do 7 dni roboczych, 3) dla części 3 - do 10 dni roboczych, 4) dla części 4 - do 7 dni roboczych, 5) dla części 5: - do 5 dni roboczych - dla pozycji 1, 2, 3, 4, 5, 6, - do 7 dni roboczych - dla pozycji 7, 8, - do 10 dni roboczych - dla pozycji 9, 6) dla części 6 - do 7 dni roboczych, nie później niż do 06.06.2014r., 7) dla części 7: - do 5 dni roboczych - dla pozycji 1, 2, 3, 4, - do 10 dni roboczych - dla pozycji 5, 6, 8) dla części 8 - do 5 dni roboczych, nie później niż do 28.05.2014r., 9) dla części 9 - do 5 dni roboczych, nie później niż do końca maja 2014r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 18.30.00.00 - Części garderoby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów drukowanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- System - Graf Drukarnia Agencja Reklamowo-Wydawnicza Janusz Laskowski, Zemborzyce Tereszyńskie 73B, 20-515 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28360,00
Oferta z najniższą ceną: 28360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45470,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa materiałów konferencyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LUBELSKIE CENTRUM CONSULTINGU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"LUBELSKIE CENTRUM CONSULTINGU" SP. Z O.O.
- Lubelskie Centrum Consultingu Sp. z o.o., ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6920,00
Oferta z najniższą ceną: 6920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa materiałów promocyjnych - torby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LUBELSKIE CENTRUM CONSULTINGU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"LUBELSKIE CENTRUM CONSULTINGU" SP. Z O.O.
- Lubelskie Centrum Consultingu Sp. z o.o., ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2035,00
Oferta z najniższą ceną: 2035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5597,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - dostawa materiałów promocyjnych - koszulka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. IMPERATOR NOWAK WALDEMAR
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. IMPERATOR NOWAK WALDEMAR
- F.H.U. IMPERATOR Waldemar Nowak, ul. Głuska 6, 20-439 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4520,00
Oferta z najniższą ceną: 4520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15405,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - dostawa materiałów promocyjnych - gadżety I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LUBELSKIE CENTRUM CONSULTINGU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"LUBELSKIE CENTRUM CONSULTINGU" SP. Z O.O.
- Lubelskie Centrum Consultingu Sp. z o.o., ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15674,20
Oferta z najniższą ceną: 15674,20 / Oferta z najwyższą ceną: 28501,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - dostawa materiałów promocyjnych dla absolwentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. IMPERATOR NOWAK WALDEMAR
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. IMPERATOR NOWAK WALDEMAR
- F.H.U. IMPERATOR Waldemar Nowak, ul. Głuska 6, 20-439 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8838,00
Oferta z najniższą ceną: 8838,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17216,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - dostawa materiałów promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nova Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 58-130 Żarów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8597,60
Oferta z najniższą ceną: 8597,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12404,60
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - dostawa materiałów promocyjnych - gadżety II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nova Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 58-130 Żarów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1305,00
Oferta z najniższą ceną: 1305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3814,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9 - dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama, ul. Wojska Polskiego 45, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 935,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 489,50
Oferta z najniższą ceną: 489,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1758,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY BISKUPIEC
więcej: Części garderoby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.