eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Toruń: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia
Numer ogłoszenia: 201854 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i konfigurację sprzętu komputerowego: ¨ Grupa A - zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę systemów dziedzinowych UMT oraz wymianę sprzętu komputerowego do zastosowań biurowych w celu tworzenia informacji na potrzeby - Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Miasta Torunia: Część 1 : - ZESTAWY KOMPUTEROWE + OSPRZĘT + OPROGRAMOWANIE 1) Typ 1 - 21 szt. 2) Typ 2 - 5 szt. 3) Typ 3 przenośny - 1 szt. 4) Typ 4 przenośny - 2 szt. 5) Pamięć pendrive 2GB - 2 szt. 6) Oprogramowanie: MS Office Basic Edition OEM PL - 9 szt. 7) Oprogramowanie: MS Office SBE OEM PL - 13 szt. 8) Oprogramowanie: MS Office Pro OEM - 1 szt. 9) Oprogramowanie: Adobe Photoshop CS 3 PL - 1 szt. 10) Oprogramowanie: CorelDraw Graphics Suite X3 - 1szt. 11) Oprogramowanie: Norma Pro 4.19 - 1 szt. 12) Oprogramowanie: Rodos MAX 6.0 - 1 szt. 13) Oprogramowanie: AutoCAD LT 2008 - 1 szt. Część 2: - DRUKARKI i Skaner 1) Typ 1 - 1 szt. 2) Typ 2 - 6 szt. 3) Typ 3 - 3 szt. 4) Typ 4 - 1 szt. 5) Skaner - 1 szt. Część 3: - URZĄDZENIA DO AUTOMATYCZNEJ IDENTYFIKACJI dla systemu opisującego środki trwałe i wyposażenie 1) Kolektor danych - 1 szt. 2) Drukarka kodu kreskowego na nalepki do znakowania ŚT - 1 szt. Część 4: - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI 1) Serwer - 1 szt. 2) Urządzenia aktywne 1. Switch 3COM 4200G - 1 szt. 2. Switch 3COM 4400 - 1 szt. 3. Moduł światłowodowy - 2 szt. ¨ Grupa B - zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu informatycznego do tworzenia mapy cyfrowej w UMT w ramach zadania o nazwie - Powiatowy Fundusz Gospodarowania Zasobami Geodezyjnymi: Część 5: - ZESTAWY KOMPUTEROWE i OPROGRAMOWANIE 1) Typ 1 - 4 szt. 2) Typ 2 - 1 szt. 3) Oprogramowanie MS Office 2003 Basic Edition OEM PL - 2 szt. Część 6: - DRUKARKI 1) Typ 1 - 11 szt. 2) Typ 5 - 1 szt. Część 7: - SKANER - 1 szt. Część 8: - PLOTER - 2 szt. Część 9: - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI: 1) Switch 4400 SE z modułami - 1 szt. 2) Kaseta - 2 szt. 3) Konwerter - 2 szt. 4) Patchcord - 2 szt. 5) Listwa zasilająca - 2 szt. 6) Switch - 1 szt. ¨ Grupa C - zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu Przeciwdziałanie alkoholizmowi w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej: Część 10: - ZESTAWY KOMPUTEROWE + OPROGRAMOWANIE 6) Typ 1 - 2 szt. 7) Oprogramowanie: MS Office 2003 Small Business Edition PL OEM - 2 szt. Część 11: - DRUKARKI 1) Typ 1 - 1 szt. 2) Typ 2 - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostawy (co najmniej 2), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (w częściach, na które składana jest oferta), tj. dla części 1 nie mniej niż 160.000 zł brutto każda, dla części 2 nie mniej niż 2.000 zł brutto każda, dla części 3 nie mniej niż 7.000 zł brutto każda, dla części 4 nie mniej niż 35.000 zł brutto każda, dla części 5 nie mniej niż 20.000 zł brutto każda, dla części 6 nie mniej niż 17.000 zł brutto każda, dla części 7 nie mniej niż 2.000 zł brutto każda, dla części 8 nie mniej niż 30.000 zł brutto każda, dla części 9 nie mniej niż 17.000 zł brutto każda, dla części 10 nie mniej niż 10.000 zł brutto każda, dla części 11 nie mniej niż 2.000 zł brutto każda b) przedłożą co najmniej po 2 dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie dla poszczególnych części zamówienia zostały wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców; 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (min. 2 ); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. Nr 87, poz.605): Oświadczenia: oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Informatyzacji UMT, u. Wały gen. Sikorskiego 8, poój nr 26-28 tel. 056 61 18 702, faks 056 622 16 70..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Toruń, ul.Wały gen. Sikorskiego 8, pokój nr 1 - Kancelaria UMT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę systemów dziedzinowych UMT oraz wymianę sprzętu komputerowego do zastosowań biurowych w celu tworzenia informacji na potrzeby - Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Miasta Torunia: Część 1 : - ZESTAWY KOMPUTEROWE + OSPRZĘT + OPROGRAMOWANIE 1) Typ 1 - 21 szt. 2) Typ 2 - 5 szt. 3) Typ 3 przenośny - 1 szt. 4) Typ 4 przenośny - 2 szt. 5) Pamięć pendrive 2GB - 2 szt. 6) Oprogramowanie: MS Office Basic Edition OEM PL - 9 szt. 7) Oprogramowanie: MS Office SBE OEM PL - 13 szt. 8) Oprogramowanie: MS Office Pro OEM - 1 szt. 9) Oprogramowanie: Adobe Photoshop CS 3 PL - 1 szt. 10) Oprogramowanie: CorelDraw Graphics Suite X3 - 1szt. 11) Oprogramowanie: Norma Pro 4.19 - 1 szt. 12) Oprogramowanie: Rodos MAX 6.0 - 1 szt. 13) Oprogramowanie: AutoCAD LT 2008 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę systemów dziedzinowych UMT oraz wymianę sprzętu komputerowego do zastosowań biurowych w celu tworzenia informacji na potrzeby - Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Miasta Torunia: : - DRUKARKI i Skaner 1) Typ 1 - 1 szt. 2) Typ 2 - 6 szt. 3) Typ 3 - 3 szt. 4) Typ 4 - 1 szt. 5) Skaner - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę systemów dziedzinowych UMT oraz wymianę sprzętu komputerowego do zastosowań biurowych w celu tworzenia informacji na potrzeby - Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Miasta Torunia: URZĄDZENIA DO AUTOMATYCZNEJ IDENTYFIKACJI dla systemu opisującego środki trwałe i wyposażenie 1) Kolektor danych - 1 szt. 2) Drukarka kodu kreskowego na nalepki do znakowania ŚT - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę systemów dziedzinowych UMT oraz wymianę sprzętu komputerowego do zastosowań biurowych w celu tworzenia informacji na potrzeby - Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Miasta Torunia: WYPOSAŻENIE SERWEROWNI 1) Serwer - 1 szt. 2) Urządzenia aktywne 1. Switch 3COM 4200G - 1 szt. 2. Switch 3COM 4400 - 1 szt. 3. Moduł światłowodowy - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu informatycznego do tworzenia mapy cyfrowej w UMT w ramach zadania o nazwie - Powiatowy Fundusz Gospodarowania Zasobami Geodezyjnymi: ZESTAWY KOMPUTEROWE i OPROGRAMOWANIE 1) Typ 1 - 4 szt. 2) Typ 2 - 1 szt. 3) Oprogramowanie MS Office 2003 Basic Edition OEM PL - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu informatycznego do tworzenia mapy cyfrowej w UMT w ramach zadania o nazwie - Powiatowy Fundusz Gospodarowania Zasobami Geodezyjnymi: DRUKARKI 1) Typ 1 - 11 szt. 2) Typ 5 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu informatycznego do tworzenia mapy cyfrowej w UMT w ramach zadania o nazwie - Powiatowy Fundusz Gospodarowania Zasobami Geodezyjnymi: SKANER - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu informatycznego do tworzenia mapy cyfrowej w UMT w ramach zadania o nazwie - Powiatowy Fundusz Gospodarowania Zasobami Geodezyjnymi: PLOTER - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu informatycznego do tworzenia mapy cyfrowej w UMT w ramach zadania o nazwie - Powiatowy Fundusz Gospodarowania Zasobami Geodezyjnymi: WYPOSAŻENIE SERWEROWNI: 1) Switch 4400 SE z modułami - 1 szt. 2) Kaseta - 2 szt. 3) Konwerter - 2 szt. 4) Patchcord - 2 szt. 5) Listwa zasilająca - 2 szt. 6) Switch - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu Przeciwdziałanie alkoholizmowi w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej: ZESTAWY KOMPUTEROWE + OPROGRAMOWANIE 6) Typ 1 - 2 szt. 7) Oprogramowanie: MS Office 2003 Small Business Edition PL OEM - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym stanowiące rozbudowę istniejącego systemu Przeciwdziałanie alkoholizmowi w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej: DRUKARKI 1) Typ 1 - 1 szt. 2) Typ 2 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.